10 faktori, kas veicina mājaslapas uzticamību

10 faktori, kas veicina mājaslapas uzticamību

Mājaslapa ir uzņēmuma digitālais portrets. Iepazīsti faktorus,  kas liecina par mājaslapas uzticamību tās lietotāja acīs!

1. Meklētājprogrammu priekšstats par Jūsu mājaslapu

Meklētājs izmanto algoritmus un botus, lai izvērtētu mājaslapas sniegumu un ierindotu to meklēšanas rezultātos. Ja izmanto t.s. „balto” SEO optimizāciju, seko Google Algoritmu uzlabojumiem un satura politikai, mājaslapa turpina kāpt augstāk meklēšanas rezultātos.

2. Sociālais pierādījums par uzņēmumu

Lai celtu mājaslapas uzticamību, izvieto tajā saites uz visām uzņēmuma sociālo mediju platformām.  Tāpat vērtīgi tajā uzrādīt klientus un brendus, kas ir saistīti ar Jūsu uzņēmumu.

3. Klientu atsauksmes

Neatkarīgi no tā, ko Jūsu bizness piedāvā – produktu vai pakalpojumu – klientam par to būs viedoklis un atsauksme. Tā vienmēr ir laba doma pozitīvos vērtējumus izvietot mājaslapā. Lai atsauksmes padarītu uzticamākas, tās var papildināt ar saiti uz klienta sociālo mediju profilu (ar klienta atļauju!).  Taču svarīgi atturēties no neīstu atsauksmju izvietošanas – lasītāji ir pietiekami gudri, lai to pamanītu, un tad mājaslapas uzticamība samazinās.

4. Reklāmu klātesamība

Lai gan reklāmu izvietošana ienes naudu mājaslapas īpašniekam, to pārpilnība ievērojami samazina mājaslapas uzticamību. Pietiek vien ar 50 milisekundēm, lai lietotājam veidotos pirmais iespaids par mājaslapu –  apdomā, vai reklāma ir pirmais, ko vēlies, lai apmeklētājs ierauga.

5. Atjaunināts blogs

Bloga sadaļa mājaslapā ar laiku veicina tās uzticamību – īpaši, ja tas tiek atjaunināts,  regulāri tiek ievietots jauns saturs un tiek atbildēts uz rakstu komentāriem.

6. Pastāvīgi mājaslapas uzlabojumi

Ir svarīgi turpināt uzlabot mājaslapu, jo tas norāda uz to, ka arī uzņēmums virzās uz priekšu, aug un attīstās. Ilglaicīgs atjauninājumu trūkums auditorija var sākt uzskatīt, ka uzņēmumam gluži vienkārši nerūp.

7. Viegli pieejama kontaktinformācija

Uzņēmuma informācijas trūkums liek tam izskatīties aizdomīgam auditorijas acīs. Tāpēc ir svarīgi mājaslapā ievietot telefona numurus, fizisko adresi un e-pastus viegli atrodamā un saprotamā veidā.  Uzticamību raisa arī uzņēmuma komandas biedru fotogrāfiju, vārdu un  aprakstu ievietošana lapā.

8. Lielisks mājaslapas dizains

Ja lapas dizains apgrūtina lietotāja veiklu pārvietošanos tajā vai arī tie apmaldās, ceļojot pa dažādām sadaļām, tas ir zaudējums arī uzņēmumam. Turpretim, ja lietotājs spēj ātri pārvietoties mājaslapā un nokļūt līdz daļai, kuru meklē, mājaslapas uzticamības vērtējums augs.

9. Lapas ielādes ātrums, kļūmes un nestrādājoši linki

Ja mājaslapai nepieciešams ilgs ielādes laiks, pastāv liela iespēja, ka apmeklētājs to pametīs. Tāpat nestrādājoši saites un „error” ziņa, kad lietotājs mēģina to atvērt, ir kombinācija, kas uzticamību var pazudināt. Šīs kļūdas ir jāatklāj un jāsalabo pirms ar tām sastopas lietotājs.

10. Detalizēta produkta informācija

Ja vadi E-komercijas mājaslapu, izvieto pietiekami smalkus produktu aprakstus – tie var ietvert fiziskas īpašības,  produkta lietošanu, lietotāju atsauksmes, attēlus un citu informāciju, kas pircējam palīdzētu veikt lēmumu.  Kad lietotājam nav nepieciešams meklēt informāciju par produktu ārpus mājaslapas, uzticamība aug.

Autors: Kebbe IT
Birkas: Birkas:, , , ,