13 faktori veiksmīgai mājaslapai

Ko nozīmē veiksmīga mājaslapa? Nereti pie mums atnāk klienti ar vēlmēm, kas spēj būt pārāk dārgas un nav atbilstošas pārdošanas veicināšanai. Šoreiz aicinām iepazīt 13 faktorus, kas Tava uzņēmuma mājaslapai ļaus sasniegt labākos pārdošanas rezultātus!  1. Produkta vai pakalpojuma stāsts  Jau mājaslapas iztrādes sākumā nozīmīgi apzināt, kā stāstīsi par savu produktu vai pakalpojumu. Šī ir… Read more »

Birkas: , , , ,

E-pastu mārketings - kā sasniegt savu potenciālo klientu?

E-pastu mārketings: kā nonākt tuvāk lietotājam?

E-pastu mārketings Tavā pieredzē ir kas jauns un nebijis? Tad velti dažas minūtes sava laika un iepazīsties ar tā tipiem un jaunākajām tendencēm. Savukārt, ja šobrīd Tavā uzņēmumā e-pastu mārketings ir nedaudz ierūsējis vai laika trūkuma un citu apstākļu kopuma dēļ pamests novārtā – lasi un uzzini, ko vari iegūt, paceļot e-pasta mārketingu jaunā līmenī!… Read more »

Birkas: ,

Pārdošanas metodes veiksmīgam darījumam

Pārdošanas metodes: 14 soļi līdz veiksmīgam darījumam

Pārdošanas metodes, kas tiešām strādā – tas interesē ikvienu uzņēmēju. Salīdzināsim produktu vai pakalpojumu iegādi ar došanos uz konferenci. Cilvēks netērēs laiku, lai prezentācijā dzirdētu par ko tādu, kas viņam ir zināms un saprotams, tāpat ir ar pirkuma iegādi. Konferencē ikviena prezentētāja galvenais virsmērķis ir spēt pievērst sev uzmanību, un, kad tā ir pievērsta –… Read more »

Birkas: , ,

B2B vs B2C mārketinga plāns - kāda starp tiem ir atšķirība?

Mārketinga plāns B2B vs B2C: kādas ir atšķirības?

Mārketinga plāns uzņēmumam – ar ko sākt? Kam pievērst uzmanību? Attiecībā uz mārketinga speciālistiem un digitālā mārketinga aģentūrām, kas apkalpo gan B2B, gan B2C segmenta uzņēmumus, izpratne par atšķirībām tajos ir ļoti svarīga, lai izstrādātu augstas veiktspējas mārketinga stratēģiju. Neatkarīgi no tā, kam tiek vērsta uzmanība – attiecību veidošanai vai komunikācijas stratēģijai –, mārketinga speciālistiem… Read more »

Birkas:

Mozello ir labs riisnājums mazajiem uzņēmumiem, kam uzreiz nav naudas lielai mājaslapai

Mozello mājaslapa: izdevīgs risinājums maziem uzņēmumiem

Mājaslapas izveide nešķiet vienkārša, tāpēc ikdienā pie mums vēršas potenciālie klienti, kuri vēlas izstrādāt mājaslapu saviem uzņēmumiem. Soli pa solim, runājot ar viņiem, mēdzam saprast, ka ir situācijas, kurās uzņēmējam būtu izdevīgāka uz kādas platformas bāzes veidota mājaslapa,  kas tikusi jau izstrādāta, ietaupot laiku un līdzekļus, piemēram, Mozello mājaslapa. Nē, šī nav reklāma, un, jā,… Read more »

Birkas: ,

Kā organizēt mājaaslapas virsrakstus - 8 vienkārši padomi

Mājaslapas virsrakstu organizēšana: 8 fakti, kas jāzina

Mājaslapas saturam ir būtiska nozīme, domājot par pilnvērtīgu vietnes tehnisko darbību. Tāpat virsraksti ir viens no tiem faktoriem, kurus par nozīmīgiem uzskata meklētājprogrammas, nosakot mājaslapu pozīcijas meklētājā. Par to, kā organizēt virsrakstus mājaslapā, uzzini šajā rakstā! Kāpēc virsrakstu izmantošana ir svarīga? Tas, kāpēc virsrakstiem pievērš uzmanību, ir saistīts ar diviem aspektiem: galvenokārt ar tā funkciju… Read more »

Birkas: ,

1 2 3 4 5 24