8 ieteikumi pirkumu veicināšanai interneta veikalā

Kā veicināt apmeklētāju pirkumus mājaslapā - Kebbe IT

Iespējams, jau kādu laiku esat novērojuši, ka veikto pirkumu skaits jūsu interneta veikalā neaug. Balstoties mūsu darbības pieredzē, esam sagatavojuši astoņus ieteikumus pirkumu veicināšanai. 

1.    Pieslēdziet rīkus

Google Analytics, HotJar un Google Search Console palīdzēs noteikt interneta veikala veselības stāvokli. Minētie rīki parādīs lietotāju uzvedību mājaslapā, kādas ierīces apmeklētāji izmanto, kā arī cik viegli vai grūti interneta veikals atrodams Google. 

2.    Veiciet operatīvo auditu pēc 80/20 principa 

Operatīvais audits norādīs uz turpmāk veicamajiem soļiem interneta veikala uzlabošanā. Audita veikšanā būtiska loma būs Google Analytics, kas sniegs informāciju par mājaslapas apmeklētību, tajā pavadīto laiku, apmeklētāju izmantotajām ierīcēm. Ahref palīdzēs atklāt interneta veikala pozīcijas Google meklētājā, savukārt HotJar – kāda ir lietotāju uzvedība mājaslapā. Pingdom.com ļaus testēt lapas ātrumu. 

3.    Novērtējiet dizainu un lietotāju pieredzi 

 Caurskatiet, vai interneta veikals ir atbilstošs šodienai. Svarīgi pievērst uzmanību mājaslapas pielāgošanās spējām mobilajās ierīcēs. Būtiska ir arī meklētāju un filtru funkcija, kas apmeklētājiem ātrāk palīdzēs atrast meklēto. 

4.    Testējiet pirkšanas procesu un funkcijas 

 Izmēģiniet, kā ir būtu pircējam jūsu interneta veikalā no ienākšanas brīža tajā līdz pirkuma veikšanai. Nevar atrast produktus vai nevar ievadīt datus – šie ir tikai pāris piemēri iespējamajām kļūdām interneta veikalā.   

5.    Stipriniet uzticamības komponentes 

Uzticamības veicināšana īpaši nozīmīga būs potenciālo klientu piesaistei. Vizuālais saturs pircējiem labāk palīdzēs asociēties ar produktiem, tāpēc izmantojiet profesionālus attēlus. Ne mazāk svarīgas ir jau esošo klientu atsauksmes. Google My Business izmantošana ļaus klientiem iegūt pašu svarīgo informāciju par veikala darbību. Klientiem svarīga būs arī praktiska informācija, piemēram, par norēķiniem un preces atgriešanu. Atcerieties, ka arī uzņēmuma klātbūtnei sociālajos medijos ir nozīme. 

6.    Palieliniet apmeklētāju plūsmu 

Apmeklētāju skaita palielināšanai talkā nāks Facebook ads, Google Ads, kā arī SEO. Tāpat interneta veikalā iespējams integrēt tādas vietnēs kā Salidzni.lv, KurPirkt.lv un SS.com.

7.    Uzlabojiet produktu aprakstus 

Veidojiet saistošus produktu aprakstus, kur ievadošais teksts sniedz pašu svarīgāko informāciju par produktu, bet lielāks apraksts ļauj atklāt vairāk detaļu. Atslēgvārdu izmantošana apkopos produkta galvenās īpašības. 

8.    Veiciet satura mārketingu 

Satura mārketings nav vienas dienas jautājums, bet gan ilgtermiņa uzdevums. Noskaidrojiet, kas ir jūsu klients un kādas ir viņa vēlmes. Domājiet par pirkšanas ciklu, kurā apmeklētāji var uzzināt svarīgo par produktu un iegūt vairāk informācijas, lai pieņemtu lēmumu. Visbeidzot veiciet atslēgvārdu izpēti. Pareizi izmantoti atslēgvārdi potenciālajiem klientiem ļaus labāk atrast jūsu interneta veikalu. 

Izmantojiet mūsu pieminētos soļus, padomus un rīkus, lai jūsu interneta veikals kļūst labāks jau šodien!  

Autors: Kebbe IT
Birkas: , , , ,