3 stratēģijas E-komercijas SEO optimizācijai

3 stratēģijas E-komercijas SEO optimizācijai

Vidējais pircējs ikdienā saskaras ar aptuveni 10’000 ziņām no dažādiem zīmoliem.  Uzņēmumā īstenotā mārketinga uzdevums ir pēc iespējas labāk izcelties citu uzņēmumu, zīmolu un to E-komercijas lapu vidū, to panākot ar labu stratēģiju  un SEO optimizāciju.

1. Segmentē savas mērķauditorijas un personalizē kampaņas

Lielais skaits izvēles iespēju mēdz nomākt pircēju – aptuveni 40% pircēju šādā gadījumā pamet veikalu. Gandrīz 75% pircēju kļūst aizkaitināti par pārlieku neatbilstošiem produktiem.

Veidi, kā pielāgot saturu pircēju segmentiem:

  • Navigācijas personalizācija – iekļaujot lietotāja „ID tracking”, var izmantot reģistrēto lietotāju meklēšanas uzvedību no viņa ierīcēm.
  • Prognozes personalizācija – paredzi, kādi produkti viņiem varētu patikt, balstoties uz neseniem pirkumiem no viņiem līdzīgiem pircējiem.
  • Dinamika un mērķēšana – ja reklamējies Facebook, vari izmantot dinamiskās reklāmas, kas popularizē produktus, balstoties uz lietotāja vēsturi un uzvedības parametriem.
  • Segmentētās auditorijas – sūti dažādām pircēju grupām specifiskus un pielāgotus e-pastus, balstotes uz informāciju par to, kas viņiem patīk un ko viņi pērk.
  • Personalizēts staurs – sniedz saturu, kas balstīts auditorijas segmentācijā un pircēju grupu uzvedībā.
  • Reāllaika piedāvājumi – izmanto reklāmas iespējas meklētājprogrammās, lai sasniegtu lietotājus, kas meklē konkrētus produktus pēc atslēgvārdiem.

2. Uzlabo savas E-komercijas mājaslapas izkārtojumu un dizianu, lai iedrošinātu sacensties spējīgus pirkumus

Viens no faktoriem, kas pircēju mudinās atgriezties, ir iespēja ātri pārvietoties mājaslapā un viegli atrast meklēto. Aptuveni 25% internetveikalu pircēju pametīs veikalu, ja tas būs pārlieku sarežģīts. Mājaslapai ir jābūt:

  • Viegli pārskatāmai un saprotamai;
  • Spējīgai ieteikt līdzīgus produktus;
  • Ātrai un drošai (https nevis http), kā arī pielāgotam mobilajiem telefoniem;
  • Jāsatur valoda, kas uzrunā mērķauditoriju un mudina to pabeigt pirkšanas procesu;
  • Satur vairākus pirkšanas „pavirzītājus”;
  • Nodrošina vienkāršu pasūtīšanas un maksāšanas procesu;
  • Sniedz nepieciešamo kontaktinformāciju.

3. Optimizē mājaslapu un tās saturu pēc E-komercijas SEO optimizācijas kritērijiem

Lietotāji vairāk nekā jebkad pavada laiku, rūpīgi pētot produktus, ko gatavojas iegādāties, tāpēc ir nozīmīgi mājaslapai parādīties meklēšanas rezultātu pirmajā lapā. Kad ir atrasti atslēgvārdi ar vislabākajiem rādītājiem, atbilstoši optimizē šos mājaslapas elementus:

  • Lapu nosaukumus;
  • Lapas meta description;
  • Virsrakstus;
  • Apakšvirsrakstus;
  • Tekstu saturu;
  • Produktu aprakstus;
  • Attēlus;
  • Lapu URL.