5 ieteikumi, kurus ignorēt e-komercijas SEO optimizācijā

5 ieteikumi, kurus ignorēt e-komercijas SEO optimizācijā

SEO aizsākumi meklējami vēl laikos, kad to veica tikai bloga rakstiem, bet tagad tā ir attīstījusies ne tikai uz parastām mājaslapām, bet arī internetveikaliem.

Kā jau visi uzņēmēji, savam SEO optimizācijas pakalpojumam vēlamies izmantot tikai labākās prakses piemērus. Jāsaka, ka reizēm padoms, kuru dos SEO bloga optimizētājs, nederēs tam, kurš optimizāciju vēlēsies veikt savam e-komercijas veikalam, un otrādi.

Šeit pieci padomi, kuri var būt labi, bet ne īsti piemēroti e-komercijai:

1. Ņemt atslēgvārdus no Google Ads atslēgvārdu ģenerēšanas rīka

Jāsaka, ka citos gadījumos tas nebūtu slikts ieteikums, bet šajā situācijā – Tu nevēlēsies, lai Tava uzņēmuma mājaslapu optimizē pēc tādiem pašiem atslēgvārdiem, kā to darīs konkurenti. Izmanto citus rīkus, piemēram, Semrush, vai Keyword.io.

2. “Content is king”!

Jā, tā ir taisnība, bet nenesīs labus rezultātus e-komercijas lapai ar plašu produktu klāstu, kur katram no tiem ir savi atslēgvārdi un dažādi errori, kas var radīt tikai sliktu SEO. Labāk padomāt divreiz un SEO tekstam piemeklēt atslēgvārdu prioritātes.

3. Saišu būvēšana kā prioritāte

Saišu būvēšanu nevienam zīmolam nekad nevajadzētu uzskatīt par prioritāti, jo īpaši attiecinot to uz e-komercijas lapām. Tā vietā labāk izvēlēties veikt SEO optimizāciju “long tail keywords” jeb garākiem atslēgvārdu salikumiem, optimizēt jauno produktu lapas, rediģēt izpirktos produktus, uzlabot funkcionalitāti u.c. Tā vietā, lai izšķiestu laiku nevajadzīgā saišu būvēšanā, labāk pievērsties jaunu produktu optimizēšanā, kuriem būs mazāka konkurence attiecībā uz atslēgvārdiem.

4. Novērs lietotāju radītu saturu

Lai gan arī daudzi SEO eksperti uzskata, ka lietotāju radīts saturs nav ekspertu radīts saturs, tas var traucēt optimizācijas veikšanā. Tomēr, kad runa ir par e-komercijas lapām, lietotāju radīts saturs, piemēram, atsauksmes par produktiem, uzņēmumu, produktu vērtēšana ir svarīgs kritērijs uzticamības veidošanā, atgriezeniskās saites iegūšanā. Tāpat arī Google`s kvalitātes rādītāju vadlīnijās minēts, ka lietotāju radīts saturs var tikt uzskatīts kā galvenais saturs un pozitīvi ietekmēt SEO optimizāciju. Daudz pozitīvu atsauksmju veido zīmola reputāciju.

5. Līdzinies saviem konkurentiem

Lai gan ir zināms, ka uzņēmumiem, lai gūtu panākumus, ir vajadzīgs oriģināls pārdošanas piedāvājums, SEO profesionāļi bieži iesaka ņemt tādus atslēgvārdus, kurus izmanto arī konkurenti, tai skaitā arī vietnes, no kurām būvētas atpakaļsaites. Konkurentu izpēte ir saprātīga mārketinga stratēģijas daļa, arī SEO optimizācija nav izņēmums. Tomēr pārāk liela koncentrēšanās uz konkuretnu atslēgvārdiem ir zaudēta stratēģija un top pozīcijas.

E-komercijas izstrāde uz WooCommerce

Autors: Kebbe IT
Birkas: , , ,