Customer journey jeb pircēja ceļojums

Klienta ceļojums (customer journey): kā lietotājs atrod uzņēmumu?

Nereti ir situācijas, kad uzņēmums vēlas saprast savu klientu, bet viņa vēlmju un vajadzību izprašana ne vienmēr ir vienkāršs process. Klienta ceļojums ir visa klienta pieredze ar uzņēmumu, un tas aptver viņa mijiedarbību ar uzņēmumu visos kanālos, ierīcēs un saskares punktos katrā no klienta dzīves cikla posmiem, kas sākas ar atpazīstamību un noslēdzas ar lojalitāti…. Read more »

Birkas: , ,

Kā izveidot bloga rakstu? Praktiski padomi

Padomi: kā izveidot labu bloga rakstu?

Bloga rakstu veidošanai, kas var būt tikai neliela satura mērketinga daļa,  nav vienots paraugs, pēc kura strādāt, un šis process satura veidotāju vidū ir diskutabls dažādos tā posmos, jo katram ir savas atšķirīgās tehnikas un pieredze, kuru ikdienā izmanto. Esam sagatavojuši vairākus ieteikumus no savas pieredzes, kam pievērst uzmanību, lai bloga raksts izdotos kvalitatīvs un… Read more »

Birkas: , ,

WordPress mīti, stereotipi un patiesība - skaidrojam visu!

WordPress mājas lapa: apgāžam stereotipus un skaidrojam tos!

WordPress mājas lapa ir pieejama ikvienam. WordPress ir atvērtā koda satura pārvaldības sistēma, kas ir pasaulē biežāk lietotā – kopumā uz WordPress bāzes izveidoti 39% interneta vietņu. Arvien vairāk uzņēmumu izvēlas to par savas mājaslapas pamatu, lai realizētu dažāda apjoma e-komercijas risinājumus. Nereti nākas dzirdēt cilvēkus izsakām stereotipus un mītus, kas saistīti ar šīs sistēmas… Read more »

Birkas: ,

Efektīva kontakftorma

Kontaktforma – kam pievērst uzmanību, lai nezaudētu klientus?

Vai Tu vēlētos zaudēt potenciālos klientus tikai tādēļ, ka viņu aizpildītā kontaktforma nav sasniegusi galamērķi – Tavu uzņēmumu? Protams, nē! Tāpēc ir būtiski, ka kontaktforma tiek konfigurēta pareizi, izslēdzot iespējamību nesaņemt e-pastus. Kontaktforma ir nozīmīga ikdienas komunikācijā ar potenciālajiem klientiem, un šodien mēs stāstīsim – kas šajā tematā ir tik svarīgs! Lai arī kontaktforma šķietami… Read more »

Birkas: ,

UX jeb lietotāju pieredzes pamatprincipi

Lietotāju pieredzes (UX) pamatprincipi

Lai būtu vieglāk un saprotamāk lasīt rakstu, iepazīstināsim ar terminu: UX (user experience) – ir pieredze, kas rodas lietotājam mijiedarbojoties, saskaroties ar mājaslāpā, aplikācijā esošajiem elementiem.   Patīkama lietotāju pieredze (UX) digitālajā pasaulē ir viens no priekšnosacījumiem, lai veidotu attiecības ar jauniem klientiem un jau esošās pārvērstu par lojālām. UX izstrādes procesa mērķis ir uzlabot lietotāju… Read more »

Birkas: ,

Kas ir CRM sistēma un kā tā palīdz uzņēmuma produktivitātei?

CRM: 7 funkcijas ērtai pārdošanas procesu organizēšanai

CRM (Customer Relationship Management) jeb lietotāju attiecību pārvaldība uzņēmumiem, kuri ir salīdzinoši nelieli, reizēm nav aktuāls. Kāpēc? Jo šādos uzņēmumos ar pārdošanas procesiem var tikt galā pats uzņēmuma īpašnieks. Savukārt, palielinoties uzņēmumam, šāda sistēma būtiski atvieglo darbu. Šodien stāstīsim, kas ir CRM sistēma, kādēļ tā ir nepieciešama un ko tā sevī ietver.  Kas ir CRM… Read more »

Birkas: , ,

1 2 3 4 24