fbpx

Please update your browser to the latest version in order to view our website.

Izvēlne

Mājaslapas operatīvais audits

Kas ir operatīvais mājaslapas audits

Tas ir ātrs un vienkāršs bezmaksas audits, kura laikā mūsu speciālisti aplūkos Jūsu mājaslapu un sniegs novērtējumu atbilstoši 12 dažādiem kritērijiem. Tie ir būtiski gan mājaslapas lietotājiem, lai viņi varētu ērti iegūt informāciju mājaslapā, gan Google, lai Jūsu mājaslapu vispār kāds spētu atrast.

  1. PHP versija
  2. Google Analytics
  3. Mājaslapas ātrdarbība
  4. URL struktūra
  5. Sitemap
  6. Pozīcija Google meklēšanas rezultātos
  7. GZIP
  8. H1, H2
  9. Meta descriptions
  10. Satura kvalitāte
  11. ALT un dokumentu nosaukumi
  12. Drošība — https

Vai daļa no šiem vārdiem Jums neizsaka pilnīgi neko?

Tas ir normāli! Tālāk mēs Jums paskaidrosim, ko katrs kritērijs nozīmē Jūsu uzņēmumam un kāpēc Jums par tiem ir jāzina un jājautā mājaslapas speciālistiem.

Pieteikties bezmaksas operatīvajam auditam

Edgars Kebbe

Kebbe IT vadītājs

„Mūsu galvenais mērķis, ir pievērst Jūsu uzmanību lietām, par kurām programmētāji bieži nerunā, un Jūs vai Jūsu kolēģi tās nepamana. Tomēr visas šīs 12 lietas vai daļa no tām var veidot šķēršļus starp Jūsu uzņēmumu un tā klientiem.”

    mājaslapas operatīvais audits - kebbeit

    Kāpēc Jums ir nepieciešams mājaslapas operatīvais audits

    Operatīvais mājaslapas audits ļaus Jums uzzināt plašāku informāciju par savu mājaslapu, lai to uzlabotu un iegūtu vairāk klientu. Daži piemēri no dzīves? Kāds uzņēmums nevarēja saprast, kā tā var būt, ka viņi publicē gana daudz satura, bet Google pozīcijas ir ārkārtīgi sliktas… Izrādījās, mājaslapai nebija izveidots Sitemap.xml un saturs nebija publicēts atbilstīgi SEO paraugpraksei. Kāds cits uzņēmums ar audita palīdzību uzzināja, ka interneta lietotāji pamet mājaslapu tāpēc, ka tā darbojas pārāk lēni… Jā, tik vienkārši! Ja vien viņi to būtu zinājuši agrāk…

    Lūk, arī paskaidrojumi visiem 12 kritērijiem

    Vai zinājāt, ka mājaslapa var darboties lēni ne tikai pašas mājaslapas, bet arī servera dēļ. Vai, vēl precīzāk, servera programmatūras dēļ. Proti, valoda, kurā komunicē serveris, ir senāka nekā valoda, kurā komunicē mājaslapa. To starpā rodas komunikācijas barjera, kas būtiski palēnina mājaslapas darbību. Kas no tā cieš? Visvairāk jau Jūsu uzņēmums. Lietotājiem nepatīk gaidīt, un viņi biežāk pamet mājaslapu. Google uzskata, ka Jūs nepiedāvājat interneta lietotājiem labu pieredzi, un necenšas Jūsu mājaslapu virzīt uz meklēšanas rezultātu augstākajām pozīcijām.

    Google Analytics esībai ir liela nozīme. Tas Jums atklās ļoti daudz dažādas informācijas par interneta lietotāju uzvedību Jūsu mājaslapā, lai Jūs varētu pieņemt lēmumus un veikt uzlabojumus. Šie uzlabojumi savukārt Jūs ātrāk un efektīvāk virzīs pretim Jūsu uzņēmuma mērķiem.

    Kam gan patīk gaidīt? Šis tests parādīs, cik ātri darbojas pati mājaslapa. Vai Jūs gadījumā nezaudējat klientus mājaslapas lēnās darbības dēļ. Arī šo, tāpat kā visas citas lietas, ir iespējams vienkārši labot. Galvenais ir pareizi identificēt cēloni.

