Palielini pārdošanas apjomu – 5 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama mājaslapa

3.nedēļa Palielini pārdošanas apjomu E-komercija pastāvīgi mainās, augot un ieviešot jaunas platformas un ierīces katru gadu. Nav noslēpums, ka pircēji vēlas, lai viņu tiešsaistes pieredze būtu vienkārša, ātra un integrēta ar mobilajām ierīcēm. Ar katru gadu arvien vairāk pieaug interneta plūsma mūsu ikdienā, tāpēc, ja Jūs līdz šim vēl neesat izveidojuši mājaslapu ar tiešsaistes veikalu,… Read more »

Birkas: , ,

Mērķē uz plašāku auditoriju – 5 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama mājaslapa

2.nedēļa Mērķē uz plašāku auditoriju Viens no galvenajiem iemesliem lielākas mērķauditorijas izvēlē ir potenciālo klientu piesaiste. Esot online pasaulē paveras jaunas tirgus iespējas, kuras iepriekš nebija pieejamas. Neraugoties uz to, vai uzņēmums koncentrējas uz produktiem vai pakalpojumiem, mājaslapa būs vispiemērotākā vieta pārdošanas procesiem. Bet der atcerēties, ka Jūsu konkurenti arī jau steidz iekarot e –… Read more »

Radi klātbūtnes efektu – 5 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama mājaslapa

Mēs augam līdz ar globālajām tendencēm. Raugoties šodienas ekonomiskajā tirgū- viens no svarīgiem aspektiem uzņēmuma ilgtspējā ir aktīva mājaslapa, kura veidota ne tikai kā atskaite sabiedrībai (check list “done”), bet tā ir arī responsīva un SEO optimizēta, un draudzīga Google meklētājprogrammai. Iknedēļas publikāciju sērijā pastāstīsim 5 iemeslus, kāpēc Tavam uzņēmumam ir nepieciešama mājaslapa. 1.nedēļa Tiešsaistes… Read more »

E-komercijas attīstība Latvijā

  Vai esi aizdomājies kādreiz par e-komercijas vidi Latvijā? Pateiksim priekšā dažus interesantus faktus: Latvijā ir ~ 1 950 000 iedzīvotāju; Latvijas interneta asociācija ziņo, ka 1 457 800 iedzīvotāju ir aktīvie interneta lietotāji; 78,5 % interneta lietotāju vecumā no 16-74 gadiem internetu lieto katru dienu; Teju visa Latvija ir sasniedzama interneta vidē (!). Diezgan… Read more »

Birkas: ,

15 On-Site SEO optimizācijas faktori, kas jāievēro katram mājaslapas un interneta veikala izstrādātājam (2018. gada papildinājums)

15 On-Site SEO optimizācijas faktori, kas jāievēro katram mājaslapas un interneta veikala izstrādātājam (2018. gada papildinājums)

Jau sen ir pašsaprotams, ka mājaslapa, kas nav atrodama Google meklētājprogrammā, biznesam ir bezvērtīga. Tā ir kā lieliska ballīte, par kuru neviens neko nezina. Nauda ir iztērēta, taču apmeklētāju nav. Tādēļ mēs, izstrādājot mājaslapas visiem saviem klientiem, vienmēr rūpējamies par to, lai tās būtu SEO optimizētas un draudzīgas Google meklētājprogrammai. Mēs arī vienmēr rūpējamies par… Read more »

Birkas: ,

49 praktiski padomi mājaslapas un komunikācijas uzlabošanai [FB tiešraides pārskats] + VIDEO

49 praktiski padomi mājaslapas un komunikācijas uzlabošanai [FB tiešraides pārskats] + VIDEO

Pagājušajā ceturtdienā (28. jūlijā) mēs ar Lindu Kimeišu, “WIT Berry” vadītāju un web satura speciālisti, bijām sagatavojuši 49 praktiskus padomus, kā padarīt sava uzņēmuma klātbūtni interneta vidē efektīvāku. Facebook Live video dalījāmies savā pieredzē, zināšanās un viedoklī par dažādiem jautājumiem. Skārām daudzveidīgus tematus — SEO, ātrdarbību, lietojamību, tekstus, pārdošanu, attēlus, dažādu spraudņu instalēšanu, noderīgu rīku… Read more »

1 21 22 23 24