Radi klātbūtnes efektu – 5 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama mājaslapa

Mēs augam līdz ar globālajām tendencēm. Raugoties šodienas ekonomiskajā tirgū- viens no svarīgiem aspektiem uzņēmuma ilgtspējā ir aktīva mājaslapa, kura veidota ne tikai kā atskaite sabiedrībai (check list “done”), bet tā ir arī responsīva un SEO optimizēta, un draudzīga Google meklētājprogrammai.

Iknedēļas publikāciju sērijā pastāstīsim 5 iemeslus, kāpēc Tavam uzņēmumam ir nepieciešama mājaslapa.

1.nedēļa

Tiešsaistes klātbūtnes efekts

Dati liecina, ka 2017.gadā ~79% Latvijas iedzīvotāju regulāri lietoja internetu. Līdz ar to, arī informāciju par dažādiem pakalpojumiem, produktiem meklējam tiešsaistes meklētājā. Šodienas ekonomiskajā tirgū vairums sabiedrības sagaida, ka katram uzņēmumam ir mājaslapa vai profils kādā no sociālajām vietnēm, kur saņemt atbildes uz sev vēlamajiem jautājumiem. Ja nē, viņi visticamāk izvēlēsies apmkelēt konkurentu lapas, lai apmierinātu savas vēlmes un vajadzības.

-Vai mēs to vēlamies?

-Nē!

Tiešsaistes klātbūtne var sniegt daudz priekšrocību uzņēmumam. Ja mājaslapa ir veiksmīgi veidota, tā var veicināt zīmola atpazīstamību, iegūt jaunus klientus un pievērst uzmanību potenciālajiem klientiem, un panākt citus uzņēmumā izvirzītos darbības mērķus.

Sasniedzamība visu diennakti

Tīmekļa vietne lietotājiem nodrošina piekļuvi informācijai par jūsu uzņēmumu, kā arī iespēju tiešsaistē iegādāties Jūsu produktus un pakalpojumus 24 stundas diennaktī. Pieeju informācijai cilvēki vēlas nekavējoties, tāpēc uzņēmumam ir jāspēj to nodrošināt neatkarīgi no tā, kurā laikā, un ar kādu ierīci vēlas piekļūt informācijai.

Lielākā daļa interneta lietotāju tiešsaistē vispirms meklē uzņēmuma atrašanās vietu, kontaktinformāciju un darba laiku. Izmantojot responsīvu vietni jeb mājaslapu un dodot saviem lietotājiem piekļuvi uzņēmuma produktiem un citai aktuālai informācijai, Jūs apmierināsiet lietotāja vēlmes un vajadzības, kā arī pozicionēsiet sevi kā ekspertu konkrētajā jomā.

Zīmola veidošana

Iespējamā klienta uzticība Jūsu uzņēmumam vai produktam ir būtisks faktors, kā veidot labu zīmolu. Tiešsaistes klātbūtnes nodrošināšana ļauj klientiem ne tikai  piekļūt Jūsu produktiem vai pakalpojumiem, bet arī sniedz iespēju novērtēt (“check out”) Jūsu uzņēmumu. Atsauksmes, Jūsu mijiedarbība un tās biežums ar citiem klientiem un ziņu kvalitāte palīdz veidot pozitīvu iespaidu topošā klienta acīs, radot potenciālu pārdošanas apjomu kāpumam.

Autors: Kebbe IT
Birkas: