Sociālo mediju komunikācijas plāns - 4 vienkārši un vērtīgi padomi

Sociālie mediji: 4 ieteikumi veiksmīgas komunikācijas plānošanai

Mūsdienās ir grūti gūt panākumus sociālajos medijos, taču tā gluži nav raķešzinātne. Attaisnojumu bieži vien var dzirdēt pavisam vienkāršu – man tas nestrādā –, taču tā nebūt nav. Lai sociālie mediji palīdzētu aizsniegt jaunu auditoriju, visa pamatā ir strukturēta un mērķtiecīga plānošana, jo bez tās nevar iegūt vēlamo rezultātu. Kā plānot komunikāciju sociālajos medijos? Par… Read more »

Birkas: , ,

Mārketinga vakance uz pusslodzi Valmierā - savienojams ar studijām!

Meklēju kolēģi mārketingā!

Digitālā mārketinga un sabiedrisko attiecību speciāliste uzņēmumā Kebbe IT meklē sev kolēģi uz pusslodzi (vai uz slodzi pēc individuālas vienošanās). Vēlamies attīstīt savu saturu un e-pasta mārketingu nākamajā līmenī, tāpēc meklējam čaklas rokas, aizrautīgas acis un radošu prātu, kas varētu palīdzēt!  Meklējam tieši Tevi, ja: Esi uzņēmīgs, komunikabls cilvēks; Vēlies izprātot savas idejas un tās… Read more »

Birkas: , ,

Customer journey jeb klienta ceļojums - kā klients atrod uzņēmumu? Par to šajā blogā!

Klienta ceļojums (customer journey): kā lietotājs atrod uzņēmumu?

Nereti ir situācijas, kad uzņēmums vēlas saprast savu klientu, bet viņa vēlmju un vajadzību izprašana ne vienmēr ir vienkāršs process. Klienta ceļojums ir visa klienta pieredze ar uzņēmumu, un tas aptver viņa mijiedarbību ar uzņēmumu visos kanālos, ierīcēs un saskares punktos katrā no klienta dzīves cikla posmiem, kas sākas ar atpazīstamību un noslēdzas ar lojalitāti…. Read more »

Birkas: , ,

Kā veidot pārdotspējīgu produkta aprakstu

E-komercija: kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu?

E-komercija arvien piedzīvo savu uzplaukumu, īpaši pēdējo mēnešu laikā, kad būtiski mainījušies cilvēku pirkšanas paradumi, tāpēc šajā reizē pievērsīsimies tieši produktu aprakstam, jo tas ir viens no atslēgas elementiem internetveikalā. Kam jāpievērš uzmanība un kāds ir pārdotspējīgs produktu apraksts? Par to rakstā! Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā?… Read more »

Birkas: , , ,

Kā izveidot bloga rakstu? Padomi un ieteikumi

Padomi: kā izveidot labu bloga rakstu?

Bloga rakstu veidošanai, kas var būt tikai neliela satura mērketinga daļa,  nav vienots paraugs, pēc kura strādāt, un šis process satura veidotāju vidū ir diskutabls dažādos tā posmos, jo katram ir savas atšķirīgās tehnikas un pieredze, kuru ikdienā izmanto. Esam sagatavojuši vairākus ieteikumus no savas pieredzes, kam pievērst uzmanību, lai bloga raksts izdotos kvalitatīvs un… Read more »

Birkas: , ,

80 bezmaksas lekcijas par mārketingu un mājaslapu izstrādi, un seo optimizāciju

80 BEZMAKSAS lekcijas lietderīgi pavadītam laikam

Visas mūsu Facebook lekcijas –  veikums aptuveni 2 gadu garumā – šeit ir sarindots sarakstā un saorganizēts tematiski – izvēlies sev interesējošo! Atradīsi tematus gan par mārketingu, gan SEO optimizāciju, gan dažādiem mājaslapas izstrādes posmiem. Lai iegūtu piekļuvi šīm lekcijām, mums vispirms ir neliels lūgums – PADALIES ar šo rakstu (“Dalīties” poga ir zemāk), lai… Read more »

Birkas: , , , ,

1 2 3 21