Category: Praktiskie padomi

Pārdošanas metodes veiksmīgam darījumam

Pārdošanas metodes: 14 soļi līdz veiksmīgam darījumam

Pārdošanas metodes, kas tiešām strādā – tas interesē ikvienu uzņēmēju. Salīdzināsim produktu vai pakalpojumu iegādi ar došanos uz konferenci. Cilvēks netērēs laiku, lai prezentācijā dzirdētu par ko tādu, kas viņam ir zināms un saprotams, tāpat ir ar pirkuma iegādi. Konferencē ikviena prezentētāja galvenais virsmērķis ir spēt pievērst sev uzmanību, un, kad tā ir pievērsta –… Read more »

Birkas: , ,

Kā parūpēties par WordPress mājaslapas drošību?

10 soļi drošas WordPress mājaslapas izveidei

WordPress satura pārvaldības sistēma dažkārt tiek saukta par nedrošu. Tomēr tā spēj piedāvāt augstvērtīgu drošības sistēmu Tavai mājaslapai. Lai tas notiktu, pievērs uzmanību mūsu sagatavotajiem soļiem!  1. Regulāri veic atjauninājumus Pievērs uzmanību WordPress satura pārvaldības sistēmas, moduļu un tēmu atjauninājumiem – tie iznāk visai bieži.  Tie iekļauj gan kļūdu labojumus, gan jaunus drošības risinājumus. Ja moduļi… Read more »

Birkas: , , , ,

Kā izveidot efektīvu bloga rakstu - solim pa solim

Padomi: kā izveidot labu bloga rakstu?

Bloga rakstu veidošanai, kas var būt tikai neliela satura mērketinga daļa,  nav vienots paraugs, pēc kura strādāt, un šis process satura veidotāju vidū ir diskutabls dažādos tā posmos, jo katram ir savas atšķirīgās tehnikas un pieredze, kuru ikdienā izmanto. Esam sagatavojuši vairākus ieteikumus no savas pieredzes, kam pievērst uzmanību, lai bloga raksts izdotos kvalitatīvs un… Read more »

Birkas: , ,

Mērķauditorija Tavam uzņēmumam noteikti nav visi - kā atrast īstos potenciālos klientus?

Mērķauditorija Tavam uzņēmumam – 6 soļi īstā klienta izvēlei

“Kas ir mana mērķauditorija un īstais klients?” – šodiena ir īstais brīdis, kad sev uzdot šo jautājumu. Uzsākot biznesu, bieži saskaramies ar centieniem savu piedāvājumu pārdot visiem, tomēr tad mūs apciemo skarbā realitāte – patiesībā tikai daļa no cilvēkiem būs Tavai nozarei un sniegtajam piedāvājumam atbilstošie klienti. Kā identificēt savu mērķauditoriju un īstos klientus, atlasot… Read more »

Birkas: , ,

Biežāk uzdoto jautājumu sadaļa jeb BUJ sadaļa mājaslapā Kebbe IT

Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ): 13 soļi veiksmīgam rezultātam

Pastāv aplams apgalvojums, ka biežāk uzdotie jautājumi (BUJ) ir novecojis rīks, kā pasniegt informāciju mājaslapā. Tam piekrist mēs nevaram, jo, izmantojot visu BUJ potenciālu, iespējams panākt pozitīvu efektu mājaslapā. Kas ir biežāk uzdotie jautājumi, kāda ir ar tiem saistītā kritika un kādus priekšnoteikumus ievērot, lai šāda sadaļa mājaslapā pildītu savas funkcijas? To skaidrosim šajā rakstā!… Read more »

Birkas: , ,

Kā mājaslapu integrēt pārdošanas procesā? Lūk, 13 praktiski ieteikumi

Kā mājaslapu integrēt pārdošanas procesā: 13 efektīvi risinājumi

Šobrīd ir īstais laiks pievērst uzmanību savai mājaslapai, ja to nav sanācis izdarīt iepriekš. Ikdienā tiekoties retāk, mainās arī pircēju paradumi, un viņi nereti izvēlas iegādāties preces vai pakalpojumus internetā. Šodien pastāstīsim, ko ņemt vērā, lai mājaslapas integrācija pārdošanas procesā izdotos.  Izkliedēsim mītus! Nereti no cilvēkiem dzirdami šādi attaisnojumi, kuri tiek minēti, lai apgalvotu, kāpēc… Read more »

Birkas: , , , ,

1 2 3 11