Esošā mājaslapa funkcionēja uz labas WordPress tēmas, taču netika izmantots viss tās potenciāls. Izstrādes gaitā izmantojām esošās tēmas elementus un piešķīrām uzņēmuma vizuālajai identitātei pieskaņotu dizainu. Veicot atslēgvārdu izpēti, izveidota pārdomāta lapas struktūra un pakalpojumu nosaukumi.
Lai parādītu Tulkot.lv profesionalitāti un veicinātu uzticamību, izveidojām nosēšanās lapu, kurā integrējām Google My Business un Facebook atsauksmes. Papildus tam liels uzsvars mājaslapā ir uz piedāvātajiem valodu kursiem un valodu testiem, kurus var pildīt tiešsaistē, noskaidrojot savu valodas zināšanu līmeni.
Uzņēmums ikdienā apkalpo daudz un dažādus pieprasījumus, tāpēc, lai atvieglotu procesu sev un lietotājiem, izveidots tulkojuma cenas noteikšanas “kalkulators”, kurā paredzēts aizpildīt laukus par nepieciešamo tulkojumu un pievienot dokumenta failu, lai saņemtu cenas piedāvājumu 30 minūšu laikā. Mājaslapā iekļauti vairāki interaktīvi elementi, lai padarītu to dzīvīgāku, kā arī izmantots Instagram modulis bilžu integrācijai no uzņēmuma profila. Tulkot.lv lapa veidota pēc SEO optimizācijas labās prakses.