Instagram biznesa profils

Instagram biznesa profils :: Kebbe IT

Ja lietojat Instagram biznesa vajadzībām un mārketinga aktivitātēm, drošvien katrs bijāt sev jautājuši – vai man nepieciešams pārslēgties uz biznesa profilu, jo, iespējams, baidījāties no tāda paša iesaistes līmeņa krituma, kā tas bija ar Facebook biznesa lapām.

2016.gada sākumā Instagram stāka testēt biznesa profila iespējas un augustā veica platformas atjauninājumu, un tagad 80% no Instagram lietotājiem seko vismaz vienam biznesa profilam.

Bet ko mēs vispār zinām par Instagram? Pateiksim jums nedaudz priekšā:

  • Aptuveni 1 miljards lietotāju ir izveidojuši sev Instagram profilu, un puse no tiem platformu izmanto katru dienu!
  • 68% no Instagram lietotājiem ir sievietes
  • 59% interneta lietotāju vecumā no 18-29 gadiem lieto Instagram,  savukārt vecumā no 20-49 gadiem → 33%
  • 72% pusaudžu lieto Instagram
  • Visvairāk Instagram lieto ASV
  • Šobrīd Instagram izveidoti vairāk kā 25 miljoni biznesa profilu.

 

Arī mūs ziņkāre nelika mierā, jo vēlējāmies noskaidrot, kas tad ir tie populārākie Instagram lietotāji pēc sekotāju skaita (2019.gada janvāris):

  1. Instagram – 277.55 miljoni –  PERSONĪGAIS PROFILS
  2. Kristiano Ronaldo – 152.62 miljoni – PERSONĪGAIS PROFILS
  3. Selēna Gomeza – 144.75 miljoni – PERSONĪGAIS PROFILS
  4. Ariana Grande – 143.54 miljoni – PERSONĪGAIS PROFILS
  5. Dveins Džonsons – 129.72 miljoni – BIZNESA PROFILS

(Visi profili oficiāli verificēti)

 

Lai saprastu patiesās Instagram biznesa profila un personīgā prifila priekšrocības, piedāvājam ielūkoties šo profilu funkcionalitātes sarakstā!

Personīgās Instagram profila funkcijas:

Lai gan biznesa profili piedāvā vairākas uzlabotas funkcijas, piemēram, datu analīzi un reklāmas, personīgie Instagram profili ir vienkāršāki: jūs saņemat visas pamatfunkcijas bez papildu bagāžas.

 

1.Privāts profils

Ja privātums jums ir diezgan svarīgs, un nevēlaties, lai svešinieki redz jūsu ievietotās publikācijas, tad palikšana personīgajā profilā būs piemērota šai situācijai.

2.Saistīšana ar vairākām Facebook lapām

Kamēr ar Instagram biznesa profilu var saistīt tikai vienu Facebook profilu, ar personīgo profilu jūs varat saistīt tik daudz Facebook lapas, cik vēlaties!

 

Instagram biznesa profila funkcijas:

1.Instagram pārskats

Viena no Instagram labākajām biznasa profila iespējām.Pārskats ir lietotnes iebūvētais analītikas rīks, kas sniedz detalizētu informāciju par to, kas ir jūsu sekotāji, kad tie ir tiešsaistē, un vairāk. Jūs varat redzēt arī pārskatu par konkrētiem Instagram ziņojumiem un stāstiem, lai redzētu tā performanci un cilvēku iesaistes līmeni.

2.Instagram reklāma

Instagram izmanto tādus pašus spēcīgus reklāmas rīkus kā Facebook, lai jūs varētu iestatīt, palaist un izsekot kampaņas tāpat kā ar Facebook reklāmām.

3. Ierakstu virzīšana

Instagram laika līnijā ievietoto publikāciju virzīšana (maksa) gluži tāpat kā Facebook platformā.

4. Poga “Kontakti”

Instagram biznesa profils ietver arī “Contact” pogu pie sava profila augšdaļas. Izmantojot kontaktu pogu, jums ir iespēja iekļaut lokāciju, tālruņa numuru un / vai e-pasta adresi. Izveidojot biznesa profilu, jāpievieno vismaz viena kontaktu iespēja.

