Google My Business sniegtās iespējas

Uzņēmuma Google My Business profila izveide 15 minūtēs. Tu to vari!

Esi domājis, kā potenciālajiem un esošajiem klientiem vieglāk atrast Tavu uzņēmumu Google? Google My Business izmantošana ļaus klientiem ātri iegūt pašu svarīgo informāciju par uzņēmuma ikdienu un tā sniegtajiem pakalpojumiem.  Pirmais iespaids par uzņēmumu internetā   Google My Business sniegs iespēju radīt pirmo iespaidu par Tavu uzņēmumu tiešsaistes vidē. Jau laikus ir nozīmīgi atcerēties, ka kontā… Read more »

Podcast Nākamais līmenis otrā sērija - Necel māju no jumta!

Necel māju no jumta! [Podcast] Nākamais līmenis – S1E2

“Jebkuram biznesam ir mērķi, tie ir kā bāka, kura visiem norāda kustības virzienu. Arī reklāmai un mājaslapai ir mērķis un starpposmi, kurus sasniegt.”⁣⁣ 🎯 ⁣⁣ Šajā ierakstā Edgars Kebbe un Vladislavs Podvinskis stāsta, kāds mājasdarbs jāveic, pirms spert nākamo soli mājaslapas vai reklāmas izstrādē. Tāpat diskutē par satura ilgstošo nozīmi un ātrāku mērķu sasniegšanu, izmantojot… Read more »

podcast Nākamais līmenis pirmā sērija - kāpēc ir nepieciešama mājaslapa? Klausies tagad!

Kāpēc ir nepieciešama mājaslapa? [Podcast] Nākamais līmenis – S1E1

Šajā sērijā rodam atbildi uz jautājumu, kāpēc biznesam ir vajadzīga mājaslapa? Kā arī runājam par to, kāpēc biznesā daudzas lietas iet roku rokā. Mājaslapa nepastāv pati par sevi, un reklāmai ir jābūt pārdomātai un strātēģiskai. Diskutējam arī par klientu piesaisti dažāda līmeņa biznesā. Podkāstā pieminētā mājaslapa – Katrīna Ošleja Uzzini par mums vairāk! Edgars Kebbe:… Read more »

Mājaslapas izpildes pamatrādītāji jeb KPI - Kebbe IT

Mājaslapas KPI: Praktiski piemēri

Viens no svarīgākajiem soļiem ir definēt mājaslapas mērķi, lai visiem ir skaidrs izstrādes virziens un vēlamais rezultāts. Tomēr mērķi ir dažādi un dažādi ir arī mājaslapas izpildes rādītāji (KPI). Video apkopoti svarīgākie mājaslapas izpildes rādītāji jeb KPI, kurus nepieciešams ņemt vērā, mērot ceļu pretī definētajam mērķim. Galvenie mājaslapas izpildes rādītāji: Mājaslapas apmeklētība – (Site traffic)… Read more »

Atsauksmju ievietošana mājaslapā vai internetveikalā

Zvaigznes ne tikai debesīs: vai mājaslapā vajadzīgas atsauksmes?

Cik efektīvas ir atsauksmes? Daži pārliecinoši skaitļi no pētījumiem un gadījuma analīzēm par atsauksmju efektivitāti rāda: 97% patērētāju lasa online atsauksmes, kad meklē informāciju par lokālu uzņēmumu, turklāt viņi izlasa vidēji 10 atsauksmes, pirms spēj uzticēties uzņēmumam (balstoties BrightLocal datos); 95% pircēju lasa online atsauksmes pirms veic pirkumu (Spiegel Research Center, 2017); 57% patērētāju izmantos uzņēmumu… Read more »

Youtube optimizācija - Kebbe IT

Youtube optimizācija

YouTube ir otra lielākā meklētājprogramma pēc Google, kurā ir 1,9 miljardi mēneša aktīvo lietotāju. 50 miljoni no šiem lietotājiem ir satura radītāji, kas katru dienu YouTube augšupielādē 576 000 stundu video. Neraugoties uz to, ka Youtube ir daudz kaķu video un video, kuri mērķēti uz specifiskām vecuma grupām, Youtube ir platforma, kura arī uzņēmumiem piedāvā… Read more »

1 2 3 4 12