Facebook viltības

Kebbe IT facebook viltības kā viens no mārketinga kanāliem

Facebook ir viens no mārketinga kanāliem, kurš piedāvā ļoti daudz iespēju, kā uzlabot procesus ne tikai biznesam, bet arī individulājiem profiliem.

Noskaties Facebook Live un izmanto kādu no viltībām arī savā ikdienā!

Kodolīgs video satura izklāsts:

Bieži uzdodat jautājumu, kāpēc būt Facebook platformā?

  • Pasaulē ir vairāk kā 2,27 miljardi aktīvo Facebook lietotāju mēneša griezumā, bet ikdienā aktīvo lietotāju skaits sasniedz ~ 1,4 miljardus- FACEBOOK IR PĀRĀK LIELS, LAI TO IGNORĒTU!
  • ~ 50 miljoni biznesu izmanto iespēju reģistrēt savu Facebook Lapu.

Vērtīgi zināt mārketinga aktivitātēm:

  • Facebook ir viena no nozīmīgākajām mārketinga platformām;
  • Labākais laiks Facebook ziņu publicēšanā – ceturtdienās, piektdienās no 13:00-15:00;
  • Uzņēmumi ievieto saturu vidēji 8x dienā (pasaules statistika);
  • Facebook lapas ar mazāku sekotāju skaitu saņem lielāku iesaistes līmeni un sasniegto cilvēku skaitu;
  • 44% lietāju atzīst, ka Facebook ietekmē viņu izvēli veikt pirkumu.;
  • 93% no reklāmdevējiem izmantot Facebook kā vienu no reklāmas platformām, pēc tam seko instagram;
  • 26% no Facebook lietotājiem, kuri uzspieda uz reklāmām, veica pirkumu.

 

Uzņēmumiem

1.Detalizēts uzņēmuma apraksts

Reti kad aizdomājamies par to, kādu veidojam uzņēmuma Facebook Lapas aprakstu. Tam jābūt kodolīgam un labāk jāizmanto long tail keywords lai tie, kas Facebook meklētājā cenšas atrast sev vēlamo lapu, nonāktu pie Jums!

Piemērs- uzturs → veģitāriešu uzturs → veģitāriešu uzturs sportistiem

 

2. Spiego konkurentus

Šī ir iespēja vērot, ko dara Jūsu konkurenti un kādu saturu tie publicē.

Ej uz: insights (pārskats) → noritini līdz lejai → sadaļa “Pages to watch” → pievieno konkurentus, kurus vēlies salīdzināt

 

3. Efektīvāko publikāciju noteikšana

Izmanto Facebook Lapas iespēju “Publicēšanas rīki” un meklētājā ieraksti atslēgvārdu, lai noskaidrotu, kāda veida saturs lietotājiem ir bijis saistošānais  – izmanto to pašu stratēģiju atkārtoti! Vai arī izvairies no atkārtotas slikta satura publicēšanas.

4. Google Ads manager

Multifunkcionāla platforma Facbebook reklāmu veidošanai un pārvaldīšanai. Ar šī rīka palīdzību iespējams veidot reklāmas pilnīgi citā līmenī, nekā boostot tās jau no publicētā satura.

Iespējams:

    • veido jaunas mērķauditorijas grupas;
    • izvēlies reklāmas mērķi;
    • A/B testēšana;
    • veido specifiskus piedāvājums, kas lietotājiem parādīsies notifikāciju veidā un dos atgādinājumus;
    • pārvaldi budžeta iestatījumus;
    • savieno ar Instagram profilu, lai reklāmas rādās gan Story, gan laika līnijā;
    • izvēlies reklāmas veidu:
      • karuseļa reklāma;
      • bilde;
      • video;
      • slaidrāde;
      • bilžu kolekcija;
    • Pievieno aprakstus un saites.

PIEVIENO REKLĀMAS ARĪ ZIŅU VEIDĀ!!! – reklāma parādīsies automātiski pēc  uzklikšķināšanas uz kādas no jau esošajām reklāmām. Reklāmas termiņš ~ 24 stundu laikā no publicēšanas brīža.

5. Facebook pixels

NB! Ievieto Facebook Pixel kodu starp mājaslapas galvenajiem Galvenes kodiem

Ko tas dod:

  • ļauj uzraudzīt, ko lietotāji dara mājaslapā, kad tajā ienākuši no Facebook reklāmas;
  • remārketinga iespējas ar Facebook pixel palīdzību;
  • palīdz izveidot piemērotu mērķauditoriju, balstoties cilvēku datos, kuri jau iepriekš bija apmeklējuši mājaslapu;
  • Facebook pixels mēra notikumus, piemēram, skatītās lapas, pievienots grozam, pievienots vēlmju sarakstam, veikts pirkums, utt.
  • Savieno ar WooCommerce, WordPress, Joomla, Drupal u.c.

6. Creator studio

Apkopo visus rīkus, kas nepieciešami, lai efektīvi publicētu, pārvaldītu, monetizētu un izmērītu saturu visās jūsu lapās.

  • Kāda ir performance visu lapu saturam
  • Apskati ierakstu bibliotēku
  • Pārvaldi visu lapu lietotāju iesaisti vienkopus

 

Privātpersonām

7. pārbaudi, no kādām ierīcēm esi reģistrējies Facebook profilā

Facebook setting (iestatījumi) → security and login (drošība un piekļuve)

  • pievieno 2 faktoru autentifikāciju
  • pievieno paziņojumus par neatpazītām ierīcēm

8. Facebook portfolio

Lejupielādē visu Jūsu aktivitāšu vēsturi Facebook platformā – VISU!

Dodies uz: iestatījumi → Mana Facebook informācija (Your Facebook Information)

9. Ko es darīju pirms 5 gadiem?

Uzzini, ko darīji laikā, par kuru jau pavisam esi aizmirsis. Ieraksti meklētājā “Posts liked by me” un kreisajā navigācijas filtrā atzīmē sev vēlamās iespējas.

10. Facebook konta mantotājs

Mēs visi kādā brīdī pametīsim šo pasauli, un, lai izvairītos no tā, ka Facebook profils parādīsies vēl vairākus mēnešus/gadus – pievieno sava konta mantotāju, kuram būs tiesības veikt Jūsu kontā atsevišķas darbības, un, protams, to dzēst. 

11. Pārāk daudz reklāmu laika līnijā

Tā kā Facebook piedāvā iespēju izvietot reklāmas pēc lietotāju interesēm, tad lietotājam ir iespēja tās pārvaldīt! Dodoties uz Iestatījumu sadaļu “Ads”, pievieno un noņem reklāmdevējus, kuru reklāmas vairs nevēlies redzēt.

12. Automātiska video atskaņošana

Iespēja izslēgt to sadaļā “Iestatījumi” → videoklipi

13. Pārvaldi lietotnes

Pārbaudi, kādās lietotnēs esi autorizējies caurs facebook, ja kādai no tām vairs neuzticies- vienkārši izdzēs!

 

Autors: Kebbe IT
Birkas: , , ,