Apkopo informāciju par lietotājiem – 5 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama mājaslapa

4.nedēļa

Apkopo informāciju par lietotājiem

Izmantojot mājaslapu paveras plašākas iespējas, kā apkopot informāciju par saviem klientiem un uzzināt, kā viņi meklē jūsu lapu, produktus un sniedz atbalstu. Tas ir nenovērtējams ieguldījums uzņēmuma attīstībā. Lai augtu un veiksmīgi attīstītu savu biznesu, uzņēmumam ir jāapzinās savu klientu vēlmes, atsauksmes un tiešā mijiedarbība caur mājaslapu un interneta veikalu. Tā, piemēram, pirmie mērīšanas rīki, kas nāk prātā – sociālie mediji, datu analīze, aptaujas, atsauksmes, komentāri u.c.

Apkopo informāciju ar Google Analytics palīdzību

Būsim godīgi, ir ļoti grūti novērtēt, cik cilvēku patiešām ir izlasījuši Jūsu printētos mārketinga materiālus, tai skaitā bukletus, skrejlapiņas utt., un kāda no tā visa ir atdeve. Tajā pašā laikā ar Google Analytics palīdzību ir iespējams uzzināt, no kādiem datu avotiem nāk Jūsu klients, uz kā klikšķina, ko apskata, cik ilgu laiku pavada vienā sesijā un vienā lapā, tāpat iespējams redzēt datu avotu plūsmu, atlēcienu līmeni, konversijas un no kādām tehnoloģijām apmeklē Jūsu mājaslapu. Jo dziļāk roc Google Analytics, jo vairāk un interesantākas informācijas par mājaslapas apmeklētājiem iespējams uzzināt! Šāds informācijas apkopojums parāda, kādas mājaslapas funkcijas apmierina Jūsu klientus, un ko būtu nepieciešams uzlabot, lai, piemēram, samazinātu atlēciena līmeni, vai palielinātu lapā pavadīto laiku.

Izveido e-pastu listi

Ar mājaslapas palīdzību Jums būs iespējams apkopot lietotāju e-pastus, lai vēlāk tos izmantotu īpašo jaunumu, piedāvājumu, aktualitāšu izsūtīšanai. Ar šādu pieeju Jūs panāksiet daudz personalizētāku attieksmi gan pret esošajiem, gan potenciālajiem klientiem. Turklāt e-pasts ir tā platforma, kurā ikdienā ieskatās gana liela daļa cilvēku, lai ziņa sasniegtu vēlamo mērķauditorijas apjomu.

Sociālo tīklu mijiedarbība

Uzņēmuma profils sociālajos medijos palīdz radīt klātbūtnes efektu un nekavējoties atbildēt uz lietotāju jautājumiem, tādējādi pēc iespējas ātrāk atrisinot radušās problēmsituācijas. Sniedzot ātras atbildes un apmierinot klientu vēlmes un vajadzības, Jūs palielinat iespēju saņemt pozitīvu atgriezenisko saiti, iegūt klientu uzticību un, iespējams, pat uzlabot pārdošanas apjomums.

Tāpat labs paņēmiens, kā iegūt informāciju no Jūsu mērķauditorijas, ir ietvert mājaslapas saites sociālo mediju publikācijās, tādējādi novirzot klientus uz Jums vēlamām sadaļām, un pie reizes šo plūsmu izmērīt ar Google Analytics palīdzību. Vai nav feini?

 

Ceram, ka palīdzējām Jums saprast, cik nozīmīgi ir apkopot informāciju par mērķauditorijas uzvedību Jūsu mājaslapā.

Autors: Kebbe IT
Birkas: Birkas:, ,