Category: Mārketings

Customer journey jeb klienta ceļojums - kā klients atrod uzņēmumu? Par to šajā blogā!

Klienta ceļojums (customer journey): kā lietotājs atrod uzņēmumu?

Nereti ir situācijas, kad uzņēmums vēlas saprast savu klientu, bet viņa vēlmju un vajadzību izprašana ne vienmēr ir vienkāršs process. Klienta ceļojums ir visa klienta pieredze ar uzņēmumu, un tas aptver viņa mijiedarbību ar uzņēmumu visos kanālos, ierīcēs un saskares punktos katrā no klienta dzīves cikla posmiem, kas sākas ar atpazīstamību un noslēdzas ar lojalitāti…. Read more »

Birkas: , ,

Kā veidot pārdotspējīgu produkta aprakstu

E-komercija: kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu?

E-komercija arvien piedzīvo savu uzplaukumu, īpaši pēdējo mēnešu laikā, kad būtiski mainījušies cilvēku pirkšanas paradumi, tāpēc šajā reizē pievērsīsimies tieši produktu aprakstam, jo tas ir viens no atslēgas elementiem internetveikalā. Kam jāpievērš uzmanība un kāds ir pārdotspējīgs produktu apraksts? Par to rakstā! Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā?… Read more »

Birkas: , , ,

Kā izveidot bloga rakstu? Padomi un ieteikumi

Padomi: kā izveidot labu bloga rakstu?

Bloga rakstu veidošanai, kas var būt tikai neliela satura mērketinga daļa,  nav vienots paraugs, pēc kura strādāt, un šis process satura veidotāju vidū ir diskutabls dažādos tā posmos, jo katram ir savas atšķirīgās tehnikas un pieredze, kuru ikdienā izmanto. Esam sagatavojuši vairākus ieteikumus no savas pieredzes, kam pievērst uzmanību, lai bloga raksts izdotos kvalitatīvs un… Read more »

Birkas: , ,

Atslēgvārdu izpēte ir pamats efektīva satura veidošanai mājaslapā un mārketingā

Atslēgvārdu izpēte un pielietojums – pamats efektīvam saturam

Bieži no klientiem saņemam jautājumus par atslēgvārdiem – kas tie ir, kāpēc tie ir nepieciešami un ko ar tiem darīt. Raksta temats ir tieši saistīts ar to, kā uzņēmumam būt labākam tiešsaistes vidē, kā pareizi parādīt uzņēmumu un par to runāt. Šī informācija var būt noderīga ne tikai tiem, kuri izstrādā mājaslapas vai plāno uzlabot… Read more »

Birkas: , , ,

inficēta mājaslapa uzņēmumam izmaksās dārgi

Inficēta mājaslapa – nopietns drauds uzņēmumam!

Esam saskārušies ar vairākiem gadījumiem, kad potenciālie klienti raksta par inficētām mājaslapām. Lai šādu problēmu risinātu, piedāvājam iespēju iepazīties ar inficēšanās riskiem un darbībām, kas veicamas, lai inficēta mājaslapa tiktu atjaunota! Sāksim ar scenāriju – ir izveidota mājaslapa, un pēkšņi saņem paziņojumu, ka mājaslapa ir inficēta. Ko tas nozīmē? Daudzos gadījumos mājaslapā inficēšanās notikusi ļaundabīga… Read more »

Birkas: , ,

E-komercijas tendences, ko ņemt vērā 2020.gadā

12 e-komercijas tendences lieliskam 2020. gadam

Kā e-komercijas pasaule izskatīsies šajā gadā? Esam sagatavojuši 12 e-komercijas tendences, par kurām  padomāt arī Tava biznesa kontekstā! Iepirkšanās sociālajos medijos, elestīgākas apmaksas iespējas, aizvien vairāk vizualizāciju un citas.   1. Zīmoli atsakās no Amazon   Lielā ietekme  Šodien Amazon ir apsteidzis Walmart kā pasaules lielākais mazumtirgotājs. Tas ir arī arī viens no vērtīgākajiem uzņēmumiem pasaulē…. Read more »

Birkas: , , , ,

1 2 3 4