Apmaksāta prakses vieta jaunākajam (-i) E-komercijas UX speciālistam (-ei)!

Apmaksāta prakses vieta jaunākajam (-i) E-komercijas UX speciālistam (-ei)!

Piedāvājam apmaksātu prakses vietu jaunākajam (-i) E-komercijas UX speciālistam (-ei)! Darbs pie interesantiem projektiem, izaugsmes iespējas, atspēriens Tavai karjerai Izstrādājam Web risinājumus, kas palīdz piesaistīt klientus vai uzlabot un optimizēt biznesa procesus. Sadarbības gaitā rūpējamies, lai klientam būtu pēc iespējas mazāk laika jāvelta plānošanas darbiem, tādēļ piedāvājam koncepta izveidi, pārdomātu dizainu, unikālo uzņēmuma stāstu pārvērst… Read more »

Aicinām komandā jaunāko Back-end programmētāju!

Aicinām komandā jaunāko Back-end programmētāju!

Aicinām komandā jaunāko Back-end programmētāju! Darbs pie interesantiem projektiem, izaugsmes iespējas, atspēriens Tavai karjerai Izstrādājam Web risinājumus, kas palīdz piesaistīt klientus vai uzlabot un optimizēt biznesa procesus. Sadarbības gaitā rūpējamies, lai klientam būtu pēc iespējas mazāk laika jāvelta plānošanas darbiem, tādēļ piedāvājam koncepta izveidi, pārdomātu dizainu, unikālo uzņēmuma stāstu pārvērst Web tekstā, izstrādāt kvalitatīvu mājaslapu… Read more »

5 noderīgas tehnikas saites veidosanai 2018

5 noderīgas saišu veidošanas tehnikas 2018.gadam

Kā atzinusi Google, saites aizvien ir viens no svarīgākajiem faktoriem, lai noteiktu, kuras mājaslapas ieņems augstākas pozīcijas meklēšanas rezultātos. Iepazīsti dažas no tehnikām, kā optimizēt saišu veidošanu: 1. Satura pielāgošana un izplatīšana Šī ir mūžzaļa metode, kas strādā arī šobrīd.  Viens saturs var tikt pielāgots un izmantots adaudzos citos veidos. Piemēram, bloga ieraksts var tikt… Read more »

3 stratēģijas E-komercijas SEO optimizācijai

3 stratēģijas E-komercijas SEO optimizācijai

Vidējais pircējs ikdienā saskaras ar aptuveni 10’000 ziņām no dažādiem zīmoliem.  Uzņēmumā īstenotā mārketinga uzdevums ir pēc iespējas labāk izcelties citu uzņēmumu, zīmolu un to E-komercijas lapu vidū, to panākot ar labu stratēģiju  un SEO optimizāciju. 1. Segmentē savas mērķauditorijas un personalizē kampaņas Lielais skaits izvēles iespēju mēdz nomākt pircēju – aptuveni 40% pircēju šādā… Read more »

10 faktori, kas veicina mājaslapas uzticamību

10 faktori, kas veicina mājaslapas uzticamību

Mājaslapa ir uzņēmuma digitālais portrets. Iepazīsti faktorus,  kas liecina par mājaslapas uzticamību tās lietotāja acīs! 1. Meklētājprogrammu priekšstats par Jūsu mājaslapu Meklētājs izmanto algoritmus un botus, lai izvērtētu mājaslapas sniegumu un ierindotu to meklēšanas rezultātos. Ja izmanto t.s. „balto” SEO optimizāciju, seko Google Algoritmu uzlabojumiem un satura politikai, mājaslapa turpina kāpt augstāk meklēšanas rezultātos. 2…. Read more »

Mazo uzņēmumu SEO optimizācijas taktikas vieglām un efektīvām uzvarām

Mazo uzņēmumu SEO optimizācijas taktikas vieglām un efektīvām uzvarām

SEO optimizācija nav nekāda raķešu zinātne, bet tomēr labi veidoti pamati var vest pie pirmajām uzvarām! Ja runa ir par mazajiem biznesiem un SEO optimizāciju, tad Pareto princips iederas perfekti – veicot 20% darba, lai iegūtu 80% atdevi ir veiksmes atslēga, lai radītu ātru atgriezenisko saiti no SEO optimizācijas. Šeit pāris ieteikumi, kas jums noderēs:… Read more »

1 2 3 6