Category: Mārketings

Mājaslapas jaunā dzīve: 8 soļi esošās mājaslapas uzlabošanai

Iepazīsti astoņus soļus Tava uzņēmuma esošās mājaslapas uzlabošanai! Ja vēlies palielināt uzņēmuma pārdošanas apjomus vai piesaistīt jaunus klientus, mājaslapas uzlabošana var būt nozīmīga. Šoreiz pastāstīsim par veicamajām darbībām, kas Tavu uzņēmumu ļaus atrast ātrāk Google.  1. Pieraksti esošās mājaslapas struktūru  Lai uzlabotu Google meklēšanas pozīcijas, nereti nepieciešams mainīt mājaslapas struktūru. Tieši tādēļ svarīgi fiksēt esošās… Read more »

Birkas: , , , ,

Woocommerce un Shopify internetveikala izveide salīdzinājums

Internetveikala izveide: WooCommerce vs. Shopify

Kuru e-komercijas platformu izvēlēties sava internetveikala izveidei? Šajā reizē palīdzēsim Tev atbildēt uz jautājumu, salīdzinot WooCommerce un Shopify. Abas platformas šobrīd ir populāras, taču katrai no tām piemīt gan vājās, gan stiprās puses.  Shopify un WordPress WooCommerce – kas ir kas?  Shopify  Shopify ir aizvērtā koda e-komercijas platfroma, kas nodrošina iespēju vienkārši izveidot internetveikalu, pieņemt… Read more »

Birkas: , , , ,

SEO optimizācija - 6 soļi labākiem rezultātiem

SEO optimizācija: 6 soļi Taviem panākumiem

SEO optimizāciju veicam, lai kļūtu redzami Google meklētājā. Ik sekundi Google tiek veikti 63 tūkstoši meklējumu, cilvēkiem vēloties atrast dažādus produktus un pakalpojumus. Tas SEO optimizāciju padarījis par neatņemamu mārketinga sastāvdaļu uzņēmumos visā pasaulē.  Šodien Google izvērtē simtiem faktoru, lai noteiktu Tava uzņēmuma mājaslapas pozīcijas Google meklēšanas rezultātos. Tomēr 5 nozīmīgākie ir šie: Mājaslapas mērķis… Read more »

Birkas: , , ,

B2B mājaslapas un B2C mājaslapas kopīgais un atšķirīgais - kurš ir Tavējais? Kebbe IT

B2B un B2C mājaslapu kopīgās un atšķirīgās iezīmes

Vai Tava mājaslapa ir domāta Tavai mērķauditorijai? Šajā reizē atklājam, kā atšķiras B2B un B2C sfērām domātas mājaslapas. Iepazīsti vairākus aspektus, kam svarīgi pievērst uzmanību labākiem pārdošanas rezultātiem!  B2B un B2C – kas tas ir?  Business to Business (B2B) gadījumā uzņēmumi savā starpā veic komerciālas transkacijas, tostarp pakalpojumu vai produktu apmaiņu. Piemēram, vienā gadījumā uzņēmums… Read more »

Birkas: , , , ,

Atslēgvārdu izpēte ir tas, kas palīdzēs taviem klientiem atrast tavu uzņēmumu

Atslēgvārdu izpēte: kā Tevi atradīs klients?

Kā Tevi un Tavu uzņēmumu atrod potenciālais klients? Šoreiz iepazīsti atslēgvārdu izpētes procesu, kas būs liels palīgs Tavam biznesam! Nereti uzņēmēji iedomājas vienu atslēgvārdu perspektīvu, savukārt klientiem ir pavisam cits skatījums. Šī ir Tava iespēja izzināt, ar kādiem vārdiem klients nonāk līdz Tavai mājaslapai, atrod Tavus produktus, preces, pakalpojumus.  Kas ir atslēgvārdu izpēte?  Atslēgvārdu izpēte… Read more »

Birkas: , ,

13 faktori veiksmīgai mājaslapai

Ko nozīmē veiksmīga mājaslapa? Nereti pie mums atnāk klienti ar vēlmēm, kas spēj būt pārāk dārgas un nav atbilstošas pārdošanas veicināšanai. Šoreiz aicinām iepazīt 13 faktorus, kas Tava uzņēmuma mājaslapai ļaus sasniegt labākos pārdošanas rezultātus!  1. Produkta vai pakalpojuma stāsts  Jau mājaslapas iztrādes sākumā nozīmīgi apzināt, kā stāstīsi par savu produktu vai pakalpojumu. Šī ir… Read more »

Birkas: , , , ,

1 2