LinkedIn uzņēmuma lapa

Linkedin-uznemuma-lapa-kebbe-it

LinkedIn cilvēki neizmanto, lai lasītu viltus ziņas, pildītu viktorīnas, skatītos kāzu fotogrāfijas vai memes. Cilvēki izmanto šo sociālo mediju, lai iedvesmotos un mainītu savu uzņēmējdarbības vidi, iegūtu jaunas zināšanas.

Statistikas dati liecina, ka:

  • Šobrīd LinkedIn ir vairāk kā 500 miljoni biedru un vairāk kā 30 miljoni uzņēmumu profilu;
  • 40% no aktīvajiem mēneša lietotājiem (260 miljoni) LinkedIn lieto katru dienu;
  • ~44% LinkedIn lietotāju ir sievietes;
  • LinkedIn nodrošina lielāku plūsmu uz uzņēmuma mājaslapu, salīdzinot ar citiem sociālajiem medijiem;
  • Linkedin ir populārākais komunikācijas kanāls B2B sektorā.

Lai spētu saprast, kā nodrošināt efektīvu komunikāciju šajā platformā, nepieciešams pārzināt tā darbības galvenos nosacījumus jeb algoritmu.

LinkedIn algoritms

  • Darbojas līdzīgi kā Facebook un Instagram platformas – augstāk rāda saturu, kas ir tev piemērotāks, nevis hronoloģiskā secībā. Šāds algoritms dod priekšroku mazākiem uzņēmumiem izlausties sekotāju laika līnijā un rādīt saturu, kuru tie varētu gribēt redzēt, samazinot redzamību lielajiem uzņēmumiem un personīgajiem profiliem;
  • Saturs tiek sakārtots un parādīts, pamatojoties uz Jūsu konta reputāciju, kā lietotāji ir iesaistījušies Jūsu saturā un kādu saturu vēl publicējat;
  • Atšķirība no citām sociālo mediju platformām, piemēram Instagram un Twitter – iespēja izvēlēties: laika līnijā rāda TOP saturu ar lielāku iesaistes līmeni, vai hronoloģiskā secībā (šāda funkcionalitāte iespējama arī Facebook platformā).

Darbojies par labu algoritmam:

  • Ievēro nedaudz profesionālāku komunikācijas toni;
  • Radi saturu piemērotu mobilajām ierīcēm, jo gandrīz 60% lietotāju LinkedIn šķirsta savos mobilajos telefonos;
  • Miksējiet saturu ar padomiem, viedokļiem, video, attēliem, citātiem un saitēm uz citu saturu. Pievienojiet #haštagus un strādājiet ar atslēgvārdiem, bet nepadariet saturu par SEO botu veidotu
  • Ievieto ziņas pareizajā laikā!
    • Labs laiks ziņu ievietošanai no 10:00- 00:00. Labākā diena – trešdiena
  • Kvalitatīvs saturs:
    • padomi profesionālai izaugsmei;
    • nozares jaunumi;
    • esi pats kā uzticams avots vai izmanto citus uzticamus avotus.
  • Filmē video, tas par 90% ietekmē lēmumu pieņemšanas procesu!
  • Sasniedz lielāku iesaistes līmeni ar video – pievieno kādam īpašam pasākumam veidotu video rāmi;
  • LinkedIn vēlas, lai Jūs ievietotu profesionāli iedvesmojošu vai noderīgu saturu, jo tas ir iemesls, kāpēc cilvēki pirmām kārtām atrodas LinkedIn – lai iegūtu darbu, iegūtu labāku darbu vai augtu viņu profesionālie tīkli;
  • BIZNESA PROFILAM PALĪDZĒS: Palūdziet visiem saviem darbiniekiem sekot savam uzņēmumam un iestatīt to kā savu darba vietu savos profilos.
  • Sekojiet līdzi ietekmīgajiem Jūsu nozares cilvēkiem, lai parādītu, ka esat ieinteresēti savas nozares attīstībā.

Linkedin Biznesa lapa:

LinkedIn biznesa lapa ļauj Jūsu organizācijai iesaistīties pasaules profesionālajā kopienā

  • Palīdz stāstīt un izglītot lietotājus par precēm un/vai pakalpojumiem, ko uzņēmums piedāvā;
  • Lai izveidotu lapu:
    • Jābūt vismaz 7 dienas vecam personīgajam LinkedIn profilam, ar izveidotiem pāris profilu savienojumiem;
    • Jābūt pašreizējam uzņēmuma darbiniekam un to jānorāda savā profilā;
    • Jābūt verificētam uzņēmuma e-pastam.

 

Kā uzlabot Linkedin biznesa lapu:

  • Raksti piesaistošu aprakstu par savu uzņēmumu vismaz 250 – 2000 rakstzīmju garumā un lieto atbilstošus atslēgvārdus, lai lapa indeksētos arī meklētājprogrammās;
  • Pievieno atrašanās vietu, lai kļūtu redzamāki Linkedin lietotājiem;
  • Izmanto sponsorētā satura iespējas – Sponsorētais saturs rada lielāku zīmola atpazīstamību, vairāk konversiju un veicina uzticamākas attiecības ar Jūsu auditoriju.

Ieteikumi gudrākai un pārdomātākai LinkedIn lietošanai:

  • Piesaisti sekotājus (ar darbinieku palīdzību, apmaksātu saturu, citiem sociālo mediju kontiem, vizītkartēm utt.);
  • Dalies ar saturu, kas ir nozīmīgs sekotājiem, nevis darbojas kā kompānijas pašreklāma. Tikai 20% no satura plūsmas var būt virzīti uz pārdošanu;
  • Ievieto ziņas regulāri, bet nepārspīlē, lai neaizbaidītu sekotājus;
  • Ievieto dažāda veida saturu. Labs satura garums ir 1700-2100 rakstzīmes, bet īsām un uzrunājošām ziņām – ~ 210 rakstzīmes, lai ietilptu vienā rindkopā un neparādītos “Lasīt vairāk”;
  • Izmanto datu analītikas sniegtās iespējas – skaties, kas labāk strādā;
  • Izmanto “Showcase page” jeb LinkedIn profila paplašinājumu, kurš ļauj organizācijai radīt papildus saturu un nošķirt dažāda veida kampaņas no regulārā satura un izmantot specifiskāku mērķauditorijas atlasi;
  • Lieto #haštagus jeb mirkļbirkas, lai saistītu sava uzņēmuma ziņas ar haštagu kopienām
  • Izmanto platformu efektīvākai vakanču piedāvāšanai un meklēšanai
  • Dalies ar dažāda veida dokumentiem – PDF, Word, prezentācijām u.c.

Autors: Kebbe IT
Birkas: , , , ,