5.Saite stāstu (story) sadaļā

Kā jau būsiet pamanījuši, Instagram ļauj visiem biznesa Instagram kontiem ar 10 000 vai vairāk sekotājiem pievienot saites savā stāstu sadaļā. Pirmstam šī funkcija bija pieejama tikai verificētiem Instagram kontiem.

 

Kā atpazīt, vai tas ir biznesa profils vai personīgais? Zem Instagram profila vārda ir norādīta kategorija gaiši pelēkā krāsā, kuru Instagram sinhronizē no Facebook profila.

https://www.instagram.com/amoralle/

Viens no TRŪKUMIEM biznesa profila izveide Instagram ir – lai to izdarītu, ir jābūt izveidotai arī biznesa lapai Facebook platformā. Citādi šo pāreju nav iespējams veikt.

6. Pieeja visiem

Ja savienojat Instagram kontu ar Facebook lapu, administratoriem, redaktoriem un citām lapas lomām būs vienādas atļaujas saistībā ar Instagram kontu.

 

Papildus priekšrocības biznesa profiliem:

  • Instagram izveidoja jaunu funkciju IOS lietotājiem, kuri pārvalda vairākus kontus. Tagad tiem ir iespēja koplietot ziņu divos vai vairākos to pārvaldībā esošajos kontos.

 

  • 400 miljoni lietotāju Instagram stāstu sadaļu apskatās katru dienu, tāpēc varētu teikt, ka tā ir kā jaunā funkcionalitāte biznesa izaugsmei – testē iespēju par minimāliem līdzekļiem biznesa profiliem ievietot produktu reklāmas tieši stāstu sadaļā. Šī funkcionalitāte vēl nav iznākusi, bet ir testēšanas režīmā. Biznesa konti varēs apmaksāt stāstu sadaļu un to popularizēt (kas ietver saiti uz uzņēmuma „Instagram” profilu vai tīmekļa vietni) pēc atrašanās vietas, auditorijām, kas ir līdzīgas saviem sekotājiem, vai izmantot Instagram pilnīgu reklāmu mērķauditorijas atlases parametru kopumu saskaņā ar ziņojumu.

 

  • Biznesa profiliem no 2018.gada septembra ir iespēja ievietot iepirkumu groza ikonu uz jebkuriem stāsta produktiem, ļaujot lietotājiem noklikšķināt uz iepirkumu groza un apskatīt produkta informāciju, vairāk attēlu vai saites uz zīmola tīmekļa vietni, lai iegādātos produktu. Šī ir lieliska iespēja kā sasniegt savu mērķauditoriju, jo pēc Instagram sniegtajiem datiem – ⅓ no skatītākajiem stāstiem ir tieši biznesa profilu veidoti.

 

  • Instagram biznesa profiliem ir pievienota poga “Veikals”, kurā ļauj lietotājiem pārlūkot uzņēmuma piedāvātos produktus. Cilnē „Veikals” iekļauti produktu attēli, uz kuriem var uzklikšķināt, lai redzētu paplašinātu informāciju par produktu.

amoralle-instagram-veikals-kebbeit

  • Instagram ir arī ievietojis iepirkšanās ikonu zīmola videoklipu kreisajā apakšējā stūrī, kas pārklāj videoklipā attēlotos produktus, tādējādi lietotājiem viegli apskatīt produktu cenas.

instagram-video-kebbeit

Uzlabojot iepirkšanās funkcionalitāti biznesa profiliem, arī privāto profilu lietotājiem ir iespēja saglabāt ieraudzītos produktus savā “Veikalu kolekcijā”, lai apskatītu tos vēlāk. Šāda funkcionalitāte sniedz priekšrocības kā biznesam, tā privātā profila lietotājam.

  • Iespēja ievietot publikācijas no datora ar dažādu rīku palīdzību, piemēram, Sproutsocial.com