15 On-Site SEO optimizācijas faktori, kas jāievēro katram mājaslapas un interneta veikala izstrādātājam (2018. gada papildinājums)

15 On-Site SEO optimizācijas faktori, kas jāievēro katram mājaslapas un interneta veikala izstrādātājam (2018. gada papildinājums)

Jau sen ir pašsaprotams, ka mājaslapa, kas nav atrodama Google meklētājprogrammā, biznesam ir bezvērtīga. Tā ir kā lieliska ballīte, par kuru neviens neko nezina. Nauda ir iztērēta, taču apmeklētāju nav.

Tādēļ mēs, izstrādājot mājaslapas visiem saviem klientiem, vienmēr rūpējamies par to, lai tās būtu SEO optimizētas un draudzīgas Google meklētājprogrammai. Mēs arī vienmēr rūpējamies par to, lai mājaslapas izveides procesā būtu ievēroti visi On-Site SEO optimizācijas pamatprincipi un paraugprakse.

Šajā rakstā es vēlos dalīties ar 15 On-Site SEO optimizācijas faktoriem, kas jāievēro katram mājaslapas un interneta veikala izstrādātājam.

Tā nav padziļināta SEO optimizācija – šeit es runāju par pamatlietām, kas ir jāievēro, bet redzu, ka lielākoties tās netiek ievērotas.

Par pamatu, ņemot šo rakstu, mēs darbā noorganizējām arī Facebook live, tādēļ raksta galvenos punktus var uzzināt noskatoties video.

Off-Site SEO un On-Site SEO optimizācija

SEO optimizāciju iedala 2 veidos:

  1. On-Site SEO optimizācija
  2. Off-Site SEO optimizācijā

On-Site SEO optimizāciju varētu papildus iedalīt satura SEO optimizācijā un tehniskajā SEO optimizācijā, bet vienkāršības labad paliksim pie diviem iepriekš minētajiem veidiem.

Pirmais solis uz augstākām mājaslapas pozīcijām Google meklētājprogrammā noteikti ir On-Site SEO optimizācija – tieši mājaslapas optimizācija un visu ar to saistīto darbību veikšana, lai Google meklētājprogramma varētu veiksmīgi indeksēt uzņēmuma lapu un atrast uzņēmuma sniegtos pakalpojumus vai produktus.

Otrais solis ir mājaslapas Off-Site SEO optimizācija, kuras procesā tiek veidotas atpakaļsaites uz mājaslapu un tādējādi tiek doti signāli Google meklētājprogrammai, ka jūsu lapa ir vērtīgs resurss.

Mēs noteikti varam izvērst daudz plašāku diskusiju par to, ko vēl varētu darīt On-Site SEO optimizācijas procesā, taču, ja savā mājaslapā veiksiet šīs pamatdarbības, būs jau izdarīts daudz vairāk, nekā lielākajai daļai mājaslapu izstrādātāju.

1. Mājaslapa jāveido, balstoties uz atslēgvārdu izpēti – pamats SEO optimizācijai

Mājaslapa jāveido, balstoties uz atslēgvārdu izpēti – pamats SEO optimizācijai

Es teiktu, ka tas ir pats pamats – atbilstošu atslēgvārdu izmantošana mājaslapā.

Ar atbilstošiem atslēgvārdiem es domāju tādus atslēgvārdus, ar kuriem varētu sasniegt pirmās pozīcijas Google meklētājprogrammā.

Pēc tam, kad ir veikta progresīvā atslēgvārdu izpēte, tās rezultātā iegūtie atslēgvārdi tiek izmantoti On-Site optimizēšanas procesā.

Ar šo soli sākas visa mājaslapas izstrāde, jo šie atslēgvārdi tiek izmantoti:

  • veidojot mājaslapas struktūru;
  • veidojot mājaslapas saišu nosaukumus (URL);
  • piešķirot failiem nosaukumus;
  • lapu virsrakstos un apakšvirsrakstos;
  • alternatīvajos tekstos;
  • mājaslapas saturā;
  • meta aprakstos (meta descriptions) utt.

