Kategorijas: Mājaslapu izstrāde

E-komercija nav brīnumlīdzeklis pārdošanas palielināšanai

Internetveikals vai mājaslapa neglābs uzņēmumu straujā pārdošanas apjomu krituma brīdī. Uzņēmēji bieži uzlūko internetveikalu kā burvju nūjiņu, ko novicināt brīnumainai pārdošanas palielināšanai pieckārtīgos apjomos. Taču realitātē mājaslapa, visticamāk, nebūs ātrākais glābējs. Tuvojas ziema un gada lielākā svētku sezona. Cilvēki pirks un daudz! Taču janvārī bieži notiek tā, ka pārdošanas apjomi strauji krītas – uz svētkiem… Read more »

3 stratēģijas E-komercijas SEO optimizācijai

3 stratēģijas E-komercijas SEO optimizācijai

Vidējais pircējs ikdienā saskaras ar aptuveni 10’000 ziņām no dažādiem zīmoliem.  Uzņēmumā īstenotā mārketinga uzdevums ir pēc iespējas labāk izcelties citu uzņēmumu, zīmolu un to E-komercijas lapu vidū, to panākot ar labu stratēģiju  un SEO optimizāciju. 1. Segmentē savas mērķauditorijas un personalizē kampaņas Lielais skaits izvēles iespēju mēdz nomākt pircēju – aptuveni 40% pircēju šādā… Read more »

10 faktori, kas veicina mājaslapas uzticamību

10 faktori, kas veicina mājaslapas uzticamību

Mājaslapa ir uzņēmuma digitālais portrets. Iepazīsti faktorus,  kas liecina par mājaslapas uzticamību tās lietotāja acīs! 1. Meklētājprogrammu priekšstats par Jūsu mājaslapu Meklētājs izmanto algoritmus un botus, lai izvērtētu mājaslapas sniegumu un ierindotu to meklēšanas rezultātos. Ja izmanto t.s. „balto” SEO optimizāciju, seko Google Algoritmu uzlabojumiem un satura politikai, mājaslapa turpina kāpt augstāk meklēšanas rezultātos. 2…. Read more »

Mazo uzņēmumu SEO optimizācijas taktikas vieglām un efektīvām uzvarām

Mazo uzņēmumu SEO optimizācijas taktikas vieglām un efektīvām uzvarām

SEO optimizācija nav nekāda raķešu zinātne, bet tomēr labi veidoti pamati var vest pie pirmajām uzvarām! Ja runa ir par mazajiem biznesiem un SEO optimizāciju, tad Pareto princips iederas perfekti – veicot 20% darba, lai iegūtu 80% atdevi ir veiksmes atslēga, lai radītu ātru atgriezenisko saiti no SEO optimizācijas. Šeit pāris ieteikumi, kas jums noderēs:… Read more »

Lielākā kļūda, kuru pieļauj veicot SEO optimizāciju

Lielākā kļūda, kuru pieļauj veicot SEO optimizāciju – pāroptimizēts atvērums Par to, kā ikdienā tiek pāroptimizēts saturs, atpakaļsaites, iekšējās saites un citas pozīcijas, skaties video! Edgars Kebbe pastāstīs arī piemērus, lai situācijas vieglāk izprast. Video plāna punkti:   Pāroptimizēts saturs ar atslēgvārdiem Daudz atvērumam nepiemērotu atslēgas vārdu Vairāk kā viens “H1” virsraksts Ar atslēgvārdiem pāroptimizēti… Read more »

Kā pārbaudīt, vai mājaslapai ir veikta SEO optimizācija

Kā pārbaudīt, vai mājaslapai ir veikta SEO optimizācija

Noskaties video – Kā pārbaudīt, vai mājaslapā ir veikta SEO optimizācija! Video galvenie punkti SEO optimizāciju var iedalīt divās daļās: On-Site SEO optimizācija Tehniskā Saturiskā Off-Site SEO optimizācija Lielākoties sastāv no atpakaļ saišu veidošanas SEO optimizāciju var veikt: Interneta veikala vai mājaslapas izstrādes procesā Pēc mājaslapas izstrādes On-Site SEO optimizācija lapas izstrādes gaitā: Mājaslapas izstrādātāji… Read more »

1 2