Google atslēgvārdu izpēte AR grupēšanu un konsultāciju

Atslēgvārdu izpēte ir process, kura laikā tiek atrasti, analizēti un tematiski sagrupēti vārdi, frāzes un jautājumi, ko Jūsu potenciālie klienti izmantojuši Google meklētājprogrammā, lai atrastu dažādus produktus, pakalpojumus un risinājumus savām problēmsituācijām. Izpētē iegūtos rezultātus pielieto mājaslapas vai internetveikala struktūras plānošanai, satura un informācijas optimizācijai, lai Jūsu mājaslapa iegūtu top pozīcijas Google meklēšanas rezultātos.

Kategorija:

390.00780.00

Notīrīt

Radušies jautājumi? Sazinies ar mums!

Sazinies ar mums

Atbildi uz Jūsu iesūtīto vēstuli mēs sniegsim ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Ja atbilde ir nepieciešama steidzami, aicinām sazināties ar Kebbe IT pa tālruni (+371) 253 79 237

    ×

    Cena atkarīga no lapas lieluma

    Cena ir atkarīga no mājaslapas pakalpojumu daudzuma vai internetveikala produktu kataloga lieluma

    No pieredzes zinām – jo lielāka mājaslapa vai internetveikals, jo lielālakas lapas pārklāj vairāk tematus, kas ietver sevī vairāk atslēgvārdus, kuri ir jāizpēta, jāsagrupē un jānoprezentē Jums. Šis faktors ietekmē darbu apjomu – līdz ar to arī izmaksas. 

    Cena var mainīties specifiskos gadījumos, taču ja tā notiek, mūsu speciālisti sazināsies Jums un vienosies par pakalpojuma izpildi

    Bieži vien uzņēmēji ir pārliecināti, ka zina, kādas frāzes potenciālie klienti meklē Google. Viņuprāt, tās ir frāzes, ko šajā uzņēmumā visi jau lieto, taču bieži vien realitātē viņu potenciālie klienti meklē ko pavisam citu.  Un, ja mājaslapa ir pārpildīta ar šiem vārdiem, kuri realitātē netiek izmantoti, tas nozīmē, ka Jūsu piedāvāto produktu vai pakalpojumu potenciālie klienti nemaz nevar atrast. 

    Veicot atslēgvārdu izpēti, ir iespējams saprast, kā Jūsu uzņēmumu meklē potenciālais klients, un pielāgot savu mājaslapu vai internetveikalu atbilstoši veiksmīgai lietotāja pieredzei, kas piesaistīs Jūsu lapai jaunus apmeklētājus organiskā ceļā. 

    Atslēgvārdu izpēte nav tikai lietotāja Google meklēšanas paradumu izzināšana. Tā ir pamats, uz kā veidot savu e-komercijas platofrmu, lai veiksmīgi piesaistītu tai apmeklētājus, nodrošinātu labu lietotāja pieredzi un saprastu lietotāju vēlmes un vajadzības. Balstoties izpētē, ir pat iespējams izzināt, kādus produktus un pakalpojumus interneta lietotāji vēlas, jo tajā tiek parādīts arī atslēgvārdu meklējumu biežums. Balstoties atslēgvārdu izpētē, var pat veidot un attīstīt savu produktu vai pakalpojumu piedāvājumu klāstu. 

    Atslēgvārdu izpētes beigās mēs Jums prezentēsim rezultātus online sarunā, kuras laikā iepazīstināsim ar rezultātiem un sniegsim konsultāciju par to, kā šos atslēgvārdus izmantot un integrēt mājaslapā vai internetveikalā, lai mājaslapa ieņemtu augstāku vietu Google meklēšanas rezultātos.

    Pielietojums

    Izpētes rezultātu praktiski varēs pielietot:

    • plānojot un veidojot mājaslapas struktūru un navigāciju;
    • piešķirot atbilstošos nosaukumus navigācijas elementiem – pogām, saitēm;
    • plānojot mājaslapas atvērumus, balstoties uz atslēgvārdiem;
    • plānojot saturu mājaslapas atvērumos – tekstus, video, foto;
    • plānojot satura struktūru mājaslapas atvērumos – galvenos tematus un apakštematus;
    • apzinot iztrūkstošo informāciju mājaslapā;
    • plānojot tematus, par kuriem nepieciešams rakstīt mājaslapas blogā;
    • lai pielāgotu pakalpojumu un produktu nosaukumus atbilstoši meklējumiem;
    • plānojot jaunus produktus vai pakalpojumus vai paplašinot to klāstu;
    • lai redzētu mājaslapas reālās pozīcijas Google meklētājā ar atbilstošajiem atslēgvārdiem;
    • izvirzot prioritātes mājaslapas SEO optimizācijas projektam;
    • pieņemot lēmumu par mājaslapā veicamajiem uzlabojumiem.
    • plānojot un veidojot mājaslapas atvērumu un produktu pastāvīgās saites ( URL / permalink).
    • Noformējot pasūtījumus, Jūs saņemsiet automātiski ģenerētu e-pastu;
    • Pēc rēķina apmaksas mēs ar Jums sazināsimies, lai informētu par darbu uzsākšanu;
    • Jūs iesniegsiet mums izejošos atslēgvārdus, kuri raksturo Jūsu uzņēmuma produktus, pakalpojumus un to, kā Jūsu klienti tos varētu meklēt;
    • Jūs norādīsiet arī uz Jums zināmo konkurentu lapām;
    • Ar speciāla rīka palīdzību mēs ģenerēsim atslēgvārdu sarakstu;
    • Attīrīsim sarakstu no neatbilstošiem atslēgvārdiem;
    • Atslēgvārdus sagrupēsim tematiski atbilstošās grupās;
    • Atslēgvārdiem pievienosim informāciju, cik daudz šie atslēgvārdi ir meklēti Google meklētājā ik mēnesi;
    • Izpētes rezultātus prezentēsim Jums online sarunā;
    • Sniegsim komentārus par izpētes rezultātiem;
    • Sniegsim Jums konsultāciju, par to kā šos atslēgvārdus izmantot;
    • Izpētes rezultātus nosūtīsim Jums Google Sheet vai MS Exel dokumentā;

    Izpildes termiņš:

    • Izpildes termiņš atkarīgs no Jūsu mājaslapas vai internetveikala lieluma un atslēgvārdu daudzumu, taču rezultātus sniegsim ne vēlāk kā divu nedēļu laikā no rēķina apmaksas brīža.

    Atsauksmes

    Pašlaik atsauksmju nav.

    Uzraksti atsauksmi pirmais par “Google atslēgvārdu izpēte AR grupēšanu un konsultāciju”

    Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

    10 − eight =