Category: Mājaslapu izstrāde

Cik maksā mājaslapas izveide? To uzzini šajā bloga rakstā!

Cik maksā mājaslapas izveide?

Patiesības mirklis ir klāt! Tiekoties ar potenciālajiem, jaunajam un esošajiem klientiem, jautājums par to, cik maksā mājaslapas izveide, ir ļoti aktuāls. Šoreiz ieskicēsim, kādi aspekti veido mājaslapas izstrādi un galu galā – cik tas viss varētu maksāt.  Svarīgi mainīgie, kas ietekmē cenu  Lai būtu iespējams diskutēt par mājaslapas cenu, svarīgi apzināties mājaslapu veidojošas sastāvdaļas. Iepazīsti… Read more »

Birkas: , , ,

Woocommerce un Shopify internetveikala izveide salīdzinājums

Internetveikala izveide: WooCommerce vs. Shopify

Kuru e-komercijas platformu izvēlēties sava internetveikala izveidei? Šajā reizē palīdzēsim Tev atbildēt uz jautājumu, salīdzinot WooCommerce un Shopify. Abas platformas šobrīd ir populāras, taču katrai no tām piemīt gan vājās, gan stiprās puses.  Shopify un WordPress WooCommerce – kas ir kas?  Shopify  Shopify ir aizvērtā koda e-komercijas platfroma, kas nodrošina iespēju vienkārši izveidot internetveikalu, pieņemt… Read more »

Birkas: , , , ,

10 iemesli mājaslapas uzlabošanai - jo mājaslapa nekad nebūs pabeigta

Mājaslapa nekad nebūs gatava: 10 iemesli tās uzlabošanai

Iepazīsti 10 iemeslus, kādēļ mājaslapa nekad nebūs gatava! Nereti par mājaslapu tiek aizmirsts uzreiz pēc tās izstrādes un netiek veltīs ne laiks, ne naudu tās uzlabošanai. Tādēļ šajā reizē pastāstīsim, kāpēc, attīstoties uzņēmumam, tā mājaslapai ir jādodas līdzi.  1. Attīstās uzņēmums – attīstās mājaslapa Dažkārt uzņēmuma vadītāji mājaslapu redz kā vienu no 100 uzdevumiem sarakstā… Read more »

Birkas: , , ,

B2B mājaslapas un B2C mājaslapas kopīgais un atšķirīgais - kurš ir Tavējais? Kebbe IT

B2B un B2C mājaslapu kopīgās un atšķirīgās iezīmes

Vai Tava mājaslapa ir domāta Tavai mērķauditorijai? Šajā reizē atklājam, kā atšķiras B2B un B2C sfērām domātas mājaslapas. Iepazīsti vairākus aspektus, kam svarīgi pievērst uzmanību labākiem pārdošanas rezultātiem!  B2B un B2C – kas tas ir?  Business to Business (B2B) gadījumā uzņēmumi savā starpā veic komerciālas transkacijas, tostarp pakalpojumu vai produktu apmaiņu. Piemēram, vienā gadījumā uzņēmums… Read more »

Birkas: , , , ,

Wordpress plusi. Kāpēc izvēlēties plusi.

WordPress mājaslapas izstrāde – 10 iemesli Tavai izvēlei

Reizēm dzirdams, ka WordPress ir tikai bloga platforma, lai gan patiesībā tas kļuvis par spēcīgu pamatu mājaslapas izstrādei. Šodien uz WordPress būvētas tādas mājaslapas kā New York Post, people.com, BuzzFeed, skaties.lv, ir.lv un daudzas citas platformas un e-komercijas lapas. Iepazīsti 10 iemeslus un priekšrocības, kas ļaus WordPress satura pārvaldības sistēmai attīstīties no vienkāršas bloga platformas… Read more »

Birkas: , , ,

Kā gūt rezultātus - analītiksā daļa // Podcast Nākamais līmenis

Kā gūt rezultātus – analītiskā daļa [Podcast] Nākamais līmenis – S1E7

 Ne vienmēr visu var balstīt uz pieņēmumu: “nu tā vienkārši ir”. Ir jāpaļaujas arī uz bez-emocionālo analītiku un datiem, kurus piedāvā dažādi rīki. Tāpēc Edgars Kebbe un Vladislavs Podvinskis ķeras klāt jautājumiem, kuri ir jāpēta pirms uzsākt darbošanos ap mājaslapu, taču arī jāturpina pēc tās izstrādes pabeigšanas, kā arī apspriež, kādā veidā šīs lietas… Read more »

Birkas: , ,

1 2 3 5