Kategorijas: Viedoklis

socialo mediju marketings

Spēcīgs sociālo mediju mārketinga rīks tavā kabatā

Telefons mums vienmēr ir rokās – kad ceļamies no rīta, kad ēdam, skatāmies televīziju, braucam transportlīdzekļos, kad esam veikalos, vai dažs labs arī esot labierīcībās. Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka arī 2018. gadā populārākā ierīce, lai piekļūtu internetam ārpus mājām vai darba, ir mobilais telefons, ko šim nolūkam izmantoja 67 % Latvijas iedzīvotāju. Balstoties… Read more »

internetveikals nozīmīgs biznesa lēmums

Pārdošanas attīstīšana internetā ir stratēģisks biznesa lēmums

Latvijā aizvien pieaug interneta nozīme iedzīvotāju ikdienā, tāpēc uzņēmumos aizvien biežāk tiek veikts lēmums to izmantot pārdošanas attīstībā. Kantar TNS Digital apkopotie dati vēsta, ka internetu Latvijā lieto nu jau 86% jeb 1,4 miljoni iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, turklāt 80% jeb 1,3 miljoni to izmanto katru dienu. Savukārt Centrālās statistikas pārvaldes dati… Read more »

E-komercija nav brīnumlīdzeklis pārdošanas palielināšanai

Internetveikals vai mājaslapa neglābs uzņēmumu straujā pārdošanas apjomu krituma brīdī. Uzņēmēji bieži uzlūko internetveikalu kā burvju nūjiņu, ko novicināt brīnumainai pārdošanas palielināšanai pieckārtīgos apjomos. Taču realitātē mājaslapa, visticamāk, nebūs ātrākais glābējs. Tuvojas ziema un gada lielākā svētku sezona. Cilvēki pirks un daudz! Taču janvārī bieži notiek tā, ka pārdošanas apjomi strauji krītas – uz svētkiem… Read more »