Kategorija: Mājaslapu izstrāde

URL veidošana - 10 padomi

URL veidošana: 10 ieteikumi veiksmīgam rezultātam

Šodien interneta dzīlēs ir atrodamas vairāk nekā 1,5 miljardi vietņu, no kurām 200 miljoni ir aktīvas. Katrai no tām ir sava URL saite. Šo saīsinājumu esi dzirdējis, bet vai zini, kas īsti ir URL saites un ko par tām vērts zināt? Šodien skaidrosim, kas ir URL, un stāstīsim par 10 svarīgiem labās prakses piemēriem! Šajā… Read more »

Birkas: ,

Kā pārbaudīt mājaslapas efektivitāti

Vai Tava mājaslapa ir izgāšanās? Pārbaudi lapas efektivitāti pats!

Kā zināt, vai mājaslapa labi darbojas? Kā uzlabot lapas efektivitāti? Kas vainojams pie zemās apmeklētāju plūsmas? Šodien dalīsimies padomos, kas ļaus Tev pašam pārbaudīt, vai Tava mājaslapa darbojas efektīvi! Nākamais līmenis | Podcast · Off-Season. Vai Tava mājaslapa ir izgāšanās? Tipiskā situācija – ar mājaslapu un viss ir kārtībā! Sakot kādam no potenciālajiem klientiem, ka… Read more »

Birkas: , ,

Inficēta mājaslapa - 8 pazīmes, kas par to liecina, kā arī reāli padomi un risinājumi

Pazīmes un risinājumi uzlauztai vai inficētai mājaslapai

Uzlauzta vai inficēta mājaslapa? Šajā reizē iepazīstinām Tevi ar pazīmēm un cēloņiem apdraudētai mājaslapai, kā arī sniedzam padomus drošākai ikdienai turpmāk!    Inficēta mājaslapa: 8 svarīgākās pazīmes 1. Ātrdarbības mazināšanās Līdz šim pierasto mājaslapas ātrdarbību pēkšņi nomainījis lēns ielādes ātrums un citu funkciju veiktspējas krišanās? Tas var būt pamats bažām par inficētu kodu mājaslapā, taču… Read more »

Birkas: , ,

Kur sākt, kad runa par mājaslapas uzlabojumiem un uzturēšanu vispār? Uzzini šajā rakstā!

20 soļi mājaslapas attīstīšanai: Ar ko ieteicams sākt?

Nereti, pārņemot kādas mājaslapas pārvaldību no bijušajiem uzņēmuma darbiniekiem, kad esi sācis strādāt jaunā uzņēmumā vai jau esošajā ieņem atbilstošu amatu, nākas sastapties ar situācijām, kad mājaslapas attīstībai kādu laiku nav pievērsta uzmanība. Bet ar ko sākt? Turpinājumā piedāvājam 20 vienkāršus soļus, kas veicami, lai veiksmīgi notiktu mājaslapas attīstīšana un tā iegūtu svaigu, modernu izskatu. … Read more »

Birkas: , ,

inficēta mājaslapa uzņēmumam izmaksās dārgi

Inficēta mājaslapa – nopietns drauds uzņēmumam!

Esam saskārušies ar vairākiem gadījumiem, kad potenciālie klienti raksta par inficētām mājaslapām. Lai šādu problēmu risinātu, piedāvājam iespēju iepazīties ar inficēšanās riskiem un darbībām, kas veicamas, lai inficēta mājaslapa tiktu atjaunota! Sāksim ar scenāriju – ir izveidota mājaslapa, un pēkšņi saņem paziņojumu, ka mājaslapa ir inficēta. Ko tas nozīmē? Daudzos gadījumos mājaslapā inficēšanās notikusi ļaundabīga… Read more »

Birkas: , ,

WooCommerce un Shopify - kuru izvēlēties savam internetveikalam?

Internetveikala izveide: WooCommerce vs. Shopify

Kuru e-komercijas platformu izvēlēties sava internetveikala izveidei? Šajā reizē palīdzēsim Tev atbildēt uz jautājumu, salīdzinot WooCommerce un Shopify. Abas platformas šobrīd ir populāras, taču katrai no tām piemīt gan vājās, gan stiprās puses.  Shopify un WordPress WooCommerce – kas ir kas?  Shopify  Shopify ir aizvērtā koda e-komercijas platfroma, kas nodrošina iespēju vienkārši izveidot internetveikalu, pieņemt… Read more »

Birkas: , , , ,

1 2 3 4 7