Mērķauditorija Tavam uzņēmumam noteikti nav visi - kā atrast īstos potenciālos klientus?

Mērķauditorija Tavam uzņēmumam – 6 soļi īstā klienta izvēlei

“Kas ir mana mērķauditorija un īstais klients?” – šodiena ir īstais brīdis, kad sev uzdot šo jautājumu. Uzsākot biznesu, bieži saskaramies ar centieniem savu piedāvājumu pārdot visiem, tomēr tad mūs apciemo skarbā realitāte – patiesībā tikai daļa no cilvēkiem būs Tavai nozarei un sniegtajam piedāvājumam atbilstošie klienti. Kā identificēt savu mērķauditoriju un īstos klientus, atlasot… Read more »

Birkas: , ,

Biežāk uzdoto jautājumu sadaļa jeb BUJ sadaļa mājaslapā Kebbe IT

Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ): 13 soļi veiksmīgam rezultātam

Pastāv aplams apgalvojums, ka biežāk uzdotie jautājumi (BUJ) ir novecojis rīks, kā pasniegt informāciju mājaslapā. Tam piekrist mēs nevaram, jo, izmantojot visu BUJ potenciālu, iespējams panākt pozitīvu efektu mājaslapā. Kas ir biežāk uzdotie jautājumi, kāda ir ar tiem saistītā kritika un kādus priekšnoteikumus ievērot, lai šāda sadaļa mājaslapā pildītu savas funkcijas? To skaidrosim šajā rakstā!… Read more »

Birkas: , ,

E-komercijas SEO optimizācija

E-komercijas SEO optimizācija: 8 padomi pozīciju uzlabošanai

E-komercijas SEO optimizācija – Tev šķiet, ka par to esi dzirdējis, bet patiesas izpratnes, kā to izmantot sava biznesa labā, vēl nav? Noteikti nē! Šodien skaidrosim, kas svarīgs jāņem vērā, optimizējot SEO e-komercijas ietvaros. SEO optimizācija e-komercijā = zinātniskā māksla Esam meklētājprogrammu optimizācijas (SEO) definīcijai piedevuši odziņu, skaidrojot to kā zinātnisko mākslu optimizēt Tavu vietni… Read more »

Birkas: , ,

Video mārketings ir atslēga potenciālo klientu piesaistīšanai

Video mārketings – atslēga potenciālo klientu piesaistīšanai

Video mārketings – kas tas ir? Sāksim ar pašiem pamatiem – satura mārketingu. Iepriekš esam skaidrojuši par satura mārketingu un tā nozīmi, lai pievērstu potenciālo klientu uzmanību Tavam piedāvājumam. Satura mārketings uzsver izglītošanu, nevis pašu pārdošanu, tādējādi ietekmējot pirkšanas uzvedību. Šī stratēģiskā mārketinga pieeja ir vērsta uz tādas informācijas veidošanu un izplatīšanu, kas atbilst potenciālo… Read more »

Birkas: , , ,

Kā mājaslapu integrēt pārdošanas procesā? Lūk, 13 praktiski ieteikumi

Kā mājaslapu integrēt pārdošanas procesā: 13 efektīvi risinājumi

Šobrīd ir īstais laiks pievērst uzmanību savai mājaslapai, ja to nav sanācis izdarīt iepriekš. Ikdienā tiekoties retāk, mainās arī pircēju paradumi, un viņi nereti izvēlas iegādāties preces vai pakalpojumus internetā. Šodien pastāstīsim, ko ņemt vērā, lai mājaslapas integrācija pārdošanas procesā izdotos.  Izkliedēsim mītus! Nereti no cilvēkiem dzirdami šādi attaisnojumi, kuri tiek minēti, lai apgalvotu, kāpēc… Read more »

Birkas: , , , ,

Kā pašam veikt mājaslapas SEO auditu

SEO audits mājaslapai: pārbaudi savu vietni pats!

SEO audits paša spēkiem – tas izklausās sarežģīti un teju neiespējami, ja neesi profesionālis. Bet tā nav! Šodien gribam Tev palīdzēt, skaidrojot, kā veicams SEO audits mājaslapai paša spēkiem un kādām komponentēm pievērst uzmanību, lai pārbaudītu mājaslapas darbību pats. Sāksim ar atbildēm uz “kas, kāpēc un kad” jautājumiem, kam sekos detalizētāks skaidrojums SEO audita pasaulē…. Read more »

Birkas: , , ,

1 2 3 4 5 25