Category: SEO optimizācija

E-komercijas SEO optimizācija

E-komercijas SEO optimizācija: 8 padomi pozīciju uzlabošanai

E-komercijas SEO optimizācija – Tev šķiet, ka par to esi dzirdējis, bet patiesas izpratnes, kā to izmantot sava biznesa labā, vēl nav? Noteikti nē! Šodien skaidrosim, kas svarīgs jāņem vērā, optimizējot SEO e-komercijas ietvaros. SEO optimizācija e-komercijā = zinātniskā māksla Esam meklētājprogrammu optimizācijas (SEO) definīcijai piedevuši odziņu, skaidrojot to kā zinātnisko mākslu optimizēt Tavu vietni… Read more »

Birkas: , ,

Kā pašam veikt mājaslapas SEO auditu

SEO audits mājaslapai: pārbaudi savu vietni pats!

SEO audits paša spēkiem – tas izklausās sarežģīti un teju neiespējami, ja neesi profesionālis. Bet tā nav! Šodien gribam Tev palīdzēt, skaidrojot, kā veicams SEO audits mājaslapai paša spēkiem un kādām komponentēm pievērst uzmanību, lai pārbaudītu mājaslapas darbību pats. Sāksim ar atbildēm uz “kas, kāpēc un kad” jautājumiem, kam sekos detalizētāks skaidrojums SEO audita pasaulē…. Read more »

Birkas: , , ,

URL veidošana - 10 padomi

URL veidošana: 10 ieteikumi veiksmīgam rezultātam

Šodien interneta dzīlēs ir atrodamas vairāk nekā 1,5 miljardi vietņu, no kurām 200 miljoni ir aktīvas. Katrai no tām ir sava URL saite. Šo saīsinājumu esi dzirdējis, bet vai zini, kas īsti ir URL saites un ko par tām vērts zināt? Šodien skaidrosim, kas ir URL, un stāstīsim par 10 svarīgiem labās prakses piemēriem! Šajā… Read more »

Birkas: ,

SEO prasībām atbilstoša landing lapas uzbūve, lai sasniegtu augstus rezultātus google meklētājā

SEO optimizācija: Kāda ir landing lapas uzbūve?

Bieži klienti saka, ka viņu mājaslapa ir SEO optimizēta, bet, apskatot to, izrādās, ka optimizācija nav tikusi veikta pilnvērtīgi. Pats galvenais, veicot optimizēšanu, ir optimizēt nosēšanās lapas un sakārtot tās atbilstoši labai SEO praksei. Par to, kā SEO optimizācija veicama un kā tā izpaužas landing lapās jeb nosēšanās lapās, stāstīsim šoreiz! Svarīgi noteikumi, optimizējot landing… Read more »

Birkas: , , ,

Atslēgvārdu izpēte ir pamats efektīva satura veidošanai mājaslapā un mārketingā

Atslēgvārdu izpēte un pielietojums – pamats efektīvam saturam

Bieži no klientiem saņemam jautājumus par atslēgvārdiem – kas tie ir, kāpēc tie ir nepieciešami un ko ar tiem darīt. Raksta temats ir tieši saistīts ar to, kā uzņēmumam būt labākam tiešsaistes vidē, kā pareizi parādīt uzņēmumu un par to runāt. Šī informācija var būt noderīga ne tikai tiem, kuri izstrādā mājaslapas vai plāno uzlabot… Read more »

Birkas: , , ,

Mājaslapas jaunā dzīve: 8 soļi esošās mājaslapas uzlabošanai

Iepazīsti astoņus soļus Tava uzņēmuma esošās mājaslapas uzlabošanai! Ja vēlies palielināt uzņēmuma pārdošanas apjomus vai piesaistīt jaunus klientus, mājaslapas uzlabošana var būt nozīmīga. Šoreiz pastāstīsim par veicamajām darbībām, kas Tavu uzņēmumu ļaus atrast ātrāk Google.  1. Pieraksti esošās mājaslapas struktūru  Lai uzlabotu Google meklēšanas pozīcijas, nereti nepieciešams mainīt mājaslapas struktūru. Tieši tādēļ svarīgi fiksēt esošās… Read more »

Birkas: , , , ,

1 2 3 5