Facebook atjauninājumi

Facebook atjauninājumi 2019 - Kebbe IT

Facebook ik pa laikam tiek izdoti dažādi atjauninājumi, lai mainītu ne tik efektīvas lietas un ieviestu jaunas funkcionalitātes. Esam apkopojuši visu jaunāko tieši Tev!

Atjauninājumi

Facebook Ads Manager

Uzlabota tā iekšējā sistēma, dizains padarīts tīrāks, pievienota meklēšanas funkcija un kreisā sāna navigācija.

Pārdošana Messenger:

  • Tā, piemēram, LEGO izveidojis personalizētu čatbotu, kurš ,balstoties uz lietotāja sniegtajiem datiem, palīdz izvēlēties piemērotu dāvanas veidu (vecums, dzimums, lokācija utt.)
  • Veidnes – Ziņu veidnes piedāvā veidu, kā piedāvāt bagātāku sarunu pieredzi nekā standarta īsziņas, integrējot pogas, attēlus, sarakstus un daudz ko citu kopā ar tekstu. Veidnes var izmantot daudziem mērķiem, piemēram, produktu informācijas attēlošanai, aicinot ziņu saņēmēju izvēlēties no iepriekš noteiktām opciju kopām, un parādīt meklēšanas rezultātus.
  • CTA pogas – Daudzi ziņojumu veidi atbalsta arī pogas, kas var atsaukties uz dažādām darbībām, piemēram, atverot Messenger tīmekļa skatu, uzsākot maksājumu plūsmu vai nosūtot pastkastes ziņojumu jūsu mājaslapas kontaktos atrodamajam e-pastam.
  • Papildus izvēlne – Pastāvīgā izvēlne ļauj jums vienmēr uzstādīt lietotāja interfeisa elementu Messenger sarunās. Tas ir vienkāršs veids, kā palīdzēt cilvēkiem atklāt un piekļūt jūsu Messenger bota galvenajām funkcijām jebkurā sarunas punktā, piemēram, iepirkties, uzdot jautājumu, u.c.
  • Ātrās atbildes – ar pogām iespējams norādīt ātro atbilžu veidus.Šādi pogas atbilde paliek ziņā un tiek nosūtīta botam, kurš sniedz nākamo ziņas pavedienu.

Messenger update

Līdzīgi kā whatsapp, tagad arī messenger ir iespējams dzēst ziņas gan sev, gan ziņas saņēmējiem. Šī iespēja ieviesta augstā lietotāju pieprasījuma dēļ. Tas darbojas 10 minūtes pēc ziņas nosūtīšanas.

Why am I seeing this

1.aprīlī Facebook paziņoja lietotājiem, ka viņiem nu būs iespēja noskaidrot, kāpēc konkrēts ieraksts parādās tieši viņiem laika līnijā un kādā veidā viņi tieši iekļaujas konkrētās reklāmas mērķauditorijā. Facebook to ieviesīs kā “Why am I seeing this” funkciju. Tas tiek darīts, jo Facebook cenšas virzīties uz caurspīdīgāku darbību un atbildīgāku apiešanos ar lietotāju personīgajiem datiem.

Mainīsies visa Facebook būtība

6.martā Marks Zukerbergs paziņoja, ka ar laiku mainīsies visa Facebook būtība! Platforma tiks virzīta prom no tai raksturīgās publiskās dalīšanās, pārejot uz privātāku ziņapmaiņu. Viens no iemesliem šim ir pēdējo pāris gadu laikā piedzīvotās privātuma problēmas. Ar laiku tas ietekmēs arī Facebook monetizāciju. Šī pārmaiņas potenciāli var izmainīt reklāmas izmaksas reklāmistiem, kas izmanto Facebook datus reklāmas mērķēšanai, izmaksas ievērojami paceļot.

Eiropas Parlamenta vēlēšanas – Ierobežota reklāmu izvietošana.

Facebook saka: “Mēs lūgsim viņus iesniegt dokumentus un izmantot tehniskās pārbaudes, lai apstiprinātu viņu identitāti un atrašanās vietu. Lai īstenotu šo politiku, mēs izmantosim automatizētu sistēmu un lietotāju pārskatu kombināciju. Mēs apzināmies, ka daži cilvēki var mēģināt strādāt pie jebkuras sistēmas, bet mēs esam pārliecināti, ka tas būs īsts šķērslis ikvienam, kas domā, ka mūsu reklāmu izmantošana traucēs vēlēšanām ārpus valsts.”

Facebook testē:

  • Upvoating un downvoating – īpaši laba funkcionalitāte lielām lapām, lai lietotāji paši varētu klasificēt komentārus.
  • Business manager uzlabojumi – Atjauninājumi ietvers vieglāku veidu iekļaut jaunos klientus sistēmā, uzlabotas vadības funkcijas klientu vēsturiskajiem ziņojumiem un jauns veids, kā organizēt aktīvus un padarīt tos pieejamus apstiprinātajiem lietotājiem.
  • Storiji laika līnijā – jauns dizains laika līnijai, kurā iekļauti arī storiji, šādu funkcionalitāti piešķirot ne tikai mums jau zināmajam storiju veidam, bet arī ievietotajiem postiem.
  • Jauna “solīšanas” (bidding) stratēģija reklāmdevējiem.
    • bid cap – koncentrējas uz reklāmguvumu apjomu/līmeni
    • target cost – koncentrējas uz izmaksu prognozējamību
    • TAGAD – cost cap bidding – maksimāli palielina izmaksu lietderību un rezultātus.

Autors: Kebbe IT
Birkas: ,