SEO optimizācija - 6 soļi labākiem rezultātiem

SEO optimizācija: 6 soļi Taviem panākumiem

SEO optimizāciju veicam, lai kļūtu redzami Google meklētājā. Ik sekundi Google tiek veikti 63 tūkstoši meklējumu, cilvēkiem vēloties atrast dažādus produktus un pakalpojumus. Tas SEO optimizāciju padarījis par neatņemamu mārketinga sastāvdaļu uzņēmumos visā pasaulē. 

Šodien Google izvērtē simtiem faktoru, lai noteiktu Tava uzņēmuma mājaslapas pozīcijas Google meklēšanas rezultātos. Tomēr 5 nozīmīgākie ir šie:

  1. Mājaslapas mērķis – iemesls tās izveidošanai, piemēram, produktu un pakalpojumu pārdošana; 
  2. Lietpratība, autoritāte un uzticamība – satura veidotāja kompetences, mājaslapā publicētā satura nozīmīgums un pamatotība;   
  3. Satura kvalitāte un daudzums – mājaslapā minētā informācija ir oriģināla, precīza un profesionāli noformēta;   
  4. Informācija par mājaslapu un satura veidotāju – viegli pieejama informācija par mājaslapas jēgu un tās satura veidotājiem;   
  5. Mājaslapas un tās satura veidotāju reputācija – lietotāju mijiedarbība ar mājaslapu, citās vietnēs pieejamā informācija par uzņēmumu, klientu atsauksmes. 

Iepazīsti 6 soļus, kas Tavam uzņēmumam ļaus iegūt labākus SEO optimizācijas rezultātus! 

1. Veido Google draudzīgu mājaslapas struktūru 

Mājaslapas lietotājiem nepieciešama iespēja ātri atrast vēlamos produktus vai pakalpojumus. Tam palīdzēs, piemēram, pēc dažādiem kritērijiem katalogā vai internetveikalā ieviestas galvenās kategorijas un viegli saprotamas lapas navigācijas izveide.

Pievērs īpašu uzmanību sākumlapai – tajā jābūt svarīgākajiem elementiem, galvenajai ziņai un atslēgvārdos balstītam pārējam saturam. Tas lietotājam palīdzēs neapmaldīties un saprast, kādas darbības ir jāveic. Lietotājiem draudzīgs mājaslapas dizains mazinās vēlmi to pamest. 

2. Apkopo atslēgvārdu sarakstu 

Atslēgvārdi lieti noderēs ne vien SEO optimizācijai, bet arī citām uzņēmuma mārketinga aktivitātēm. Tā ir iespēja vedot atslēgvārdos balstītus vēstījumus gan mājaslapā, gan sociālajos medijos. Atslēgvārdu izpēte ļaus iepazīt klientu meklēšanas paradumus un intensitāti, kā arī pielāgot tekstu (H1, H2, dažādi apraksti, Title Tag, Meta description, Alt text utt.), lai palielinātu iespēju nokļūt augstāk Google meklējumu rezultātos.

3. Pievērs uzmanību satura optimizācijai 

Satura optimizācija būs organisks process, ja uzņēmuma rīcībā jau būs atslēgvārdu saraksts. Tāpat nozīmīgi ir veidot viegli pārskatāmu un strukturētu saturu. Labā SEO optimizācijas prakse ir to veidot vismaz 300 vārdu garu, lai Google to uztvertu kā vienu no kvalitātes signāliem. Visbeidzot svarīgi uzmanīties no satura pāroptimizēšanas – atceries vienā lapā izmantot tikai dažus galvenos atslēgvārdus. 

4. Strādā pie atpakaļsaitēm 

Atpakaļsaites liecina ne vien par mājaslapas nozīmīgumu un autoritāti, bet arī par uzticamību. Reklāmas dažādos digitālajos medijos palīdzēs nodrošināt atpakaļsaites uz mājaslapu. Populāri domēni, kas ved atpakaļ uz mājaslapu, dos signālu Googlei par labu un kvalitatīvu saturu. Tas attiecīgi paaugstinās iespējas nokļūt augstākos meklējumu rezultātos 

5. Atceries par lietotāju pieredzi 

Veidojot saturu, domā ne tikai par Google algoritmu, bet arī par savu klientu – tas vislabāk palīdzēs veikt SEO optimizāciju. Piemēram, ja algoritms mēra uzticamību, skatoties pēc lietotaju iesaistes, tad saturs jāveido tāds, kas mudinās veikt kādu darbību un mijiedarboties ar mājaslapu. Padziļinātāk par auditorijas vēlmēm un interesēm uzzināsi iegūtajos un izpētītajos datos Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Google Search Console un citos analītikas rīkos. 

6. Runā sociālajos medijos 

Sociālie mediji vēl aizvien piedzīvo savu popularitātes pieaugumu. Uzņēmuma komunikācija Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn un citās vietnēs būs vēl viens veiksmes faktors SEO optimizācijai. Tai palīdzēs sociālo mediju ieraksti ar galvenajiem atslēgvārdiem, fotoattēliem un saitēm, kas ved uz uzņēmuma mājaslapu. 

Visbeidzot nozīmīgi apzināties, ka mājaslapas pamatu veido mārketinga stratēģija. Tur vieta jāatvēl arī SEO optimizācijai. Tā palīdzēs veidot jaunu lietotāju  plūsmu uz mājaslapu, veicinās uzņēmuma popularitāti un paaugstinās uzņēmuma ienākumus. Tāpat svarīgas komponentes labākas lietotāju pieredzes veidošānā ir nemitīga komunikācija ar potenciālajiem un esošajiem klientiem.

pop-up-image

Autors: Kebbe IT
Birkas: , ,