Kategorija: Praktiskie padomi

Bezmaksas saturs

Bezmaksas saturs: 9 pārliecinoši ieguvumi klientu piesaistīšanai

Mēs ieguldām savus resursus, lai interneta lietotājiem piedāvātu krietnu devu bezmaksas satura, uz ko nereti saņemam jautājumu – kāpēc jūs to darāt? vai tam ir jēga? Šajā rakstā atbildēsim uz šiem jautājumiem un skaidrosim, kādu pievienoto vērtību sniedz bezmaksas saturs no klienta un uzņēmuma perspektīvām. Varam pačukstēt jau uzreiz – jēga ir! Sistemātiska satura publicēšana… Read more »

Birkas: ,

SEO prasībām atbilstoša landing lapas uzbūve, lai sasniegtu augstus rezultātus google meklētājā

SEO optimizācija: Kāda ir landing lapas uzbūve?

Bieži klienti saka, ka viņu mājaslapa ir SEO optimizēta, bet, apskatot to, izrādās, ka optimizācija nav tikusi veikta pilnvērtīgi. Pats galvenais, veicot optimizēšanu, ir optimizēt nosēšanās lapas un sakārtot tās atbilstoši labai SEO praksei. Par to, kā SEO optimizācija veicama un kā tā izpaužas landing lapās jeb nosēšanās lapās, stāstīsim šoreiz! Svarīgi noteikumi, optimizējot landing… Read more »

Birkas: , , ,

Kā optimizēt attēlus mājaslapai pēc SEO prasībām?

SEO draudzīgi attēli – sagatavošana mājaslapai

Tu jau zini, ka ne tikai SEO draudzīgs saturs, bet arī draudzīgi attēli var palīdzēt uzlabot Tava uzņēmuma mājaslapas Google rezultātu pozīcijas. Bet vai zini, kā tādus attēlus sagatavot un publicēt mājaslapā pareizi?  Pat, ja esi nolīdzis kādu uzņēmumu izveidot mājaslapu un ievietot tajā saturu (tai skaitā attēlus), vai esi pārliecināts, ka speciālisti ieguldīs savu… Read more »

Birkas: , ,

Sociālo mediju komunikācijas plāns - 4 vienkārši un vērtīgi padomi

Sociālie mediji: 4 ieteikumi veiksmīgas komunikācijas plānošanai

Mūsdienās ir grūti gūt panākumus sociālajos medijos, taču tā gluži nav raķešzinātne. Attaisnojumu bieži vien var dzirdēt pavisam vienkāršu – man tas nestrādā –, taču tā nebūt nav. Lai sociālie mediji palīdzētu aizsniegt jaunu auditoriju, visa pamatā ir strukturēta un mērķtiecīga plānošana, jo bez tās nevar iegūt vēlamo rezultātu. Kā plānot komunikāciju sociālajos medijos? Par… Read more »

Birkas: , ,

Kā veidot pārdotspējīgu produkta aprakstu

E-komercija: kā veidot pārdotspējīgu produktu aprakstu?

E-komercija arvien piedzīvo savu uzplaukumu, īpaši pēdējo mēnešu laikā, kad būtiski mainījušies cilvēku pirkšanas paradumi, tāpēc šajā reizē pievērsīsimies tieši produktu aprakstam, jo tas ir viens no atslēgas elementiem internetveikalā. Kam jāpievērš uzmanība un kāds ir pārdotspējīgs produktu apraksts? Par to rakstā! Lai saprastu e-komercijas nozīmi, no sākuma aizdomājies pats – cik bieži iepērcies internetā?… Read more »

Birkas: , , ,

Atslēgvārdu izpēte ir pamats efektīva satura veidošanai mājaslapā un mārketingā

Atslēgvārdu izpēte un pielietojums – pamats efektīvam saturam

Bieži no klientiem saņemam jautājumus par atslēgvārdiem – kas tie ir, kāpēc tie ir nepieciešami un ko ar tiem darīt. Raksta temats ir tieši saistīts ar to, kā uzņēmumam būt labākam tiešsaistes vidē, kā pareizi parādīt uzņēmumu un par to runāt. Šī informācija var būt noderīga ne tikai tiem, kuri izstrādā mājaslapas vai plāno uzlabot… Read more »

Birkas: , , ,

1 2 3 4 5 11