Category: Mārketings

13 faktori veiksmīgai mājaslapai

Ko nozīmē veiksmīga mājaslapa? Nereti pie mums atnāk klienti ar vēlmēm, kas spēj būt pārāk dārgas un nav atbilstošas pārdošanas veicināšanai. Šoreiz aicinām iepazīt 13 faktorus, kas Tava uzņēmuma mājaslapai ļaus sasniegt labākos pārdošanas rezultātus!  1. Produkta vai pakalpojuma stāsts  Jau mājaslapas iztrādes sākumā nozīmīgi apzināt, kā stāstīsi par savu produktu vai pakalpojumu. Šī ir… Read more »

Birkas: , , , ,

E-pastu mārketings - kā sasniegt savu potenciālo klientu?

E-pastu mārketings: kā nonākt tuvāk lietotājam?

E-pastu mārketings Tavā pieredzē ir kas jauns un nebijis? Tad velti dažas minūtes sava laika un iepazīsties ar tā tipiem un jaunākajām tendencēm. Savukārt, ja šobrīd Tavā uzņēmumā e-pastu mārketings ir nedaudz ierūsējis vai laika trūkuma un citu apstākļu kopuma dēļ pamests novārtā – lasi un uzzini, ko vari iegūt, paceļot e-pasta mārketingu jaunā līmenī!… Read more »

Birkas: ,

B2B vs B2C mārketinga plāns - kāda starp tiem ir atšķirība?

Mārketinga plāns B2B vs B2C: kādas ir atšķirības?

Mārketinga plāns uzņēmumam – ar ko sākt? Kam pievērst uzmanību? Attiecībā uz mārketinga speciālistiem un digitālā mārketinga aģentūrām, kas apkalpo gan B2B, gan B2C segmenta uzņēmumus, izpratne par atšķirībām tajos ir ļoti svarīga, lai izstrādātu augstas veiktspējas mārketinga stratēģiju. Neatkarīgi no tā, kam tiek vērsta uzmanība – attiecību veidošanai vai komunikācijas stratēģijai –, mārketinga speciālistiem… Read more »

Birkas:

Kā izveidot efektīvu bloga rakstu - solim pa solim

Padomi: kā izveidot labu bloga rakstu?

Bloga rakstu veidošanai, kas var būt tikai neliela satura mērketinga daļa,  nav vienots paraugs, pēc kura strādāt, un šis process satura veidotāju vidū ir diskutabls dažādos tā posmos, jo katram ir savas atšķirīgās tehnikas un pieredze, kuru ikdienā izmanto. Esam sagatavojuši vairākus ieteikumus no savas pieredzes, kam pievērst uzmanību, lai bloga raksts izdotos kvalitatīvs un… Read more »

Birkas: , ,

Biežāk uzdoto jautājumu sadaļa jeb BUJ sadaļa mājaslapā Kebbe IT

Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ): 13 soļi veiksmīgam rezultātam

Pastāv aplams apgalvojums, ka biežāk uzdotie jautājumi (BUJ) ir novecojis rīks, kā pasniegt informāciju mājaslapā. Tam piekrist mēs nevaram, jo, izmantojot visu BUJ potenciālu, iespējams panākt pozitīvu efektu mājaslapā. Kas ir biežāk uzdotie jautājumi, kāda ir ar tiem saistītā kritika un kādus priekšnoteikumus ievērot, lai šāda sadaļa mājaslapā pildītu savas funkcijas? To skaidrosim šajā rakstā!… Read more »

Birkas: , ,

Video mārketings ir atslēga potenciālo klientu piesaistīšanai

Video mārketings – atslēga potenciālo klientu piesaistīšanai

Video mārketings – kas tas ir? Sāksim ar pašiem pamatiem – satura mārketingu. Iepriekš esam skaidrojuši par satura mārketingu un tā nozīmi, lai pievērstu potenciālo klientu uzmanību Tavam piedāvājumam. Satura mārketings uzsver izglītošanu, nevis pašu pārdošanu, tādējādi ietekmējot pirkšanas uzvedību. Šī stratēģiskā mārketinga pieeja ir vērsta uz tādas informācijas veidošanu un izplatīšanu, kas atbilst potenciālo… Read more »

Birkas: , , ,

1 2 3 5