Kategorijas: Aktualitātes

Kā piesaistīt vairāk klientu & veidot kopienu - Nakamais limenis - podcast

Kā piesaistīt vairāk klientu un veidot kopienu [Podcast] Nākamais līmenis – S1E5

Vai dzirdēji? Facebook ienāk Baltijā! Tā ir svarīga ziņa digitālā mārketinga attīstībai. Taču svarīgi ir arī piesaistīt jaunus klientus un veidot pareizu priekšstatu par pakalpojumu vai preci. Šajā podcast “Nākamais līmenis” sērijā Edgars Kebbe un Vladislavs Podvinskis pievēršas brendingam un satura veidošanai, kā arī pārrunā to, kāda nozīme ir kopienai. Nedaudz arī par folijas cepurītes… Read more »

Facebook atjauninājumi 2019 - Kebbe IT

Facebook atjauninājumi

Facebook ik pa laikam tiek izdoti dažādi atjauninājumi, lai mainītu ne tik efektīvas lietas un ieviestu jaunas funkcionalitātes. Esam apkopojuši visu jaunāko tieši Tev! Atjauninājumi Facebook Ads Manager Uzlabota tā iekšējā sistēma, dizains padarīts tīrāks, pievienota meklēšanas funkcija un kreisā sāna navigācija. Pārdošana Messenger: Tā, piemēram, LEGO izveidojis personalizētu čatbotu, kurš ,balstoties uz lietotāja sniegtajiem… Read more »

SEO tendences 2019.gadā - Kebbe IT

SEO tendences 2019.gadā

SEO optimizācijas tendences 2019. gadā – kā būt gudrākam par Google meklētājprogrammu, bet tajā pašā laikā labākajam draugam? Skaties video, pastāstīsim par tendencēm un dalīsimies ar vērtīgiem padomiem un noderīgiem rīkiem! 1.RankBrain un UX signāli Viens no galvenajiem faktoriem, ko Google šogad ņem vērā ir lietotāju pieredze (UX). Lai spētu sekot līdzi lietotāju darbībām, ir… Read more »

Kampaņa facebook reklāma - Kebbe IT pamaciba

Fecebook reklāma

Mārketinga speciālistu izaicinājums ir līdzsvarot īstermiņa atdevi ar ilgtermiņa zīmola izaugsmi. Svarīga ir ļoti skaidra ideja par Facebook reklāmas vai citas digitālās kampaņas mērķi – gan īstermiņa pārdošanu, gan ilgtermiņa zīmola veidošanu – un uzraudzīt kampaņas efektivitāti šī mērķa sasniegšanā. Galu galā mārketinga speciālisti vēlas zināt, vai viņu ieguldījumi Facebook reklāmā atbalsta uzņēmuma biznesa un… Read more »

2019.gada e-komercijas tendences

2019.gada e-komercijas tendences

2019.gada E-komercijas tendences, uz kurām balstoties veikt nozīmīgus lēmumus uzņēmuma attīstībā. Kādēļ e-komercijai ir jāpievērš uzmanība: Latvijas iedzīvotāju skaits ir apmēram 1 950 000, No kuriem ~1 457 800 ir aktīvi interneta lietotāji. 79% interneta lietotāju iepērkas e-komercijas lapās. TIKAI 12% uzņēmumu izmanto tīmekļa vietnes, lai pārdotu preces vai pakalpojumus.   Kā būtu, ja TIKAI… Read more »

5 noderīgas tehnikas saites veidosanai 2018

5 noderīgas saišu veidošanas tehnikas 2018.gadam

Kā atzinusi Google, saites aizvien ir viens no svarīgākajiem faktoriem, lai noteiktu, kuras mājaslapas ieņems augstākas pozīcijas meklēšanas rezultātos. Iepazīsti dažas no tehnikām, kā optimizēt saišu veidošanu: 1. Satura pielāgošana un izplatīšana Šī ir mūžzaļa metode, kas strādā arī šobrīd.  Viens saturs var tikt pielāgots un izmantots adaudzos citos veidos. Piemēram, bloga ieraksts var tikt… Read more »

1 2 3