Bieži vien uzņēmēji ir pārliecināti, ka zina, kādas frāzes potenciālie klienti meklē Google. Viņuprāt, tās ir frāzes, ko šajā uzņēmumā visi jau lieto, taču bieži vien realitātē viņu potenciālie klienti meklē ko pavisam citu. Un, ja mājaslapa ir pārpildīta ar šiem vārdiem, kuri realitātē netiek izmantoti, tas nozīmē, ka Jūsu piedāvāto produktu vai pakalpojumu potenciālie klienti nemaz nevar atrast.
Veicot atslēgvārdu izpēti, ir iespējams saprast, kā Jūsu uzņēmumu meklē potenciālais klients, un pielāgot savu mājaslapu vai internetveikalu atbilstoši veiksmīgai lietotāja pieredzei, kas piesaistīs Jūsu lapai jaunus apmeklētājus organiskā ceļā.
Atslēgvārdu izpēte nav tikai lietotāja Google meklēšanas paradumu izzināšana. Tā ir pamats, uz kā veidot savu e-komercijas platofrmu, lai veiksmīgi piesaistītu tai apmeklētājus, nodrošinātu labu lietotāja pieredzi un saprastu lietotāju vēlmes un vajadzības. Balstoties izpētē, ir pat iespējams izzināt, kādus produktus un pakalpojumus interneta lietotāji vēlas, jo tajā tiek parādīts arī atslēgvārdu meklējumu biežums. Balstoties atslēgvārdu izpētē, var pat veidot un attīstīt savu produktu vai pakalpojumu piedāvājumu klāstu.
Atslēgvārdu izpētes beigās mēs Jums prezentēsim rezultātus online sarunā, kuras laikā iepazīstināsim ar rezultātiem un sniegsim konsultāciju par to, kā šos atslēgvārdus izmantot un integrēt mājaslapā vai internetveikalā, lai mājaslapa ieņemtu augstāku vietu Google meklēšanas rezultātos.
Pielietojums
Izpētes rezultātu praktiski varēs pielietot:
- plānojot un veidojot mājaslapas struktūru un navigāciju;
- piešķirot atbilstošos nosaukumus navigācijas elementiem – pogām, saitēm;
- plānojot mājaslapas atvērumus, balstoties uz atslēgvārdiem;
- plānojot saturu mājaslapas atvērumos – tekstus, video, foto;
- plānojot satura struktūru mājaslapas atvērumos – galvenos tematus un apakštematus;
- apzinot iztrūkstošo informāciju mājaslapā;
- plānojot tematus, par kuriem nepieciešams rakstīt mājaslapas blogā;
- lai pielāgotu pakalpojumu un produktu nosaukumus atbilstoši meklējumiem;
- plānojot jaunus produktus vai pakalpojumus vai paplašinot to klāstu;
- lai redzētu mājaslapas reālās pozīcijas Google meklētājā ar atbilstošajiem atslēgvārdiem;
- izvirzot prioritātes mājaslapas SEO optimizācijas projektam;
- pieņemot lēmumu par mājaslapā veicamajiem uzlabojumiem.
- plānojot un veidojot mājaslapas atvērumu un produktu pastāvīgās saites ( URL / permalink).
Pagaidām nav neviena atsauksme