Kategorijas: Mājaslapu izstrāde

10 izšķiroši soļi internetveikala kataloga izveidē - Kebbe IT

10 izšķiroši soļi internetveikala kataloga izveidē

Internetveikals ir spēcīga platforma uzņēmuma attīstības veicināšanai. Tomēr ir pāris lietas, kuras ir kritiski svarīgi ņemt vērā, domājot par kataloga izveidi – struktūru, funkcionalitāti, lietotāju piererdzi u.c. Bez kā nevar iztikt Tavs internetveikala katalogs? 1.Izplānot kataloga struktūru Lai ilgtermiņā nav pārsteigumu par to, kur likt produktus vai jaunas kategorijas Google Sheet vai Microsoft Excel Kategorijas… Read more »

Vai esi gatavs atdot savus klientus konkurentiem? - Kebbe IT

Vai esi gatavs atdot savus klientus konkurentiem?

Atdot klientus konkurentiem savas neuzmanības dēļ – to mēs nevēlamies! Video īsi un kodolīgi pastāstīsim par tipiskākajām kļūdām un gadījumiem, kad lietotāji ir izvēlējušies pamest mājaslapu un doties pie Taviem konkureniem! Šeit uzskaitīti tikai gavenie punkti no video. Ja vēlies dzirdēt pilnu paskaidrojumu, noskaties līdz beigām! Google meklētāja Top pozīcijās Slikti Meta description un Title… Read more »

Kā uzlabot mājaslapas efektivitāti-kebbeit

Kā uzlabot mājaslapas efektivitāti

Vēl nesen šķita, ka mājaslapa ir Tava veiksmes formula, bet nu jau sāc par to šaubīties? Arī par mājaslapu ir jārūpējas. Tā jāuzlabo, jāatsvaidzina un jāpadara efektīvāka! KĀ? Noskaties video! Galvenie efektivitātes kritēriji: Definē mājaslapas mērķus Mēri mājaslapas efektivitāti Sakārto lapas struktūru Sakārto lapas navigāciju Strukturē saturu Nodrošini ērtu mobilo dizainu Veicini uzticību Samazini soļus… Read more »

INTERNETVEIKALS SĀKAS AR PRODUKTU

Internetveikals sākas ar produktu

Ja tu esi izlēmis būvēt internetveikalu savam produktam, vispirms veic pavisam vienkāršu uzdevumu. Paņem papīra lapu, pildspalvu un definē savu produktu – uzraksti par šo produktu visu, ko vari, tajā skaitā, kāds tas ir, kāds pircējam no tā labums u.tml.   Kāpēc šāds šķietami vienkāršs uzdevums ir nepieciešams?   Tas ir labākais un ātrākais tests,… Read more »

internetveikals nozīmīgs biznesa lēmums

Pārdošanas attīstīšana internetā ir stratēģisks biznesa lēmums

Latvijā aizvien pieaug interneta nozīme iedzīvotāju ikdienā, tāpēc uzņēmumos aizvien biežāk tiek veikts lēmums to izmantot pārdošanas attīstībā. Kantar TNS Digital apkopotie dati vēsta, ka internetu Latvijā lieto nu jau 86% jeb 1,4 miljoni iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, turklāt 80% jeb 1,3 miljoni to izmanto katru dienu. Savukārt Centrālās statistikas pārvaldes dati… Read more »

E-komercija nav brīnumlīdzeklis pārdošanas palielināšanai

Internetveikals vai mājaslapa neglābs uzņēmumu straujā pārdošanas apjomu krituma brīdī. Uzņēmēji bieži uzlūko internetveikalu kā burvju nūjiņu, ko novicināt brīnumainai pārdošanas palielināšanai pieckārtīgos apjomos. Taču realitātē mājaslapa, visticamāk, nebūs ātrākais glābējs. Tuvojas ziema un gada lielākā svētku sezona. Cilvēki pirks un daudz! Taču janvārī bieži notiek tā, ka pārdošanas apjomi strauji krītas – uz svētkiem… Read more »

1 2 3