SEO optimizācija kā digitālā mārketinga sastāvdaļa

SEO optimizācija kā digitālā mārketinga sastāvdaļa

Neraugoties uz to, vai Tu pārstāvi mazu vai lielu uzņēmumu, esi mājražotājs ar pirms 3 gadiem izveidotu mājaslapu vai start-up auskaru ražotājs, kurš ar to nodarbojas tikai hobija līmenī – mēs visi savu mājaslapu veidojam tā, lai tā patiktu klientiem, mēs visi vēlamies tikt pamanīti, tāpēc nodarbojamies ar dažādām mārketinga atkitvitātēm jeb produkta/pakalpojuma virzīšanu tirgū.

Mārketings = produkta/pakalpojuma virzīšana tirgū

Digitālais mārketings = produkta/pakalpojuma virzīšana tirgū interneta vidē.

SEO optimizācija = mārketinga stratēģija/aktivitāte intervetā!

 

2017.gada statistika liecina, ka Google meklētājprogramāa tiek veikti 40 000 meklējumi ik sekundi, tas nozīmē, ka mēs vēlamies, lai tiktu atrasti!

Meklētājprogrammas ir radītas, lai palīdzētu lietotājiem atrast to, ko viņi patiešām meklē, tāpēc ņem vērā galvenos faktorus:

  • Popularitāte;
  • autoritāte;
  • atbilstība;
  • uzticamība
  • nozīmīgums

Pastāv divu veidu SEO optimizāciju, kuru iespējams veikt pašiem:

  • On-page optimizācija – mājaslapas iekšējā sakārtošana
  • Off-page optimizācija – atpakaļsaites un aktivitātes sociālajos medijos un sabiedriskās attiecības

 

Lai vieglāk saprastu, par ko jums ikdienā domāt, uzturot savu lapu, veidojot saturu, reklāmrakstus, publikācijas sociālajos medijos, fotogrāfijas, varam SEO optimizāciju iedalīt 5 blokos:

  1. Meklētājprogrammai draudzīga lapas struktūra
  2. Labi izpētīts uz strukturēts atslēgvārdu saraksts
  3. Optimizēts saturs
  4. Saišu popularitāte
  5. Atgriezeniskā saite no lietotājiem

 

Sociālie mediji kā staruji augoša platforma SEO optimizācijas ietekmē:

  • Meklējot pēc zīmola vārda, palīdz aizņemt pēc iespējas vairāk vietas Google meklētājprogrammas pirmajā lapā
  • Sociālo saišu linki ziņo par mājaslapas saistību un nozīmi
  • Arī sociālo mediju kontiem jābūt optimizētiem, balstoties atslēgvārdu izpētē

 

Noslēgumā

Veidojot digitālā mārketinga stratēģijas atceries tajās iekļaut saites, kas ved uz mājaslapu, galvenos atslēgvārdus, no kuriem sastāv teksts un attēlu   nosaukumi, kā arī stāsti sava uzņēmuma/zīmola stāstu tā, lai tas paliktu spilgtā atmiņā!

 

Autors: Kebbe IT
Birkas: ,