    URL struktūrai ir būtiska nozīme gan no Google meklētāja, gan no interneta lietotāju pieredzes viedokļa. Mēs izpētīsim Jūsu mājaslapas URL struktūru, lai sniegtu savu vērtējumu, vai tā ir strukturēta un URL ir veidoti atbilstīgi Google paraugpraksei.

    Slavenais Sitemap.xml, kuru ar neapbruņotu aci nemaz nevar pamanīt. Vienkāršiem vārdiem stāstot, tas ir kā mājaslapas bibliotekārs, kas palīdz Google saprast mājaslapas struktūru, informācijas izkārtojumu, kā arī to, kurš saturs ir nesen atjaunināts u. c. Līdz ar to ir būtiski, ka Jūsu mājaslapai ir šāds te bibliotekārs jeb Sitemap.xml, kas ievēro, strukturē un palīdz saprast visu informāciju.

    Mēs Jums atklāsim, ar kuriem atslēgvārdiem Jūsu mājaslapa vislabāk konkurē Google, kurās pozīcijās Jūs atrodaties, kāds ir šo vārdu meklējumu skaits mēnesī, uz kurieni šie vārdi ved. Būs ļoti interesanti salīdzināt, vai tiešām šie ir Jūsu uzņēmumam svarīgie atslēgvārdi. Ja nav, droši vien ir pienācis laiks SEO optimizācijai.

    Rīks, ar kura palīdzību ir saspiesta informācija. Tas nodrošina, ka Jūsu serverim ir mazāka slodze un informācija tiek padota ātrāk. Jūsu mājaslapas apmeklētājiem tas nozīmē labāku pieredzi, jo pieprasītā informācija tiek padota ātri.

    Vai satura noformēšanā izmantojāt virsrakstus H1–H6 vai vienkārši salikāt lielāku un mazāku izmēru burtus? Visam saturam mājaslapā ir jābūt sakārtotam pēc vienotas loģikas. Tas ļauj ne tikai interneta lietotājiem labāk orientēties mājaslapā, bet arī Google identificēt saturu.

    Vai katrai sadaļai un publikācijai ir tās unikālais Meta description? Vai tas ir pietiekami garš? Vai nav pārāk garš? Vai tas neatkārtojas? Vai ir loģisks un sakrīt ar attiecīgās sadaļas saturu? Vai pašos pamatos tas ir izveidots atbilstīgi Google paraugpraksei?

    Skaistiem attēliem, ātrai mājaslapas darbībai un citiem faktoriem nebūs nekādas nozīmes, ja Jūsu mājaslapā nebūs noderīga un atbilstīgi labākajai interneta praksei izveidota satura. Žurnālistu stāsti nederēs! Tīmekļa satura izveides pamatprincipi ir pilnīgi citi.

    Vai visiem attēliem Jūsu mājaslapā ir atbilstīgi nosaukumi? Vai tie ir noformēti atbilstīgi paraugpraksei? Svarīgi, lai Google pazīst ne tikai Jūsu tekstus, bet arī attēlus. Pagaidām liela daļa vizuālā satura pazīšanas joprojām notiek caur tiem dotajiem nosaukumiem un aprakstiem.

    Ikviens vēlas justies droši! Neatkarīgi no tā, vai Jūs tirgojat preces vai pakalpojumus savā mājaslapā, tai ir jābūt drošai. Ir svarīgi, lai interneta lietotāji zina, ka viņu dati būs drošībā, ja nu viņi aizpilda kādu pieteikuma veidlapu.

    Kā notiek audits

    1

    Pieteikums

    Jūs aizpildāt pieteikumu, norādot informāciju par mājaslapu.

    2

    Izpēte

    Mēs veicam izpēti. Daļu audita nodrošina automātiski rīki, daļu mēs veicam manuāli.

    3

    Rezultāti

    24 h jeb vienas darbdienas laikā Jūs pa e-pastu saņemat audita rezultātus.

    Pieteikties mājaslapas operatīvajam auditam