2. HTML elementā “Title tag” jānorāda atbilstošais atslēgvārds

HTML elementā “Title tag” jānorāda atbilstošais atslēgvārds

“Title tag” ir HTML elements, kas atspoguļo mājaslapas atvēruma virsrakstu. “Title tag” tiek attēlots meklēšanas rezultātu lapā (search engine results page – SERP) kā virsraksts, uz kura var noklikšķināt.

“Title tag” ir HTML elements, kas atspoguļo mājaslapas atvēruma virsrakstu

“Title tag” ir arī svarīgs elements, daloties ar saturu sociālajos tīklos, jo tas ir virsraksts, kas tiek attēlots.

Veidojot unikāla dizaina lapas, reizēm izstrādātāji pieļauj kļūdu un šo elementu neiekļauj kodā, taču tas ir ļoti svarīgs, jo palīdz Google meklētājprogrammai saprast, kāds saturs ir atrodams atvērumā.

On-Site optimizēšanas kontekstā ir svarīgi šī elementa sākuma daļā iekļaut atslēgvārdus, uz kuru pamata tiek optimizēta mājaslapa.

3. Atvēruma saitē (URL) jāievieto atslēgvārdi

Atvēruma saitē (URL) jāievieto atslēgvārdi

Ļoti bieži mājaslapās redzu kļūdu, ka atvēruma saites struktūra neatbilst SEO optimizācijas prasībām.

Tā nesatur pilnīgi nekādus vārdus, par atslēgvārdiem nemaz nerunājot. Bieži redzams, ka lapas URL ir mistisks skaitļu virknējums, kas ir ID ieraksts no datubāzes.

Piemērs nekorektai URL adresei: www.ProduktuMajasLapa.lv/?lp=prod&cid=106&m=a , kur “?lp=prod&cid=106&m=a” – šī daļa Google meklētājprogrammai vispār neko nepasaka par to, kas atrodas atvērumā.

Ļoti bieži mājaslapās redzu kļūdu, ka atvēruma saites struktūra neatbilst SEO optimizācijas prasībām

Atvēruma saite (URL) ir viens no signāliem, ko Google ņem vērā, ierindojot lapu Google meklētājprogrammā.

Ja šī saite satur atslēgvārdu, tad Google meklētājprogrammai ir vieglāk saprast, kāda veida saturs ir tieši konkrētajā atvērumā.

Arī lietotājam Google meklēšanas rezultātos ir ērtāk redzēt, kas ir attēlots konkrētajā atvērumā.

4. Lapas atvērumu hierarhija jāveido korekti

Lapas atvērumu hierarhija jāveido korekti

Atvērumiem mājaslapā jābūt strukturētiem atbilstošā hierarhijā.

Kā piemēru varu minēt mājaslapas struktūru, kas sastāv no šādiem atvērumiem:

  • Sākums
  • Pakalpojumi
  • Grīdu ieklāšana
  • Grīdu pulēšana
  • Grīdu remonts
  • Produkti
  • Lamināta grīdas
  • Parketa grīdas
  • Paveiktie darbi
  • Jaunumi
  • Par mums
  • Par uzņēmumu
  • Komanda
  • Atsauksmes
  • Kontakti

Konceptuāli šādu atvērumu hierarhija būtu:

Atvērumiem mājaslapā jābūt strukturētiem atbilstošā hierarhijā

Viena no kļūdām, kas bieži tiek pieļauta mājaslapu izstrādē, ir tāda, ka lapas tiek publicētas nevis hierarhijā, bet vienādā līmenī – bez jebkādas struktūras.

Navigācijā izskatās, ka lapa ir strukturēta, taču “zem pārsega” patiesībā lapa ir “plakana” – bez jebkādas hierarhijas.

Mājaslapā veidojot sadaļas, ir svarīgi tās strukturēt ne tikai vizuāli navigācijas līmenī, bet arī tehniski.

