Instagram optimizācija

Instagram optimizācija :: Kebbe IT

Cilvēks izvēlas lietot Instagram, lai piekļūtu savu draugu, ietekmētāju un zīmolu profiliem un aplūkotu viņu dzīvē un ikdienā nozīmīgus mirkļus, video, produktus, īpašos piedāvājumus. Uzņēmumi paļaujas uz Instagram, jo lietotāji ir 10 reizes biežāk iesaistīti zīmolos nekā citās platformās, piemēram, Facebook vai Twitter.

Tomēr, lai izmantotu Instagram potenciālu, ir svarīgi izveidot Instagram profilu, kas veiksmīgi notur mērķauditorijas dalībnieku uzmanību. Sekojot tālāk izklāstītajiem padomiem, sociālo mediju kontu uzturētāji var optimizēt Instagram profilu, lai sasniegtu nozīmīgus biznesa mērķus.

1.Pārslēdzies uz Instagram biznesa profilu

Vairāk nekā 25 miljoni uzņēmumu jau izmanto Instagram biznesa kontus, lai piekļūtu noderīgiem analīzes un reklāmas rīkiem. Atšķirībā no personiskajiem kontiem, uzņēmumu konti lietotājiem sniedz analītiku, kas sniedz datus par ierakstu rezultātiem un sekotāju izaugsmi. Biznesa profilu lietotājiem ir iespēja pievienot biroja atrašanās vietu un darba laiku.

 

Uz darbību un konversijām veiconošas CTA pogas:

  • sūtīt ziņu
  • zvanīt
  • rakstīt e-pastu
  • saņemt atrašanās vietas norādes

Papildus tam, iespēja par nelielām summām veikt ierakstu apmaksu jeb izmantot reklāmas pakalpojumus un sasniegt lielāku auditoriju.

 

Bet atceries –

  • Profila aprakstā un nosaukumā izmanto pēc iespējas precīzākus atslēgvārdus Tavam biznesam, lai lietotāji Instagram kontu varētu atrast arī Google meklētājā. Apraksta garums ir ~150 rakstzīmes.

2.Aktīva URL saite

Jāizmanto aktīva un izsekojama saite profila BIO sadaļā, lai būtu iespējams izsekot lietotāju darbības un plūsmu no Instagram profila. Šim nolūkam var izmantot arī saišu būvētāju Bit.ly

3.Pievērs uzmanību bilžu kvalitātei

Bilžu kvalitātei ir nozīme, tāpat kā tās radošumam un kopīgajai laika līnijas kompozīcijai. Svarīgi piesaistīt lietotāju uzmanību, piemēram:

  • Izmantojot lielizmēra grid bildes no 9 fotoattēliem (aplikācija Grid Maker for Instagram)
  • Panorāmas skats vienā attēlā ar swipe funkcionalitāti (aplikācija PhanoramaCrop)
  • Attēlu kompozīcijas
  • Viena veida filtru izmantošana (aplikācija VSCO, Adobe Lightroom CC)

4. #mirkļbirkas

Mudini lietotājus izmantot Tava uzņēmuma radīto mirkļbirku jeb haštagu. Tas palīdzēs gan mārketinga kampaņai, gan veicinās lielāku iesaisti un padarīs Tavu uzņēmumu redzamāku citiem.

5. Veido komunikācijas kalendāru

Plānošana ir viens no svarīgiem soļiem pretī efektīvam un cerētajam rezultātam. Izveido komunikācijas plānu un iekļauj publikācijas, kas veicinās lielāku lietotāju iesaisti:

  • uzdod jautājumu
  • Piedāvā iespēju – pabeidz teikumu..
  • bezmaksas ieteikumi un padomi
  • ievieto video
  • radi nostaļģiju
  • u.c.

Bet atceries – Tava foto vai video apraksta pirmā rindiņa Google meklētājā darbojas gluži tāpat kā title tag jeb galvenais nosaukums!

6.Spēcīgi Instagram analītikas risinājumi

Vienīgais veids, kā zināt, vai Tava Instagram stratēģija darbojas – ja Tev ir analītika, lai to pierādītu. Lai gan Instagram biznesa konts piedāvā pamatinformāciju par veiktspēju, trešo personu analītiskās platformas sniedz daudz informācijas, kas citādi nav pieejama.

  • IconosquareInstagram analītikas rīks, padziļināti mēra lietotāju iesaisti, populārākos ierakstus, lietotāju kritumus utt.
  • Pixlee – lietotāju statistika, redz lietoto hāstagu izmaiņas utt.
  • Hypeauditor.com – influenceru iecienītākais profilu pārbaudīšanas rīks

7. Lietotāju radīts saturs

Ja Tev ir mērķauditorija, kura labprāt iesaistās uzņēmuma ikdienā un ir jau kļuvuši par lojālajiem klientiem, iesakām izmantot dažādas aplikācijas, lai izceltu lietotāju radīto saturu:

  • TINT – veido lietotāju pārpublicēto postu “sienu” mājaslapā. Šis veicina daudz lielāko konversiju skaitu (maksas versija) – izmantojot Instagram radīto haštagu
  • Pārpublicēt lietotāju radīto saturu savā laika līnijā.

8.Par Instagram runā arī citās platformās

Ja Instagram ir viena no vērtīgākajām sociālo mediju platformām tieši Tavam uzņēmumam, izmantojat iespēju par to runāt gan savā mājaslapā, gan Facebook platformā, gan LinkedIn, un citur. Izmantojot ievērojamus POP UP logus vai spilgtus citātus un veicini lietotājiem interesi virzīties uz Tavu Instagram profilu.

9. Koncentrējies uz lietotāju kvalitāti ne kvantitāti

Mēs esam gana gudri sociālo mediju lietotāji, lai saprastu, ka mūsdienās ir iespējams nopirkt sekotājus, tomēr kāda no tā ir jēga? Jā, tas strādās mirklī, lai parādītu jaunajam klientam lielo sekotāju skaitu, tomēr no tiem nebūs atdeves tad, kad runa būs par konversijām, pirkumiem utt. Turklāt pirktie sekotāji arī bojās statistiku par lietotāju iesaisti – būs vērojams liels kritums.

Autors: Kebbe IT
Birkas: , , ,