Kategorijas: Mājaslapu izstrāde

B2B mājaslapas un B2C mājaslapas kopīgais un atšķirīgais - kurš ir Tavējais? Kebbe IT

B2B un B2C mājaslapu kopīgās un atšķirīgās iezīmes

Vai Tava mājaslapa ir domāta Tavai mērķauditorijai? Šajā reizē atklājam, kā atšķiras B2B un B2C sfērām domātas mājaslapas. Iepazīsti vairākus aspektus, kam svarīgi pievērst uzmanību labākiem pārdošanas rezultātiem!  B2B un B2C – kas tas ir?  Business to Business (B2B) gadījumā uzņēmumi savā starpā veic komerciālas transkacijas, tostarp pakalpojumu vai produktu apmaiņu. Piemēram, vienā gadījumā uzņēmums… Read more »

Birkas: , , , ,

WordPress mājaslapas izstrāde - 10 iemesli Tavai izvēlei - Kebbe IT

WordPress mājaslapas izstrāde – 10 iemesli Tavai izvēlei

Reizēm dzirdams, ka WordPress ir tikai bloga platforma, lai gan patiesībā tas kļuvis par spēcīgu pamatu mājaslapas izstrādei. Šodien uz WordPress būvētas tādas mājaslapas kā New York Post, people.com, BuzzFeed, skaties.lv, ir.lv un daudzas citas platformas un e-komercijas lapas. Iepazīsti 10 iemeslus un priekšrocības, kas ļaus WordPress satura pārvaldības sistēmai attīstīties no vienkāršas bloga platformas… Read more »

Birkas: , , ,

Kā gūt rezultātus - analītiksā daļa // Podcast Nākamais līmenis

Kā gūt rezultātus – analītiskā daļa [Podcast] Nākamais līmenis – S1E7

 Ne vienmēr visu var balstīt uz pieņēmumu: “nu tā vienkārši ir”. Ir jāpaļaujas arī uz bez-emocionālo analītiku un datiem, kurus piedāvā dažādi rīki. Tāpēc Edgars Kebbe un Vladislavs Podvinskis ķeras klāt jautājumiem, kuri ir jāpēta pirms uzsākt darbošanos ap mājaslapu, taču arī jāturpina pēc tās izstrādes pabeigšanas, kā arī apspriež, kādā veidā šīs lietas… Read more »

Birkas: , ,

Mājaslapa nekad nebūs gatava - Kebbe IT tiešraide

Mājaslapa nekad nebūs gatava: 10 iemesli tās uzlabošanai

Iepazīsti 10 iemeslus, kādēļ mājaslapa nekad nebūs gatava! Nereti par mājaslapu tiek aizmirsts uzreiz pēc tās izstrādes un netiek veltīs ne laiks, ne naudu tās uzlabošanai. Tādēļ šajā reizē pastāstīsim, kāpēc, attīstoties uzņēmumam, tā mājaslapai ir jādodas līdzi.  1. Attīstās uzņēmums – attīstās mājaslapa Dažkārt uzņēmuma vadītāji mājaslapu redz kā vienu no 100 uzdevumiem sarakstā… Read more »

Birkas: , , ,

Nevar sasniegt mērķi, kura nav!

Nevar sasniegt mērķi, kura nav! [Podcast] Nākamais līmenis – S1E3

 Šajā “Nākamais līmenis” epizodē pievēršamies divām svarīgām lietām – izpratnei par to, kā mēs vēlamies attīstīt savu biznesu internetā vidē un kā pareizi uzbūvēta mājaslapa palīdzēs sasniegt šos mērķus. Tāpat skaidrojam biežāk lietotos Facebook reklāmas mērķus.   ? Klausies sēriju tur, kur Tev visērtāk! ⁣⁣SoundCloud Spotify PodBean iTunes  Uzzini par mums vairāk! Edgars Kebbe:… Read more »

Mājaslapas administresana

Mājaslapas administrēšana: 13 padomi efektīvākai ikdienai

Ja darba ikdienā administrē uzņēmuma mājaslapu vai internetveikalu, noteikti esi aizdomājies, kā uzdevumus paveikt efektīvāk. Jaunu produktu publicēšana un informācijas atjaunošana ir tikai daži no uzdevumiem, ko iespējams automatizēt. Šoreiz vēlamies Tevi iepazīstināt ar 13 IT jomas profesionāļu padomiem, kas atvieglos ikdienas darbu ar mājaslapu.    1. Informācija par klientu – automātiski CRM programmā  Brīdī,… Read more »

Birkas: , , ,

1 2 3 5