Kategorijas: Praktiskie padomi

Kebbe IT facebook viltības kā viens no mārketinga kanāliem

Facebook viltības

Facebook ir viens no mārketinga kanāliem, kurš piedāvā ļoti daudz iespēju, kā uzlabot procesus ne tikai biznesam, bet arī individulājiem profiliem. Noskaties Facebook Live un izmanto kādu no viltībām arī savā ikdienā! Kodolīgs video satura izklāsts: Bieži uzdodat jautājumu, kāpēc būt Facebook platformā? Pasaulē ir vairāk kā 2,27 miljardi aktīvo Facebook lietotāju mēneša griezumā, bet… Read more »

Facebook algoritms

Sociālie mediji ir ietekmīgs rīks biznesa attīstībā: Ļauj sasniegt klientu vietējā un globālā mērogā – jebkurā vietā un laikā – galvenais, lai ir interneta savienojums; Ļauj stāstīt par savu zīmolu publiskajā platformā – iespēja parādīt, ar ko atšķirās no konkurentiem, un iesaistīt auditoriju savā ikdienas komunikācijā; Ļauj būvēt komunikāciju, lai veidotu ciešu saiti ar auditoriju…. Read more »

SEO optimizācija kā digitālā mārketinga sastāvdaļa

SEO optimizācija kā digitālā mārketinga sastāvdaļa

Neraugoties uz to, vai Tu pārstāvi mazu vai lielu uzņēmumu, esi mājražotājs ar pirms 3 gadiem izveidotu mājaslapu vai start-up auskaru ražotājs, kurš ar to nodarbojas tikai hobija līmenī – mēs visi savu mājaslapu veidojam tā, lai tā patiktu klientiem, mēs visi vēlamies tikt pamanīti, tāpēc nodarbojamies ar dažādām mārketinga atkitvitātēm jeb produkta/pakalpojuma virzīšanu tirgū…. Read more »

5 noderīgas tehnikas saites veidosanai 2018

5 noderīgas saišu veidošanas tehnikas 2018.gadam

Kā atzinusi Google, saites aizvien ir viens no svarīgākajiem faktoriem, lai noteiktu, kuras mājaslapas ieņems augstākas pozīcijas meklēšanas rezultātos. Iepazīsti dažas no tehnikām, kā optimizēt saišu veidošanu: 1. Satura pielāgošana un izplatīšana Šī ir mūžzaļa metode, kas strādā arī šobrīd.  Viens saturs var tikt pielāgots un izmantots adaudzos citos veidos. Piemēram, bloga ieraksts var tikt… Read more »

3 stratēģijas E-komercijas SEO optimizācijai

3 stratēģijas E-komercijas SEO optimizācijai

Vidējais pircējs ikdienā saskaras ar aptuveni 10’000 ziņām no dažādiem zīmoliem.  Uzņēmumā īstenotā mārketinga uzdevums ir pēc iespējas labāk izcelties citu uzņēmumu, zīmolu un to E-komercijas lapu vidū, to panākot ar labu stratēģiju  un SEO optimizāciju. 1. Segmentē savas mērķauditorijas un personalizē kampaņas Lielais skaits izvēles iespēju mēdz nomākt pircēju – aptuveni 40% pircēju šādā… Read more »

10 faktori, kas veicina mājaslapas uzticamību

10 faktori, kas veicina mājaslapas uzticamību

Mājaslapa ir uzņēmuma digitālais portrets. Iepazīsti faktorus,  kas liecina par mājaslapas uzticamību tās lietotāja acīs! 1. Meklētājprogrammu priekšstats par Jūsu mājaslapu Meklētājs izmanto algoritmus un botus, lai izvērtētu mājaslapas sniegumu un ierindotu to meklēšanas rezultātos. Ja izmanto t.s. „balto” SEO optimizāciju, seko Google Algoritmu uzlabojumiem un satura politikai, mājaslapa turpina kāpt augstāk meklēšanas rezultātos. 2…. Read more »

1 2 3 4