Kategorijas: Mārketings

B2B mājaslapas un B2C mājaslapas kopīgais un atšķirīgais - kurš ir Tavējais? Kebbe IT

B2B un B2C mājaslapu kopīgās un atšķirīgās iezīmes

Vai Tava mājaslapa ir domāta Tavai mērķauditorijai? Šajā reizē atklājam, kā atšķiras B2B un B2C sfērām domātas mājaslapas. Iepazīsti vairākus aspektus, kam svarīgi pievērst uzmanību labākiem pārdošanas rezultātiem!  B2B un B2C – kas tas ir?  Business to Business (B2B) gadījumā uzņēmumi savā starpā veic komerciālas transkacijas, tostarp pakalpojumu vai produktu apmaiņu. Piemēram, vienā gadījumā uzņēmums… Read more »

Birkas: , , , ,

Atslēgvārdu izpēte ir tas, kas palīdzēs taviem klientiem atrast tavu uzņēmumu

Atslēgvārdu izpēte: kā Tevi atradīs klients?

Kā Tevi un Tavu uzņēmumu atrod potenciālais klients? Šoreiz iepazīsti atslēgvārdu izpētes procesu, kas būs liels palīgs Tavam biznesam! Nereti uzņēmēji iedomājas vienu atslēgvārdu perspektīvu, savukārt klientiem ir pavisam cits skatījums. Šī ir Tava iespēja izzināt, ar kādiem vārdiem klients nonāk līdz Tavai mājaslapai, atrod Tavus produktus, preces, pakalpojumus.  Kas ir atslēgvārdu izpēte?  Atslēgvārdu izpēte… Read more »

Birkas: , ,

13 faktori veiksmīgai mājaslapai

Ko nozīmē veiksmīga mājaslapa? Nereti pie mums atnāk klienti ar vēlmēm, kas spēj būt pārāk dārgas un nav atbilstošas pārdošanas veicināšanai. Šoreiz aicinām iepazīt 13 faktorus, kas Tava uzņēmuma mājaslapai ļaus sasniegt labākos pārdošanas rezultātus!  1. Produkta vai pakalpojuma stāsts  Jau mājaslapas iztrādes sākumā nozīmīgi apzināt, kā stāstīsi par savu produktu vai pakalpojumu. Šī ir… Read more »

Birkas: , , , ,

Google My Business atjauninājumi un citas aktualitātes Tava uzņēmuma redzamības veiicināšanai

Google My Business: 9 jaunumi atpazīstamības veidošanai

Atklāj jaunākās iespējas Tavam uzņēmumam tapt pamanītam Google meklēšanas rezultātos! Pēdējā piecgadē Google My Business ļāvis atrast vairāk nekā 150 miljonus vietējo uzņēmumu. Taču vēl aizvien ir daudz uzņēmēju, kuri šo iespēju nav izmantojuši.  Google My Business – bezmaksas rīks labākiem meklēšanas rezultātiem Google My Business ir bezmaksas rīks, kas ļaus potenciālajiem Tavu uzņēmumu Google… Read more »

Birkas: , , , ,

Sociālo meidju komunikācijas plāns - ar ko sākt?

Sociālo mediju komunikācijas plāns: ar ko sākt?

Iepazīsti pamatprincipus sociālo mediju komunikācijas plāna izstrādei! Vairāk nekā pieci miljoni pasaules zīmolu izmanto iespēju komunicēt sociālajos medijos. Mērķtiecīga pieeja sociālajiem medijiem ļaus arī Tavam uzņēmumam kļūt pamanītam.  Latvijā ir vairāk nekā miljons sociālo mediju lietotāju   Kantar dati liecina, ka vidēji Latvijā vienā dienā Google apmeklē 995 tūkstoši lietotāju. Sociālo mediju vietni Facebook apmeklē… Read more »

Birkas: , , ,

Robeža starp runāšanu un darīšanu - podkast "Nākamais līmenis" - kebbeit

Robeža starp runāšanu un darīšanu [Podcast] Nākamais līmenis – S1E8

Laba projektu virzība darbos un digitālajā vidē nav tāda, kas apmierina visas puses, bet tāda, kas virza darbus uz priekšu. Apspriežam, kur ir jēga iespringt un kuras lietas ir jādara ātri, lai gūtu vēlamos rezultātus. Pieskaramies gan biznesa vadībai un klientu attiecībām, gan digitālajām mārketingam un e-komercijai. ? Klausies sēriju tur, kur Tev ir ērti:… Read more »

1 2