SEO audits - kā to paveikt saviem spēkiem?

SEO audits mājaslapai: pārbaudi savu vietni pats!

SEO audits paša spēkiem – tas izklausās sarežģīti un teju neiespējami, ja neesi profesionālis. Bet tā nav! Šodien gribam Tev palīdzēt, skaidrojot, kā veicams SEO audits mājaslapai paša spēkiem un kādām komponentēm pievērst uzmanību, lai pārbaudītu mājaslapas darbību pats. Sāksim ar atbildēm uz “kas, kāpēc un kad” jautājumiem, kam sekos detalizētāks skaidrojums SEO audita pasaulē…. Read more »

Birkas: , , ,

100 BEZMAKSAS lekcijas lietderīgi pavadītam laikam

Visas mūsu Facebook bezmaksas lekcijas –  veikums aptuveni 2 gadu garumā – šeit ir sarindots sarakstā un saorganizēts tematiski – izvēlies sev interesējošo! Atradīsi tematus gan par mārketingu, gan SEO optimizāciju, gan dažādiem mājaslapas izstrādes posmiem. Lai iegūtu piekļuvi šīm lekcijām, lūdzam pierakstīties ar savu e-pasta adresi!  Izmantosim šo laiku lietderīgi – paliksim mājās un… Read more »

Birkas: , , , ,

Cik maksā mājaslapa?

Cik maksā mājaslapas izveide?

Patiesības mirklis ir klāt! Tiekoties ar potenciālajiem, jaunajam un esošajiem klientiem, jautājums par to, cik maksā mājaslapas izveide, ir ļoti aktuāls. Šoreiz ieskicēsim, kādi aspekti veido mājaslapas izstrādi un galu galā – cik tas viss varētu maksāt.  Svarīgi mainīgie, kas ietekmē cenu  Lai būtu iespējams diskutēt par mājaslapas cenu, svarīgi apzināties mājaslapu veidojošas sastāvdaļas. Iepazīsti… Read more »

Birkas: , , ,

Customer journey jeb pircēja ceļojums

Klienta ceļojums (customer journey): kā lietotājs atrod uzņēmumu?

Nereti ir situācijas, kad uzņēmums vēlas saprast savu klientu, bet viņa vēlmju un vajadzību izprašana ne vienmēr ir vienkāršs process. Klienta ceļojums ir visa klienta pieredze ar uzņēmumu, un tas aptver viņa mijiedarbību ar uzņēmumu visos kanālos, ierīcēs un saskares punktos katrā no klienta dzīves cikla posmiem, kas sākas ar atpazīstamību un noslēdzas ar lojalitāti…. Read more »

Birkas: , ,

Kā izveidot bloga rakstu? Praktiski padomi

Padomi: kā izveidot labu bloga rakstu?

Bloga rakstu veidošanai, kas var būt tikai neliela satura mērketinga daļa,  nav vienots paraugs, pēc kura strādāt, un šis process satura veidotāju vidū ir diskutabls dažādos tā posmos, jo katram ir savas atšķirīgās tehnikas un pieredze, kuru ikdienā izmanto. Esam sagatavojuši vairākus ieteikumus no savas pieredzes, kam pievērst uzmanību, lai bloga raksts izdotos kvalitatīvs un… Read more »

Birkas: , ,

WordPress mīti, stereotipi un patiesība - skaidrojam visu!

WordPress mājas lapa: apgāžam stereotipus un skaidrojam tos!

WordPress mājas lapa ir pieejama ikvienam. WordPress ir atvērtā koda satura pārvaldības sistēma, kas ir pasaulē biežāk lietotā – kopumā uz WordPress bāzes izveidoti 39% interneta vietņu. Arvien vairāk uzņēmumu izvēlas to par savas mājaslapas pamatu, lai realizētu dažāda apjoma e-komercijas risinājumus. Nereti nākas dzirdēt cilvēkus izsakām stereotipus un mītus, kas saistīti ar šīs sistēmas… Read more »

Birkas: ,

1 2 3 24