Vienkāršs veids, kā ātri noteikt, vai sadaļas ir publicētas pareizi, ir atvērt mājaslapā kādu apakšsadaļu un apskatīties lapas adreses struktūru.

Mājaslapā veidojot sadaļas, ir svarīgi tās strukturēt ne tikai vizuāli navigācijas līmenī, bet arī tehniski

Kā piemēru varu minēt mūsu uzņēmuma mājaslapu, kur pēc URL struktūras ir skaidri redzams, ka pakalpojumi ir sakārtoti lapā “Pakalpojumi”.

Pareizi sakārtota lapas struktūra URL līmenī palīdz Google meklētājprogrammai labāk saprast lapas struktūru un, pats galvenais, satura atvērumu hierarhiju attiecībā vienam pret otru, un tas palīdz arī labāk ievietot lapu augstākās Google pozīcijās.

5. Publicējot saturu, virsraksti un apakšvirsraksti jāmarķē ar HTML elementiem H1, H2, H3

Publicējot saturu, virsraksti un apakšvirsraksti jāmarķē ar HTML elementiem H1, H2, H3

Publicējot saturu mājaslapā, ir svarīgi virsrakstus un apakšvirsrakstus marķēt ar H1, H2, H3 tagiem atbilstoši satura struktūrai.

Bieži redzams, ka saturs lapā ir iekopēts un virsraksti un apakšvirsraksti ir izcelti, vienkārši palielinot fontu un izmantojot treknrakstu, – saturs nav formatēts atbilstoši SEO paraugpraksei.

Tomēr, tāpat kā ar lapu hierarhiju, arī katras atsevišķi atvērtas lapas saturam ir hierarhija.

Parasti lapa ir veltīta vienam tematam, tādēļ lapas virsraksts tiek iezīmēts ar Title vai H1 un tajā pašā dokumentā esošo tematu apakškategorijas tiek iezīmētas ar H2, H3.

Publicējot saturu, virsraksti un apakšvirsraksti jāmarķē ar HTML elementiem H1, H2, H3

Tādēļ, publicējot tekstus mājaslapā, virsraksti un apakšvirsraksti noteikti ir jāiezīmē ar HTLM elementiem H1, H2 un H3.

Tādēļ, publicējot tekstus mājaslapā, virsraksti un apakšvirsraksti noteikti ir jāiezīmē ar HTLM elementiem H1, H2 un H3

6. Mājaslapai jābūt kā sitemap.xml failam

Mājaslapai jābūt kā sitemap.xml failam

Lapas karte ir fails, kas Google meklētājprogrammai parāda, kā mājaslapā vai interneta veikalā ir kārtots saturs.

Lapas karte parāda, kā ir kārtotas un saistītas lapas, kategorjas, produkti, tagi un jebkāds cits saturs.

Google meklētājprogrammas roboti lasa šo failu, lai daudz inteliģentāk saprastu mājaslapas struktūru.

Parasti šāda faila nosaukums ir sitemap.xml, taču nosaukums var arī atšķirties, piemēram, sitemap_index.xml.

Faila esamību ierakstos var pārbaudīt, ievadot savas mājalapas adresi un aiz simbola / ierakstot sitemap.xml vai sitemap_index.xml.

Piemērs: https://kebbeit.lv/sitemap.xml

Google meklētājprogrammas roboti lasa šo failu

Ja šāds fails pastāv, tas ir ļoti labi, bet, ja ne, ieteicams tādu izveidot vai nu saviem spēkiem, ja ir nepieciešamās zināšanas, vai arī jautāt pēc speciālista palīdzības.

WordPress modulis YOAST SEO nodrošina šo funkcionalitāti automātiski.

7. Attēlu failu nosaukumos jāievieto atbilstošie atlēgvārdi

Attēlu failu nosaukumos jāievieto atbilstošie atlēgvārdi

Atšķirībā no cilvēka Google meklētājprogramma nespēj atpazīt to, kas ir atainots attēlā, tādēļ Google meklētājprogramma pēc failu nosaukumiem mēģina interpretēt, kas attēlā ir atainots.

