Kategorijas: Sociālie mediji

Linkedin-uznemuma-lapa-kebbe-it

LinkedIn uzņēmuma lapa

LinkedIn cilvēki neizmanto, lai lasītu viltus ziņas, pildītu viktorīnas, skatītos kāzu fotogrāfijas vai memes. Cilvēki izmanto šo sociālo mediju, lai iedvesmotos un mainītu savu uzņēmējdarbības vidi, iegūtu jaunas zināšanas. Statistikas dati liecina, ka: Šobrīd LinkedIn ir vairāk kā 500 miljoni biedru un vairāk kā 30 miljoni uzņēmumu profilu; 40% no aktīvajiem mēneša lietotājiem (260 miljoni)… Read more »

Instagram optimizācija :: Kebbe IT

Instagram algoritms

Instagram algoritms ir viens no rādītājiem, kas nosaka Tava Instagram profila efektivitāti sekotāju vidū. Algoritms ietekmē kā personīgos, tā arī biznesa profilus. Tomēr kā to apiet? Mums ir atbilde – darbojies tā, kā viņš vēlas! Neliela vēsture, kā Instagrams ienācis mūsu ikdienā: 2010. gada oktobris – Instagram izdots iPhone versijai 2011.gada janvāris – noteiktas populārākās… Read more »

Instagram optimizācija :: Kebbe IT

Instagram optimizācija

Cilvēks izvēlas lietot Instagram, lai piekļūtu savu draugu, ietekmētāju un zīmolu profiliem un aplūkotu viņu dzīvē un ikdienā nozīmīgus mirkļus, video, produktus, īpašos piedāvājumus. Uzņēmumi paļaujas uz Instagram, jo lietotāji ir 10 reizes biežāk iesaistīti zīmolos nekā citās platformās, piemēram, Facebook vai Twitter. Tomēr, lai izmantotu Instagram potenciālu, ir svarīgi izveidot Instagram profilu, kas veiksmīgi… Read more »

Instagram biznesa profils :: Kebbe IT

Instagram biznesa profils

Ja lietojat Instagram biznesa vajadzībām un mārketinga aktivitātēm, drošvien katrs bijāt sev jautājuši – vai man nepieciešams pārslēgties uz biznesa profilu, jo, iespējams, baidījāties no tāda paša iesaistes līmeņa krituma, kā tas bija ar Facebook biznesa lapām. 2016.gada sākumā Instagram stāka testēt biznesa profila iespējas un augustā veica platformas atjauninājumu, un tagad 80% no Instagram… Read more »

Facebook reklāma - Kebbe IT

Fecebook reklāma

Mārketinga speciālistu izaicinājums ir līdzsvarot īstermiņa atdevi ar ilgtermiņa zīmola izaugsmi. Galvenais ir ļoti skaidra ideja  par kampaņas mērķi – gan īstermiņa pārdošanu, gan ilgtermiņa zīmola veidošanu – un uzraudzīt kampaņas efektivitāti šī mērķa sasniegšanā. Galu galā mārketinga speciālisti vēlas zināt, vai viņu ieguldījumi atbalsta to mērķus un optimizē kampaņas, lai panāktu vislielāko atdevi. Kā… Read more »

socialo mediju marketings

Spēcīgs sociālo mediju mārketinga rīks tavā kabatā

Telefons mums vienmēr ir rokās – kad ceļamies no rīta, kad ēdam, skatāmies televīziju, braucam transportlīdzekļos, kad esam veikalos, vai dažs labs arī esot labierīcībās. Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka arī 2018. gadā populārākā ierīce, lai piekļūtu internetam ārpus mājām vai darba, ir mobilais telefons, ko šim nolūkam izmantoja 67 % Latvijas iedzīvotāju. Balstoties… Read more »

1 2