5 ieteikumi, kurus ignorēt e-komercijas SEO optimizācijā

5 ieteikumi, kurus ignorēt e-komercijas SEO optimizācijā

SEO aizsākumi meklējami vēl laikos, kad to veica tikai bloga rakstiem, bet tagad tā ir attīstījusies ne tikai uz parastām mājaslapām, bet arī internetveikaliem. Kā jau visi uzņēmēji, savam SEO optimizācijas pakalpojumam vēlamies izmantot tikai labākās prakses piemērus. Jāsaka, ka reizēm padoms, kuru dos SEO bloga optimizētājs, nederēs tam, kurš optimizāciju vēlēsies veikt savam e-komercijas… Read more »

Tiešsaistes reklāmu veidi

Tiešsaistes reklāmas tīmekļa vietnēs ir attīstījušās no statiskiem “uzlecošiem” attēliem līdz  apslēptām mārketinga kampaņām un algoritmiem, kuri tieši vai netieši ietekmē lietotāja pieredzi ceļojot internetā. Pastāstīsim jums par 9 populārākajiem tiešsaistes reklāmu veidiem, nelielu to raksturojumu un darbības specifiku. 1.Vizuālās reklāmas jeb display ads Šī ir tiešsaistes reklāmu tradicionālā forma – vizuālās reklāmas/baneri, kuri parādās… Read more »

Kā veikt atslēgvārdu izpēti

Viena no svarīgākajām SEO optimizācijas sastāvdaļām/procesiem ir uzņēmuma atslēgvārdu izpēte. Kā to darīt? Kurus rīkus labāk izmantot? Kā izprast iegūtos rezultātus? Atbildes uz jautājumiem meklē video: Plāna punkti: Kas ir atslēgvārdu izpēte Mērķis atslēgārdu izpētei Atslēgvārdu izpētes rezultātu pielietojums: mājaslapas struktūra un navigācija; nosaukumi navigācijas elementiem – pogām, saitēm; mājaslapas atvērumu un landing lapu plānošana… Read more »

Lielākā kļūda, kuru pieļauj veicot SEO optimizāciju

Lielākā kļūda, kuru pieļauj veicot SEO optimizāciju – pāroptimizēts atvērums Par to, kā ikdienā tiek pāroptimizēts saturs, atpakaļsaites, iekšējās saites un citas pozīcijas, skaties video! Edgars Kebbe pastāstīs arī piemērus, lai situācijas vieglāk izprast. Video plāna punkti:   Pāroptimizēts saturs ar atslēgvārdiem Daudz atvērumam nepiemērotu atslēgas vārdu Vairāk kā viens “H1” virsraksts Ar atslēgvārdiem pāroptimizēti… Read more »

Tavs mājaslapas izstrādātājs neveic SEO optimizāciju

Bieži gadās tā, ka cilvēki neizprot, kurš tad īsti veic SEO optimizāciju, un kurā no mājaslapas izstrādes fāzēm tā ietilpst. Mēs lauzīsim biežāk dzirdēto priekšstatu – SEO optimizāciju neveic mājaslapas programmētājs! Noskaties video un uzzini vairāk! Video plāna punkti Interneta veikala izstrādei ir aptuveni 6 posmi: Izpēte un koncepta izveide Dizaina izveide Satura izveide Programmēšana:… Read more »

Kā pārbaudīt, vai mājaslapai ir veikta SEO optimizācija

Kā pārbaudīt, vai mājaslapai ir veikta SEO optimizācija

Noskaties video – Kā pārbaudīt, vai mājaslapā ir veikta SEO optimizācija! Video galvenie punkti SEO optimizāciju var iedalīt divās daļās: On-Site SEO optimizācija Tehniskā Saturiskā Off-Site SEO optimizācija Lielākoties sastāv no atpakaļ saišu veidošanas SEO optimizāciju var veikt: Interneta veikala vai mājaslapas izstrādes procesā Pēc mājaslapas izstrādes On-Site SEO optimizācija lapas izstrādes gaitā: Mājaslapas izstrādātāji… Read more »

1 2 3 4 6