Palielini pārdošanas apjomu – 5 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama mājaslapa

3.nedēļa

Palielini pārdošanas apjomu

E-komercija pastāvīgi mainās, augot un ieviešot jaunas platformas un ierīces katru gadu. Nav noslēpums, ka pircēji vēlas, lai viņu tiešsaistes pieredze būtu vienkārša, ātra un integrēta ar mobilajām ierīcēm. Ar katru gadu arvien vairāk pieaug interneta plūsma mūsu ikdienā, tāpēc, ja Jūs līdz šim vēl neesat izveidojuši mājaslapu ar tiešsaistes veikalu, iesakām to apsvērt jau šodien!

Tā kā paši specializējamies e-komercijas veikalu izstrādē, varam droši apgalvot, ka pirmais, pēc kā lietotāji sniedzas, ir Jūsu produkts, par kuru var izlasīt internetā, pēc informācijas apsrādes – arī nopirkt turpat. Piedāvājot pilnvērtīgu informāciju par Jūsu produktu, pircējs kļūs ne tikai izglītotāks un apmierinātāks, bet pastāv arī iespēja, ka iegādāsies produktu tieši pie Jums. Turklāt, ja pircējs ērti un viegli spēj pārvietoties pa mājaslapu un atrast to, kas viņam nepieciešams, tas ir labs ieguldījums nākotnē, jo pircējs ne tikai atgriezīsies vēlreiz, bet arī pastāstīt par to saviem draugiem.

Iespēja izvēlēties

Pateicoties veiksmīgam tiešsaistes veikalam vairojas apmierināto pircēju pulciņš. Lai gan skatoties kopumā, cilvēki ir apmierināti ar iepirkšanos internetā, bet, ja tiek runāts par iespēju izvēlēties pirkuma saņemšanas datumu, laiku un citas opcijas, apmierinājums samazinās. Pircējiem patīk pašiem pielāgot opcijas, kas saistītas ar pirkuma iesaiņojumu, piegādi, atgriešanu, pāradresāciju utt. Nepiedāvājot elastīgas jeb pielāgojamas iespējas, pastāv risks zaudēt klientus.

Sniedzot elastīgas iespējas saviem klientiem Jūs ne tikai palielināsiet klientu apmierinātības līmeni un pārdošanas apjomus, bet arī samazināsiet iespēju, ka tiks dzēsts pirkuma grozs bez tālākas pasūtījuma noformēšanas.

Iepirkšanās mobilajā ierīcē

Līdz ar tehnoloģiju lietojuma pieaugumu, pieaug arī e-komercija. Fiziski atrodoties veikalā, liela daļa mobilo telefonu cienītāju savās viedierīcēs salīdzina produktu cenas, lasa atsauksmes, meklē līdzīgus produktus un iesaistās attiecīgo zīmolu sociālo kontu aktivitātēs. Kā rezultātā pircēji nonāk Jūsu veikalā, bet tomēr lielā mērā paļaujas uz internetu, lai izlemtu par pirkumiem. Tīmekļa vietne spēcīgi ietekmē pircēja lēmumu iegādāties produktu no Jums vai nē.

 

Ja esat izlēmis par jauna soļa speršanu pārdošanas apjomu palielināšanai, sazinieties ar mums – kopā atradīsim piemērotāko risinājumu Jūsu situācijā!

Meklējiet: www.kebbeit.lv

Rakstiet: info@kebbeit.lv

Zvaniet: 25379237

Autors: Kebbe IT
Birkas: Birkas:, ,