Kategorijas: Aktualitātes

Facebook reklāma - Kebbe IT

Fecebook reklāma

Mārketinga speciālistu izaicinājums ir līdzsvarot īstermiņa atdevi ar ilgtermiņa zīmola izaugsmi. Galvenais ir ļoti skaidra ideja  par kampaņas mērķi – gan īstermiņa pārdošanu, gan ilgtermiņa zīmola veidošanu – un uzraudzīt kampaņas efektivitāti šī mērķa sasniegšanā. Galu galā mārketinga speciālisti vēlas zināt, vai viņu ieguldījumi atbalsta to mērķus un optimizē kampaņas, lai panāktu vislielāko atdevi. Kā… Read more »

2019.gada e-komercijas tendences

2019.gada e-komercijas tendences

2019.gada E-komercijas tendences, uz kurām balstoties veikt nozīmīgus lēmumus uzņēmuma attīstībā. Kādēļ e-komercijai ir jāpievērš uzmanība: Latvijas iedzīvotāju skaits ir apmēram 1 950 000, No kuriem ~1 457 800 ir aktīvi interneta lietotāji. 79% interneta lietotāju iepērkas e-komercijas lapās. TIKAI 12% uzņēmumu izmanto tīmekļa vietnes, lai pārdotu preces vai pakalpojumus.   Kā būtu, ja TIKAI… Read more »

5 noderīgas tehnikas saites veidosanai 2018

5 noderīgas saišu veidošanas tehnikas 2018.gadam

Kā atzinusi Google, saites aizvien ir viens no svarīgākajiem faktoriem, lai noteiktu, kuras mājaslapas ieņems augstākas pozīcijas meklēšanas rezultātos. Iepazīsti dažas no tehnikām, kā optimizēt saišu veidošanu: 1. Satura pielāgošana un izplatīšana Šī ir mūžzaļa metode, kas strādā arī šobrīd.  Viens saturs var tikt pielāgots un izmantots adaudzos citos veidos. Piemēram, bloga ieraksts var tikt… Read more »

Tiešsaistes reklāmu veidi

Tiešsaistes reklāmas tīmekļa vietnēs ir attīstījušās no statiskiem “uzlecošiem” attēliem līdz  apslēptām mārketinga kampaņām un algoritmiem, kuri tieši vai netieši ietekmē lietotāja pieredzi ceļojot internetā. Pastāstīsim jums par 9 populārākajiem tiešsaistes reklāmu veidiem, nelielu to raksturojumu un darbības specifiku. 1.Vizuālās reklāmas jeb display ads Šī ir tiešsaistes reklāmu tradicionālā forma – vizuālās reklāmas/baneri, kuri parādās… Read more »

Kā pārbaudīt, vai mājaslapai ir veikta SEO optimizācija

Kā pārbaudīt, vai mājaslapai ir veikta SEO optimizācija

Noskaties video – Kā pārbaudīt, vai mājaslapā ir veikta SEO optimizācija! Video galvenie punkti SEO optimizāciju var iedalīt divās daļās: On-Site SEO optimizācija Tehniskā Saturiskā Off-Site SEO optimizācija Lielākoties sastāv no atpakaļ saišu veidošanas SEO optimizāciju var veikt: Interneta veikala vai mājaslapas izstrādes procesā Pēc mājaslapas izstrādes On-Site SEO optimizācija lapas izstrādes gaitā: Mājaslapas izstrādātāji… Read more »

Ietaupi laiku un naudu – 5 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama mājaslapa

5.nedēļa Nu jau tas vairs nav noslēpums, ka mājaslapas izveide ietaupa gan laiku, gan naudu. Ja mazie uzņēmumi domā, ka nevar atļauties tās izveidi, tad jāsaka, ka viņi nevar atļauties to neizveidot, jo mājaslapa var būt visefektīvākā platforma savu produktu virzīšanai tirgū. Ietaupi izmaksas par mārketingu Mājaslapa sniedz šo priekšrocību – ietaupīt mārketinga izmaksas un… Read more »

1 2