Zināms, ka biznesā svarīgi paturēt acīs arī konkurentus. Raugoties no uzņēmuma digitālās klātbūtnes viedokļa, vērtīgi uzmanīt, kādās Google meklēšanas rezultātu vietās atrodas konkurenti un ar kādiem atslēgvārdiem viņiem izdevies tur nonākt.
Turklāt vai Jūs zinājāt, ka Jūsu konkurentiem ir iespējams mērķēt savas reklāmas precīzi uz tiem cilvēkiem, kas Google meklētājprogrammā meklē Jūsu uzņēmumu? Arī Jūs varat to darīt!
Uzzinot, ar kādiem atslēgvārdiem kādās pozīcijās atrodas Jūsu konkurenti, Jums ir iespēja ne tikai apmierināt savu ziņkāri, bet arī saprast, kam Jums jāpievērš vairāk uzmanības.
Uzzinot šos atslēgvārdus, ir iespējams veidot saturu atbilstoši tiem un cīnīties par pozīcijām Google meklētājā ar saviem konkurentiem. Iespējams, Jūsu konkurenti izmanto atslēgvārdus, ar kādiem Jūs neesat nekad strādājis, kā rezultātā lietotāji viņus Google meklētājā atrod krietni labāk un ātrāk.
Konkurentu atslēgvārdu Google pozīciju izpētes rezultātā Jūs saņemsiet dokumentu Excel formātā, kurā būs sakārtoti Jūsu izvēlētie konkurenti, atslēgvārdi ar kādiem viņi parādās Google meklētājā un atbilstošā pozīcija katram atslēgvārdam.
Pielietojums
Konkurentu atslēgvārdu izpētes rezultātā Jūs:
- Sapratīsiet, ko nepieciešams pilnveidot Jūsu mājaslapā vai internetveikalā, lai iegūtu augstākas pozīcijas Google meklētājprogrammā nekā Jūs konkurenti.
- Iegūsiet izpratni par to, ar kādiem atslēgvārdiem strādā Jūsu konkurenti
- Izpratīsiet, uz kurām pozīcijām Google meklētājā konkurenti mērķē
- Sapratīsiet, kādu saturu veidot lapā, lai palielinātu lapas atrodamību
- Uzzināsiet, ar cik daudz atslēgvārdiem konkurenti ir atrodami Google meklētāja, kas ļauj saprast viņu lapas struktūru
Pagaidām nav neviena atsauksme