Uzņēmumam Google ir ļoti svarīgi, lai lietotājs saņemtu meklēšanas laukā ievadītajam pieprasījumam pēc iespējas atbilstošāku meklēšanas rezultātu un lai saturs būtu arī kvalitatīvs.

Viens no kvalitātes signāliem ir attēlu esamība rakstā – attēli padara saturu baudāmāku un Google zina, ka cilvēkam patīk nevis viekārši tekstu “palagi”, bet arī ilustrācijas, video, attēli utt.

Tādēļ, publicējot mājaslapā attēlus, attēlu failu nosaukumos jāievieto atslēgvārdi, uz kuru pamata ir optimizēts atvērums.

Šī ir kārtējā kļūda, kas ļoti bieži redzama, – attēli tiek publicēti tieši no fotokameras ar to noklusējuma nosaukumiem IMG_3453, kuri nekādā veidā neraksturo to, kas ir redzams attēlā.

Google meklētājprogrammai nav nekādu pavedienu, pēc kā varētu interpretēt, kas atrodas attēlā.

Lai gan šobrīd uzņēmumam Google jau ir dažādas tehnoloģijas, kuras izmantojot Google var noteikt, kas ir attēlā, tomēr no SEO perspektīvas faila nosaukums ir viens no parametriem, pēc kuriem Google var minēt, kas ir attēlots.

Tādēļ, veidojot mājaslapu, interneta veikalu vai jebkādu citu e-komercijas platformu, kas būs jāindeksē Google meklētājprogrammā, visos attēlos nepieciešams lietot lapai vai konkrētam atvērumam atbilstošus atslēgvārdus.

Šeit ir raksts, kurā esmu detalizētāk aprakstījis, kā sagatavot SEO draudzīgus attēlus savai mājaslapai: http://www.winwithwow.lv/komunikacija/web-saturs/seo-draudzigu-attelu-sagatavosana-majaslapai

8. Alternatīvajos attēlu tekstos (ALT texts) jāizmanto atlēgvārdi

Alternatīvajos attēlu tekstos (ALT texts) jāizmanto atlēgvārdi

Vēl viens svarīgs HTML atribūts, kurš Google meklētājprogrammai palīdz saprast, kas redzams attēlā, ir alternatīvie teksti. Tie ir HTML atribūti, kas tiek pievienoti HTML kodā attēliem (image tag).

Vājredzīgi vai neredzīgi cilvēki izmanto rīkus, kas viņiem nolasa, kāds saturs ir redzams ekrānā. Lai pārlūka satura lasītāji spētu nolasīt arī attēla paredzēto informāciju, tie nolasa jeb atskaņo alternatīvo tekstu.

Turpretī Google šo tekstu izmanto, lai saprastu, kāda informācija ir atainota attēlā.

Apvienojot faila nosaukumu un alternatīvo tekstu, Google meklētājprogrammai rodas daudz labāks priekšstats par to, kāda veida informācija ir attēlos.

Veicot atvēruma optimizāciju un publicējot saturu, noteikti ir jānorāda alternatīvie teksti, kas parasti raksturo to, kas ir attēlā, un jāizmanto uz optimizācijas balstīti atslēgvārdi.

Arī šo esmu nedaudz vairāk aprakstījis šeit: http://www.winwithwow.lv/komunikacija/web-saturs/seo-draudzigu-attelu-sagatavosana-majaslapai

9. Vārdu skaitam atvērumā jābūt vismaz no 300 līdz 500

Vārdu skaitam atvērumā jābūt vismaz no 300 līdz 500

Lai gan šo faktoru izstrādātājs nekādā tiešā veidā nevar ietekmēt, jo tas ir vairāk atkarīgs vai nu no klienta, cik daudz satura viņš iedos programmētājam, vai arī no satura izstrādātāja, kurš uzrakstīs tekstu mājaslapai, šis tomēr ir ļoti svarīgs un pieminēšanas vērts faktors, jo tas tiešā veidā ietekmē On-Site SEO optimizāciju.

