Category: Praktiskie padomi

Customer journey jeb klienta ceļojums - kā klients atrod uzņēmumu? Par to šajā blogā!

Klienta ceļojums (customer journey): kā lietotājs atrod uzņēmumu?

Nereti ir situācijas, kad uzņēmums vēlas saprast savu klientu, bet viņa vēlmju un vajadzību izprašana ne vienmēr ir vienkāršs process. Klienta ceļojums ir visa klienta pieredze ar uzņēmumu, un tas aptver viņa mijiedarbību ar uzņēmumu visos kanālos, ierīcēs un saskares punktos katrā no klienta dzīves cikla posmiem, kas sākas ar atpazīstamību un noslēdzas ar lojalitāti…. Read more »

Birkas: , ,

Kā veidot pārdotspējīgu produkta aprakstu

E-komercija: kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu?

E-komercija arvien piedzīvo savu uzplaukumu, īpaši pēdējo mēnešu laikā, kad būtiski mainījušies cilvēku pirkšanas paradumi, tāpēc šajā reizē pievērsīsimies tieši produktu aprakstam, jo tas ir viens no atslēgas elementiem internetveikalā. Kam jāpievērš uzmanība un kāds ir pārdotspējīgs produktu apraksts? Par to rakstā! Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā?… Read more »

Birkas: , , ,

Kā izveidot bloga rakstu? Padomi un ieteikumi

Padomi: kā izveidot labu bloga rakstu?

Bloga rakstu veidošanai, kas var būt tikai neliela satura mērketinga daļa,  nav vienots paraugs, pēc kura strādāt, un šis process satura veidotāju vidū ir diskutabls dažādos tā posmos, jo katram ir savas atšķirīgās tehnikas un pieredze, kuru ikdienā izmanto. Esam sagatavojuši vairākus ieteikumus no savas pieredzes, kam pievērst uzmanību, lai bloga raksts izdotos kvalitatīvs un… Read more »

Birkas: , ,

Lietotāju pieredzes (ux - user experience_ pamatprincipi, kas jāzina ikvienam!

Lietotāju pieredzes (UX) pamatprincipi

Lai būtu vieglāk un saprotamāk lasīt rakstu, iepazīstināsim ar terminu: UX (user experience) – ir pieredze, kas rodas lietotājam mijiedarbojoties, saskaroties ar mājaslāpā, aplikācijā esošajiem elementiem.   Patīkama lietotāju pieredze (UX) digitālajā pasaulē ir viens no priekšnosacījumiem, lai veidotu attiecības ar jauniem klientiem un jau esošās pārvērstu par lojālām. UX izstrādes procesa mērķis ir uzlabot lietotāju… Read more »

Birkas: ,

Atslēgvārdu izpēte ir pamats efektīva satura veidošanai mājaslapā un mārketingā

Atslēgvārdu izpēte un pielietojums – pamats efektīvam saturam

Bieži no klientiem saņemam jautājumus par atslēgvārdiem – kas tie ir, kāpēc tie ir nepieciešami un ko ar tiem darīt. Raksta temats ir tieši saistīts ar to, kā uzņēmumam būt labākam tiešsaistes vidē, kā pareizi parādīt uzņēmumu un par to runāt. Šī informācija var būt noderīga ne tikai tiem, kuri izstrādā mājaslapas vai plāno uzlabot… Read more »

Birkas: , , ,

Inficēta mājaslapa - 8 pazīmes, kas par to liecina, kā arī reāli padomi un risinājumi

Pazīmes un risinājumi uzlauztai vai inficētai mājaslapai

Uzlauzta vai inficēta mājaslapa? Šajā reizē iepazīstinām Tevi ar pazīmēm un cēloņiem apdraudētai mājaslapai, kā arī sniedzam padomus drošākai ikdienai turpmāk!    Inficēta mājaslapa: 8 svarīgākās pazīmes 1. Ātrdarbības mazināšanās Līdz šim pierasto mājaslapas ātrdarbību pēkšņi nomainījis lēns ielādes ātrums un citu funkciju veiktspējas krišanās? Tas var būt pamats bažām par inficētu kodu mājaslapā, taču… Read more »

Birkas: , ,

1 2 3 9