? Klausies tur, kur Tev ir visērtāk:
SoundCloud
Spotify
PodBean
iTunes
Šajā podkāsta “Nākamais līmenis” sērijā Vladislavs Podvinskis un Edgars Kebbe skaidri un pa punktiem skaidro, kā sākt virzīt produktu vai pakalpojumu internetā, kāds mājasdarbs pirms tam ir jāizdara.
1) Testēšanas fāze;
2) Vizuālais izpildījums;
3) Auditorijas definēšana;
4) Reklāmas kanāli;
5) Interešu grupas un to nozīme;
6) Pareizs Facebook reklāmas veids, ar ko atšķiras no Google
7) Pirmais pirkums!
Nākamajā podkāstā pievērsīsimies sarunai par to, ko darīt, ja šie punkti nestrādā.
Podkāstā pieminētā epizode par lietotāju plūsmas ģenerēšanu:
https://kebbeit.lv/30-veidi-ka-piesaistit-lietotajus-majaslapai-podcast-nakamais-limenis-s1e13/
Edgars Kebbe:
fb.com/edgarskebbe
fb.com/kebbeit
Vladislavs Podvinskis:
fb.com/vladislavs.podvinskis
fb.com/apwardsmedia