Ja mājaslapā nav tekstu, ko Google meklētājprogramma varētu indeksēt, tad Google noteikti nedos lapai iespēju iegūt augstākas SEO pozīcijas.

Ir skaidrs, ka lielākā daļa cilvēku negribēs lasīt lapas ar gariem tekstiem, jo mūsdienās esam tik nepacietīgi, taču Google meklētājprogrammai ir nepieciešami teksti, ko varētu indeksēt.

Balstoties uz internetā pieejamo informāciju, varu teikt, ka vienā atvērumā būtu nepieciešami vismaz 300–500 vārdi.

Bloga rakstā, kurā tiek aplūkots kāds konkrēts temats, noteikti var būt pat līdz 2000 vārdiem.

10. Jāuzstāda Yoast SEO WordPress modulis

Jāuzstāda Yoast SEO WordPress modulis

Projektos izmantojot WordPress satura pārvaldības sistēmu, obligāti ir jāiestata Yoast SEO.

Šis modulis:

  • uzlabo mājaslapas vai interneta veikala atrodamību Google meklētājprogrammā;
  • palīdz On-Site optimizācijas procesā automātiski pārbaudīt, vai atvērums ir optimizēts atbilstoši SEO paraugpraksei;
  • automātiski aprēķina, vai atvērumā ir pietiekami daudz atbilstošu atslēgvārdu;
  • pārbauda atvēruma lasāmību;
  • pārbauda, vai nav dublēta satura;
  • pārbauda dažādas tehniskās SEO lietas, piemēram, failus .htaccess, robot.txt, sitemap.xml, pastāvīgās saites;
  • iesaka saišu iekšējo struktūru;
  • ģenerē failu sitemap.xml;
  • sniedz pilnīgu lapas virsraksta un meta apraksta kontroli;
  • veic daudzas citas darbības un nodrošina funkcionalitāti.

Yoast SEO ir vispopulārākais SEO modulis un jāiekļauj obligāti instalējamo moduļu sarakstā, ja WordPress ir jūsu mājaslapas satura pārvaldības sistēma.

11. Katram atvērumam jāpievieno meta apraksts

Katram atvērumam jāpievieno meta apraksts

Meta apraksts (meta description) ir neliels teksts, kas redzams Google meklēšanas rezultātos pēc atslēgvārdu ievadīšanās meklētājprogrammā.

Meta apraksts (meta description) ir neliels teksts, kas redzams Google meklēšanas rezultātos pēc atslēgvārdu ievadīšanās meklētājprogrammā.

Kaut gan meta apraksts tiešā veidā neietekmē Google pozīcijas un, balstoties uz pieejamo informāciju, Google neņem vērā meta aprakstu, lai piešķirtu SEO optimizācijas punktus un piešķirtu augstākas pozīcijas, meta aprakstam tomēr ir netieša ietekme uz SEO pozīcijām un tas noteikti jāiekļauj SEO optimizācijas procesā.

Netiešā ietekme uz Google pozīcijām ir šāda: lietotājs pēc pieprasījuma jeb sev interesējošo atslēgvārdu ievadīšanas Google meklētājprogrammā zibenīgi pārskatīs saņemtos rezultātus un redzēs virsrakstu un meta aprakstu, pirms pieņems lēmumu par to, vai apmeklēt konkrēto mājaslapu.

Arī siltuma kartēs ir skaidri redzams, kā lietotājs pārskata Google meklētājprogrammas rezultātus.

Tādēļ ir ļoti svarīgi sagatavot kvalitatīvus un optimizētus elementus “Page Title” un “Meta description”, lai tie būtu uzreiz pamanāmi Google meklēšanas rezultātos un piesaistītu jūsu potenciālos apmeklētājus.

