Kā parūpēties par WordPress mājaslapas drošību?

10 soļi drošas WordPress mājaslapas izveidei

WordPress satura pārvaldības sistēma dažkārt tiek saukta par nedrošu. Tomēr tā spēj piedāvāt augstvērtīgu drošības sistēmu Tavai mājaslapai. Lai tas notiktu, pievērs uzmanību mūsu sagatavotajiem soļiem!  1. Regulāri veic atjauninājumus Pievērs uzmanību WordPress satura pārvaldības sistēmas, moduļu un tēmu atjauninājumiem – tie iznāk visai bieži.  Tie iekļauj gan kļūdu labojumus, gan jaunus drošības risinājumus. Ja moduļi… Read more »

Birkas: , , , ,

Kā izveidot efektīvu bloga rakstu - solim pa solim

Padomi: kā izveidot labu bloga rakstu?

Bloga rakstu veidošanai, kas var būt tikai neliela satura mērketinga daļa,  nav vienots paraugs, pēc kura strādāt, un šis process satura veidotāju vidū ir diskutabls dažādos tā posmos, jo katram ir savas atšķirīgās tehnikas un pieredze, kuru ikdienā izmanto. Esam sagatavojuši vairākus ieteikumus no savas pieredzes, kam pievērst uzmanību, lai bloga raksts izdotos kvalitatīvs un… Read more »

Birkas: , ,

Mērķauditorija Tavam uzņēmumam noteikti nav visi - kā atrast īstos potenciālos klientus?

Mērķauditorija Tavam uzņēmumam – 6 soļi īstā klienta izvēlei

“Kas ir mana mērķauditorija un īstais klients?” – šodiena ir īstais brīdis, kad sev uzdot šo jautājumu. Uzsākot biznesu, bieži saskaramies ar centieniem savu piedāvājumu pārdot visiem, tomēr tad mūs apciemo skarbā realitāte – patiesībā tikai daļa no cilvēkiem būs Tavai nozarei un sniegtajam piedāvājumam atbilstošie klienti. Kā identificēt savu mērķauditoriju un īstos klientus, atlasot… Read more »

Birkas: , ,

Biežāk uzdoto jautājumu sadaļa jeb BUJ sadaļa mājaslapā Kebbe IT

Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ): 13 soļi veiksmīgam rezultātam

Pastāv aplams apgalvojums, ka biežāk uzdotie jautājumi (BUJ) ir novecojis rīks, kā pasniegt informāciju mājaslapā. Tam piekrist mēs nevaram, jo, izmantojot visu BUJ potenciālu, iespējams panākt pozitīvu efektu mājaslapā. Kas ir biežāk uzdotie jautājumi, kāda ir ar tiem saistītā kritika un kādus priekšnoteikumus ievērot, lai šāda sadaļa mājaslapā pildītu savas funkcijas? To skaidrosim šajā rakstā!… Read more »

Birkas: , ,

E-komercijas SEO optimizācija

E-komercijas SEO optimizācija: 8 padomi pozīciju uzlabošanai

E-komercijas SEO optimizācija – Tev šķiet, ka par to esi dzirdējis, bet patiesas izpratnes, kā to izmantot sava biznesa labā, vēl nav? Noteikti nē! Šodien skaidrosim, kas svarīgs jāņem vērā, optimizējot SEO e-komercijas ietvaros. SEO optimizācija e-komercijā = zinātniskā māksla Esam meklētājprogrammu optimizācijas (SEO) definīcijai piedevuši odziņu, skaidrojot to kā zinātnisko mākslu optimizēt Tavu vietni… Read more »

Birkas: , ,

Video mārketings ir atslēga potenciālo klientu piesaistīšanai

Video mārketings – atslēga potenciālo klientu piesaistīšanai

Video mārketings – kas tas ir? Sāksim ar pašiem pamatiem – satura mārketingu. Iepriekš esam skaidrojuši par satura mārketingu un tā nozīmi, lai pievērstu potenciālo klientu uzmanību Tavam piedāvājumam. Satura mārketings uzsver izglītošanu, nevis pašu pārdošanu, tādējādi ietekmējot pirkšanas uzvedību. Šī stratēģiskā mārketinga pieeja ir vērsta uz tādas informācijas veidošanu un izplatīšanu, kas atbilst potenciālo… Read more »

Birkas: , , ,

1 2 3 24