Mazo uzņēmumu SEO optimizācijas taktikas vieglām un efektīvām uzvarām

Mazo uzņēmumu SEO optimizācijas taktikas vieglām un efektīvām uzvarām

SEO optimizācija nav nekāda raķešu zinātne, bet tomēr labi veidoti pamati var vest pie pirmajām uzvarām!

Ja runa ir par mazajiem biznesiem un SEO optimizāciju, tad Pareto princips iederas perfekti – veicot 20% darba, lai iegūtu 80% atdevi ir veiksmes atslēga, lai radītu ātru atgriezenisko saiti no SEO optimizācijas.

Šeit pāris ieteikumi, kas jums noderēs:

1. Tehniskā SEO optimizācija

Svarīgi jau pašos mājaslapas izstrādes pirmsākumos izvēlēties satura pārvaldības sistēmu, kura tehniski atbalsta SEO optimizācijas aktivitātes, piemēram, WordPress. Lai veiktu 20% darba un saņemtu 80% atdeves – uzstādi WordPress optimizētā vidē, kurā automatiski tiks samazināts lapas fiziskais lielums un ielādes laiks. Viss pateicoties tikai pārodmātam lēmumam.

2. Atslēgvārdu izpēte

Izprast lietotāja uzvedību un valodu ir tas, uz kā būvēta laba SEO optimizācija. Tas ir pamats ne tikai Top pozīciju iekarošanai, bet arī lietotāju pārliecināšanai klišķināt uz mājaslapas saites. Lai veidotu labu pamatu atslēgvārdu izpētei, iesakām izmantot dažādas atslēgvārdu ģenerēšanas programmas, un rezultātus apkopot pēc to nosaukuma, kategorijas, meklēšanas rezultātiem.

3. Vēl viens veids, kā palīdzēt Google meklētājprogrammai un lietotājiem izprast Tavu biznesu, ir nodrošināt labi strukturētu mājaslapu

Tā ir sadalīta lielākās navigācijas sadaļās par konkrētām tēmām tā, lai Google var viegli izprast mājaslapas struktūru – katram pakalpojumam sava landing lapa un atslēgvārdos balstīts URL nosaukums, piemēram, https://kebbeit.lv/pakalpojumi/seo-optimizacija/ , kur “Pakalpojumi” ir viena no galvenajām sadaļām mājaslapas navigācijā, un “Seo optimizcija” ir viens no “Pakapojumi” apakšsadaļām ar atsevišķu atvērumu. Šādi Google spēs optimizēt piemērotās saites piemērotai mērķauditorijai.

4. “On-site” optimizācija

Tagad ir īstais brīdis izmantot atslēgvādu sarakstu Tavā labi strukturētajā lapā. Kādas darbības veikt mājaslapā, lai atbalstītu SEO optimicāsijas procesu:

  • Lapu nosaukumi – kā viens no ietekmējošajiem faktoriem iekšējā SEO optimizācijā
  • Meta description – palīdz izprast lapas saturu un ģenerēt vaiāk klikšķus uz saites
  • Lapas saturs – galvenais uzdevums ir radīt viegli uztveramu un lasāmu saturu, kurš veidots balstoties atslēgvārdu izpētē. Tomēr šeit jāņem vērā arī faktors – neaizrauties ar atslēgvārdu pāroptimizciju, tas var negatīvi ietekmēt SEO. Komponenti, pa kuriem domāt satura veidošanā:
    • Virsrakstu tagi – H1, H2 utt
    • Galvenais saturs – Lapas teksts
    • Attēli – paskaidro tekstu, attēlam atslēgvārdos balstīts nosaukums, alt text

Ieteikums – atslēgvārdus izmanto tur, kur to pielietojums nāk dabiski.

  • Iekšējās saites – to izmantošana uzlabo SEO optimizācijas rezultātus un aizved lietotāju tur, kur Tu vēlies viņu redzēt

5. Lokālā SEO optimizācja

Šeit jāfokusējas uz diviem faktoriem – Google My Business (paplielina biznesa populaitāti iekš Google Maps un meklēšanas rezultātiem) un citātiem (uzņēmuma nosaukuma, adreses un telefona numura minēšana dažādos teksta materiālos).

SEO optimizācija nav viegla nevienam uzņēmumam. Var būt grūti izprast, kurās aktivitātes ieguldīt lielāku darbu, un kuras nestu labākus rezultātus!

Autors: Kebbe IT
Birkas: Birkas:, , ,