Ja elementi “Page Title” un “Meta description” pārliecina jūsu potenciālo klientu par to, ka lapa ir jāatver, un lietotājs turpina pārvietoties lapā, tad Google šo uztvers kā labu signālu, ka lapa ir vērtīga un sniedz noderīgu informāciju lietotājiem. Tādējādi Google to arī uztvers kā signālu mājaslapas ievietošanai labākās pozīcijās.

12. Mājaslapā jāveido iekšējās saites

Mājaslapā jāveido iekšējās saites

Iekšējo saišu veidošana ir vēl viens svarīgs faktors mājaslapas iekšējās SEO optimizācijas procesā.

Iekšējo saišu veidošanas galvenā būtība ir mājaslapas apmeklētāju novirzīšana no vienas lapas, kurā tie atrodas, uz citu lapu, kura arī varētu būt svarīga apmeklētājiem no satura vērtīguma viedokļa vai kurā tiek pārdoti pakalpojumi, un ir svarīgi lietotājus apzināti novirzīt uz kādu citu lapu.

Mājaslapas apmeklētāji bieži nonāk lapā nevis tieši uz to atvērumu, kurā tiek pārdoti pakalpojumi, bet caur kādu rakstu, kurā pakalpojumi netiek pārdoti tiešā veidā.

Ļoti bieži mājaslapas apmeklētāji arī vienkārši klaiņo pa lapu, pētot un ievācot informāciju par tiem interesējošo tematu, taču rezultātā tā arī nepāriet uz pārdošanas atvērumu.

Iekšējo saišu veidošana mājaslapā ir lielisks veids, kā mudināt apmeklētājus noklikšķināt uz saitēm un atvērt svarīgo atvērumu, kurā tiek pārdoti uzņēmuma pakalpojumi.

Arī Google meklētājprogrammai caur iekšējām saitēm tiek nodots signāls par to, kurš no atvērumiem ir svarīgāks, un šādā veidā var veicināt svarīgākā atvēruma virzīšanu augstākās pozīcijās.

Par to, kā veidot iekšējās saites, es rakstīšu kādā no nākamajiem rakstiem, taču neliels ieskats ir pieejams tālāk esošajā video.

13. Attēlu izmēriem jābūt optimizētiem

Attēlu izmēriem jābūt optimizētiem

Šis ir viens no SEO optimizācijas netiešajiem signāliem, kas noteikti jāievēro. Attēlu lielums kilobaitos vai megabaitos nav tiešā veidā saistīts ar SEO optimizāciju, taču netiešā veidā tas ir diezgan svarīgs un vērā ņemams faktors – ļoti lieli attēli palēnina mājaslapas ielādes ātrumu, un tādējādi pastāv iespēja, ka cilvēks, atverot lapu, uzreiz vēlēsies to pamest, jo tā būs pārāk lēna.

Un, ja lietotāji ienāk lapā un to uzreiz pamet, tas palielina atlēciena koeficientu (bounce rate), kas ir tiešs signāls Google meklētājprogrammai – jo lielāks būs atlēcienu koeficients, jo zemāka pozīcija būs mājaslapai.

Ļoti bieži mājaslapās redzu šo kļūdu, kad izstrādātāji nav samazinājuši ne attēlu izmērus pikseļos, ne to lielumu kilobaitos.

Sliktākajos gadījumos ir tā, ka mājaslapā tiek publicēti attēli tieši no fotokameras, nemainot ne attēlu nosaukumus, ne izmērus.

14. Jānodrošina ātra mājaslapas ielāde pārlūkprogrammā

Jānodrošina ātra mājaslapas ielāde pārlūkprogrammā

Nav šaubu par to, ka mājaslapai ir jātiek ātri ielādētai – ne vien no SEO optimizācijas viedokļa, bet arī no paraugprakses un lietotāju pieredzes viedokļa.

