Kategorijas: Gadījumu izpēte

Kā piesaistīt vairāk klientu & veidot kopienu - Nakamais limenis - podcast

Kā piesaistīt vairāk klientu un veidot kopienu [Podcast] Nākamais līmenis – S1E5

Vai dzirdēji? Facebook ienāk Baltijā! Tā ir svarīga ziņa digitālā mārketinga attīstībai. Taču svarīgi ir arī piesaistīt jaunus klientus un veidot pareizu priekšstatu par pakalpojumu vai preci. Šajā podcast “Nākamais līmenis” sērijā Edgars Kebbe un Vladislavs Podvinskis pievēršas brendingam un satura veidošanai, kā arī pārrunā to, kāda nozīme ir kopienai. Nedaudz arī par folijas cepurītes… Read more »

Kā izšķērdēt naudu reklāmai [Podcast] Nākamais līmenis

Kā izšķērdēt naudu reklāmā [Podcast] Nākamais līmenis – S1E4

Kuram gan patīk izšķērdēt naudu? 💸 Ne mums! Šajā sērijā Edgars Kebbe un Vladislavs Podvinskis stāsta, kā efektīvi izmantot pieejamos bezmaksas rīkus, lai pareizi sekotu reklāmas efektivitātei un naudas plūsmai. Tāpat viņi apspriež produkta vai pakalpojuma politiku un cenu. Ierakstā klausies arī kādas reklāmas piemēru un praktiskus ieteikumus tās uzlabošanai. 🎧 Klausies sēriju tur, kur… Read more »

Pieredze un atziņas no Facebook LIVE notikuma ““Grīdas stila” mājaslapas izveide”

Pieredze un atziņas no Facebook LIVE notikuma ““Grīdas stila” mājaslapas izveide”

Pagājušajā nedēļā noorganizējām Facebook Live pasākumu, kurā viens no mūsu klientiem — www.gridasstils.lv vadītājs Raivis Gulbis — dalījās savā mājaslapas izveides pieredzē. Parasti pēc mājaslapas izveides abas puses paraksta pieņemšanas un nodošanas aktu, paspiež viena otrai roku (vai arī ne), un ar to projekts noslēdzas. Tomēr man šķiet, ka no citu pieredzes var ļoti daudz mācīties, tāpēc… Read more »

Gadījuma izpēte: Ziedu veikals “13 narcises”

Gadījuma izpēte: Ziedu veikals “13 narcises”

Ikdienā bieži nākas uzklausīt uzņēmēju vēlmes un vajadzības saistībā ar jaunas mājaslapas izstrādi vai esošās mājaslapas uzlabojumiem. Kā projektu vadītājs un sava uzņēmuma īpašnieks ik pa brīdim esmu gan vienā, gan otrā frontē. Kādā? Projektu vadītāja fronte – uzklausīt mūsu klientu (uzņēmēju) vajadzības un saprast viņu vēlmes. Uzņēmēja fronte – kā uzņēmējam sastapties ar izaicinājumiem,… Read more »

E-komercijas risinājums uzņēmuma preču kataloga vienkāršotākai uzturēšanai

E-komercijas risinājums uzņēmuma preču kataloga vienkāršotākai uzturēšanai

Cilvēks rada tehnoloģijas un ievieš risinājumus, lai tie palīdzētu un atvieglotu mūsu pienākumu veikšanu ikdienā un apmierinātu arvien augošās vēlmes un vajadzības. Izstrādājot mājaslapas, mēs vienmēr cenšamies atrast risinājumus, kas būtu efektīvi un aktuāli ilgtermiņā. Lai labāk ilustrētu šo ideju, vēlos pastāstīt par kādu gadījuma izpēti, strādājot pie kāda mūsu klienta e-komercijas projekta izstrādes. Pirms… Read more »