Lielākā kļūda, kuru pieļauj veicot SEO optimizāciju

Lielākā kļūda, kuru pieļauj veicot SEO optimizāciju – pāroptimizēts atvērums Par to, kā ikdienā tiek pāroptimizēts saturs, atpakaļsaites, iekšējās saites un citas pozīcijas, skaties video! Edgars Kebbe pastāstīs arī piemērus, lai situācijas vieglāk izprast. Video plāna punkti:   Pāroptimizēts saturs ar atslēgvārdiem Daudz atvērumam nepiemērotu atslēgas vārdu Vairāk kā viens “H1” virsraksts Ar atslēgvārdiem pāroptimizēti… Read more »

Tavs mājaslapas izstrādātājs neveic SEO optimizāciju

Bieži gadās tā, ka cilvēki neizprot, kurš tad īsti veic SEO optimizāciju, un kurā no mājaslapas izstrādes fāzēm tā ietilpst. Mēs lauzīsim biežāk dzirdēto priekšstatu – SEO optimizāciju neveic mājaslapas programmētājs! Noskaties video un uzzini vairāk! Video plāna punkti Interneta veikala izstrādei ir aptuveni 6 posmi: Izpēte un koncepta izveide Dizaina izveide Satura izveide Programmēšana:… Read more »

Kā pārbaudīt, vai mājaslapai ir veikta SEO optimizācija

Kā pārbaudīt, vai mājaslapai ir veikta SEO optimizācija

Noskaties video – Kā pārbaudīt, vai mājaslapā ir veikta SEO optimizācija! Video galvenie punkti SEO optimizāciju var iedalīt divās daļās: On-Site SEO optimizācija Tehniskā Saturiskā Off-Site SEO optimizācija Lielākoties sastāv no atpakaļ saišu veidošanas SEO optimizāciju var veikt: Interneta veikala vai mājaslapas izstrādes procesā Pēc mājaslapas izstrādes On-Site SEO optimizācija lapas izstrādes gaitā: Mājaslapas izstrādātāji… Read more »

Ietaupi laiku un naudu – 5 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama mājaslapa

5.nedēļa Nu jau tas vairs nav noslēpums, ka mājaslapas izveide ietaupa gan laiku, gan naudu. Ja mazie uzņēmumi domā, ka nevar atļauties tās izveidi, tad jāsaka, ka viņi nevar atļauties to neizveidot, jo mājaslapa var būt visefektīvākā platforma savu produktu virzīšanai tirgū. Ietaupi izmaksas par mārketingu Mājaslapa sniedz šo priekšrocību – ietaupīt mārketinga izmaksas un… Read more »

33 padomi, ko ieviest internetveikalā

Internetvekala izveide ir strauji augoša tendence arī Latvijā, tāpēc vēlamies Jums ieteikt pāris padomus, ko iekļaut savā online veikalā, lai tas darbotos pēc iespējas efektīvāk. Domājot par to, kurš ienāk Jūsu internetveikalā, var izšķirt divu veidu pircējus: Tie, kuri ienāk lapā pirmo reizi; Tie, kuri nāk jau atkārtoti. Jāatzīst, ka vienmēr īpaši jādomā par tiem,… Read more »

Apkopo informāciju par lietotājiem – 5 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama mājaslapa

4.nedēļa Apkopo informāciju par lietotājiem Izmantojot mājaslapu paveras plašākas iespējas, kā apkopot informāciju par saviem klientiem un uzzināt, kā viņi meklē jūsu lapu, produktus un sniedz atbalstu. Tas ir nenovērtējams ieguldījums uzņēmuma attīstībā. Lai augtu un veiksmīgi attīstītu savu biznesu, uzņēmumam ir jāapzinās savu klientu vēlmes, atsauksmes un tiešā mijiedarbība caur mājaslapu un interneta veikalu…. Read more »

1 2 3 4 5 6