Kategorijas: Aktualitātes

5 noderīgas tehnikas saites veidosanai 2018

5 noderīgas saišu veidošanas tehnikas 2018.gadam

Kā atzinusi Google, saites aizvien ir viens no svarīgākajiem faktoriem, lai noteiktu, kuras mājaslapas ieņems augstākas pozīcijas meklēšanas rezultātos. Iepazīsti dažas no tehnikām, kā optimizēt saišu veidošanu: 1. Satura pielāgošana un izplatīšana Šī ir mūžzaļa metode, kas strādā arī šobrīd.  Viens saturs var tikt pielāgots un izmantots adaudzos citos veidos. Piemēram, bloga ieraksts var tikt… Read more »

Tiešsaistes reklāmu veidi

Tiešsaistes reklāmas tīmekļa vietnēs ir attīstījušās no statiskiem “uzlecošiem” attēliem līdz  apslēptām mārketinga kampaņām un algoritmiem, kuri tieši vai netieši ietekmē lietotāja pieredzi ceļojot internetā. Pastāstīsim jums par 9 populārākajiem tiešsaistes reklāmu veidiem, nelielu to raksturojumu un darbības specifiku. 1.Vizuālās reklāmas jeb display ads Šī ir tiešsaistes reklāmu tradicionālā forma – vizuālās reklāmas/baneri, kuri parādās… Read more »

Kā pārbaudīt, vai mājaslapai ir veikta SEO optimizācija

Kā pārbaudīt, vai mājaslapai ir veikta SEO optimizācija

Noskaties video – Kā pārbaudīt, vai mājaslapā ir veikta SEO optimizācija! Video galvenie punkti SEO optimizāciju var iedalīt divās daļās: On-Site SEO optimizācija Tehniskā Saturiskā Off-Site SEO optimizācija Lielākoties sastāv no atpakaļ saišu veidošanas SEO optimizāciju var veikt: Interneta veikala vai mājaslapas izstrādes procesā Pēc mājaslapas izstrādes On-Site SEO optimizācija lapas izstrādes gaitā: Mājaslapas izstrādātāji… Read more »

Ietaupi laiku un naudu – 5 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama mājaslapa

5.nedēļa Nu jau tas vairs nav noslēpums, ka mājaslapas izveide ietaupa gan laiku, gan naudu. Ja mazie uzņēmumi domā, ka nevar atļauties tās izveidi, tad jāsaka, ka viņi nevar atļauties to neizveidot, jo mājaslapa var būt visefektīvākā platforma savu produktu virzīšanai tirgū. Ietaupi izmaksas par mārketingu Mājaslapa sniedz šo priekšrocību – ietaupīt mārketinga izmaksas un… Read more »

33 padomi, ko ieviest internetveikalā

Internetvekala izveide ir strauji augoša tendence arī Latvijā, tāpēc vēlamies Jums ieteikt pāris padomus, ko iekļaut savā online veikalā, lai tas darbotos pēc iespējas efektīvāk. Domājot par to, kurš ienāk Jūsu internetveikalā, var izšķirt divu veidu pircējus: Tie, kuri ienāk lapā pirmo reizi; Tie, kuri nāk jau atkārtoti. Jāatzīst, ka vienmēr īpaši jādomā par tiem,… Read more »

Palielini pārdošanas apjomu – 5 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama mājaslapa

3.nedēļa Palielini pārdošanas apjomu E-komercija pastāvīgi mainās, augot un ieviešot jaunas platformas un ierīces katru gadu. Nav noslēpums, ka pircēji vēlas, lai viņu tiešsaistes pieredze būtu vienkārša, ātra un integrēta ar mobilajām ierīcēm. Ar katru gadu arvien vairāk pieaug interneta plūsma mūsu ikdienā, tāpēc, ja Jūs līdz šim vēl neesat izveidojuši mājaslapu ar tiešsaistes veikalu,… Read more »

1 2