Lēns mājaslapas ielādes ātrums ir slikta lietotāju pieredze, un lietotāji nav tik pacietīgi, lai gaidītu, kamēr tiek ielādētā lēna mājaslapa. Rezultātā, nesagaidot, kamēr tiks ielādēta mājaslapa, viņi pametīs to un dosies uz konkurentu mājaslapu.

Sākot ar 2018. gada jūliju, Google meklētājprogramma ņems vērā mājaslapas ielādes ātrumu kā SEO faktoru. Vairāk par to var lasīt SearchEngineLand.com lapā.

Tādēļ, veidojot mājaslapas, vienmēr jāpārliecinās par to ātrdarbību, lai lietotājam lapa tiktu ielādēta pēc iespējas ātrāk.

Google PageSpeed Insight ir lielisks rīks, ar kuru iespējams gan pārbaudīt mājaslapas vai interneta veikala ielādes ātrumu, gan arī saņemt norādījumus veicamajiem uzlabojumiem lapā.

15. Jāiestata SSL (https) sertifikāts mājaslapas drošības nodrošināšanai

Jāiestata SSL (https) sertifikāts mājaslapas drošības nodrošināšanai

Jau kopš 2014. gada Google atzina “https” kā pozīciju ierindošanas signālu, un kopš tā laika SEO optimizācijas speciālisti diskutēja, cik liela ietekme šim signālam ir uz meklēšanas rezultātu pozīcijām.

Vadošie speciālisti ir arī veikuši testus, lai pārbaudītu, kāda ir korelācija starp mājaslapas apmeklētību un pozīcijām un “https” drošības iestatījumiem mājaslapā, un ir nonākuši pie secinājuma, ka nozīme tam ir, tomēr tā nav tik liela kā iepriekš minētajiem faktoriem.

Izpētot šo speciālistu diskusijas, droši varu teikt, ka noteikti ir vērts mājaslapā iestatīt drošības sertifikātu (ne vien augstāku Google meklētājprogrammas pozīciju dēļ, bet tieši lietotāju pieredzes dēļ).

2017. gada janvārī Google un Mozilla iepazīstināja lietotājus ar savu pārlūku (Chrome un Firefox) jaunākajām versijām, kurās lietotāji tiek automātiski brīdināti, ja mājaslapa, kuru viņi apmeklē, nav droša – tai nav “https” savienojuma jeb SSL sertifikāta.

Šāds paziņojums rada šaubas lietotājos, vai lapa ir droša, jo īpaši, ja tas ir interneta veikals, kur pircēji atstāj savus darbus.

Tādēļ SSL sertifikāta iestatīšana mājaslapā ir gan SEO pozīciju jautājums, gan arī potenciālo klientu uzticamības jautājums.

Noslēgumā

Šis ir vispusīgs ieskats par daļu no faktoriem, kas jāņem vērā, veicot mājaslapas On-Site SEO optimizāciju, un par ikvienu no manis minētajiem faktoriem var uzrakstīt veselu rakstu.

Tomēr, ja, veidojot mājaslapu, ņemsiet vērā vismaz šos 15 aprakstītos faktorus, jūsu lapa On-Site optimizācijas kontekstā būs labāka par lielāko daļu mājaslapu, kas tiek veidotas pavirši un bez jebkādas On-Site optimizācijas.

Turklāt On-Site SEO optimizācija nozīmē ne tikai augstāku Google pozīciju iegūšanu, bet arī to, ka Google meklētājprogramma spēj kvalitatīvi indeksēt jūsu uzņēmuma mājaslapu un potenciālie klienti var atrast piedāvātos produktus vai pakalpojumus.

Mēs neveidojam web risinājumus, lai tikai atrastos Google augstākajās pozīcijās, bet mērķis ir pārdot pakalpojumus un nodrošināt lielisku pieredzi mājaslapas apmeklētājiem.

Vai Tev ir ko piebilst manis teiktajam? Kam Tu piekrīti, un kam nepiekrīti?

Komentāros droši raksti un izsaki viedokli, un es labprāt iesaistīšos diskusijā.

Autors: Edgars Kebbe
Birkas: , , , ,