internetveikals nozīmīgs biznesa lēmums

Pārdošanas attīstīšana internetā ir stratēģisks biznesa lēmums

Latvijā aizvien pieaug interneta nozīme iedzīvotāju ikdienā, tāpēc uzņēmumos aizvien biežāk tiek veikts lēmums to izmantot pārdošanas attīstībā. Kantar TNS Digital apkopotie dati vēsta, ka internetu Latvijā lieto nu jau 86% jeb 1,4 miljoni iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, turklāt 80% jeb 1,3 miljoni to izmanto katru dienu. Savukārt Centrālās statistikas pārvaldes dati… Read more »

2019.gada e-komercijas tendences

2019.gada e-komercijas tendences

2019.gada E-komercijas tendences, uz kurām balstoties veikt nozīmīgus lēmumus uzņēmuma attīstībā. Kādēļ e-komercijai ir jāpievērš uzmanība: Latvijas iedzīvotāju skaits ir apmēram 1 950 000, No kuriem ~1 457 800 ir aktīvi interneta lietotāji. 79% interneta lietotāju iepērkas e-komercijas lapās. TIKAI 12% uzņēmumu izmanto tīmekļa vietnes, lai pārdotu preces vai pakalpojumus.   Kā būtu, ja TIKAI… Read more »

Facebook algoritms

Sociālie mediji ir ietekmīgs rīks biznesa attīstībā: Ļauj sasniegt klientu vietējā un globālā mērogā – jebkurā vietā un laikā – galvenais, lai ir interneta savienojums; Ļauj stāstīt par savu zīmolu publiskajā platformā – iespēja parādīt, ar ko atšķirās no konkurentiem, un iesaistīt auditoriju savā ikdienas komunikācijā; Ļauj būvēt komunikāciju, lai veidotu ciešu saiti ar auditoriju…. Read more »

E-komercija nav brīnumlīdzeklis pārdošanas palielināšanai

Internetveikals vai mājaslapa neglābs uzņēmumu straujā pārdošanas apjomu krituma brīdī. Uzņēmēji bieži uzlūko internetveikalu kā burvju nūjiņu, ko novicināt brīnumainai pārdošanas palielināšanai pieckārtīgos apjomos. Taču realitātē mājaslapa, visticamāk, nebūs ātrākais glābējs. Tuvojas ziema un gada lielākā svētku sezona. Cilvēki pirks un daudz! Taču janvārī bieži notiek tā, ka pārdošanas apjomi strauji krītas – uz svētkiem… Read more »

SEO optimizācija kā digitālā mārketinga sastāvdaļa

SEO optimizācija kā digitālā mārketinga sastāvdaļa

Neraugoties uz to, vai Tu pārstāvi mazu vai lielu uzņēmumu, esi mājražotājs ar pirms 3 gadiem izveidotu mājaslapu vai start-up auskaru ražotājs, kurš ar to nodarbojas tikai hobija līmenī – mēs visi savu mājaslapu veidojam tā, lai tā patiktu klientiem, mēs visi vēlamies tikt pamanīti, tāpēc nodarbojamies ar dažādām mārketinga atkitvitātēm jeb produkta/pakalpojuma virzīšanu tirgū…. Read more »

Apmaksāta prakses vieta jaunākajam (-i) E-komercijas UX speciālistam (-ei)!

Apmaksāta prakses vieta jaunākajam (-i) E-komercijas UX speciālistam (-ei)!

Piedāvājam apmaksātu prakses vietu jaunākajam (-i) E-komercijas UX speciālistam (-ei)! Darbs pie interesantiem projektiem, izaugsmes iespējas, atspēriens Tavai karjerai Izstrādājam Web risinājumus, kas palīdz piesaistīt klientus vai uzlabot un optimizēt biznesa procesus. Sadarbības gaitā rūpējamies, lai klientam būtu pēc iespējas mazāk laika jāvelta plānošanas darbiem, tādēļ piedāvājam koncepta izveidi, pārdomātu dizainu, unikālo uzņēmuma stāstu pārvērst… Read more »

1 2 3 4 5 8